Čekao je ispred zgrade naslonjen na auto. Pušio je cigaretu,nekako mu je sexi stajala. Bio je u bijeloj košulji i svijetlim trapericama. Svidjelo mi se kako čak i tako klasična kombinacija na njemu izgleda božanstveno.
"Vau,neobično je vidjeti te u ležernom izadnju"
-zvučalo je nekako provokacijskih.
"To bi trebao biti kao neki kompliment" pravila sam se malo uvrijeđenom.
"Naravno,vjerujem da si prelijepa u svakom izdanju."-Osmjenuo se
"Onda,gdje me vodiš?"-stvarno sam bila znatiželjna.
"Iznenađenje,hajde ulazi u auto."
Mrzim iznenađenja,ali sam samo poslušno ušla u auto.Nadam se da sam se prikladno obukla,ja stvarno mrzim iznenađenje,više se nisam mogla opustiti. Hvatala me velika nervoza.
"Ušutila si,nije valjda da se bojiš?"reko je to vrlo provokatorski,nisam primjetila da ima to u sebi tokom prošlom razgovoru,čak mi se i sviđalo.
"Zar bi trebala?"odlučila sam malo uzvratiti.
"Ne znam,možda malo" pogledao me i nasmijao se. Uzvratila sam osmijeh.
Ugasio je auto,čini se da smo stigli.
Oko nas je sve bila samo livada,malo dalje nadzirala se kuća.
"Ova kuća tamo,to je moje mjesto za bijeg od ljudi."
Krenuli smo lagano prema kući. Gledala sam malo okolo,mjesto je prekrasno. Mirno,imanje je jako veliko,uočila sam staje i ograđeno mjesto za konje.
"Imaš konje?" -pitala sam želeći danas otkriti što više o njemu.
"Ne,imao sam prije,znaš kako je kad nemaš vremena zbog posla."-da,znala sam jako dobro,ali meni to nije smetalo,ne znam šta bi drugo mogla raditi.
"Hoćeš da sjednemo vani,lijepo je,donjet ću nam nešto za pojest i vino ako želiš"-nisam bila sigurna želim li baš na prvom spoju ostavit dojam alkoholičarke.
"Ne,radije bi sok,ipak sutra radim"
Otišao je unutra,sjedila sam na trijemu i uživala u prekrasnom pogledu. Tada mi je u podsvijesti došlo da sam potpuno sama s nepoznatim čovjekom na nepoznatom mjestu. Mislim nije djelovao opasno ali ipak krvoločnim ubojicama neće na čelu pisati da su ubojice.
Tražila sam mobitel po torbi,kvragu nema signala. Možda samo paničarim ali jako puno horor filmova počinje ovako i ne završi dobro.
Dali sam spomenula kako ne volim iznenađenja? I koliko mrzim dati nekome kontrolu u ruke? Pa mislim da je sad jasno zašto.
YOU ARE READING
Ljubav koja ubija
Short StoryKada se ljudi vole,znaju povrijediti. Ovo je priča o ljubavi kakvu mnogi neće razumjeti. Onoj vrsti ljubavi koja ubija.