Part 6

73 4 2
                                    

On se šali bila je moja prva pomisao,bacila sam pogled kroz prozor. Stajao je naslonjen na auto. Pa on je stvarno tu,šta si umišlja? Da može samo tako doć ispred moje zgrade nakon što se nije javio cijeli dan. Sišla sam dolje s namjerom da mu pokažem gdje mu je mjesto.
"Idemo?" -pitao je ležerno.
"Ne! Što si umišljaš? Stvoriš se tu odjednom bez da si se najavio,kao da ja nemam drugih planova nego samo tebe čekam"-odbrusila sam mu drsko.
"Hej,smiri se,oprosti nisam znao da će te to uvrijediti,htio sam te iznenaditi"
"Pa ja ne volim iznenađenja"-nastavila sam uzrujanim tonom.
"Oprosti,neće se ponoviti."pogledao me snuždeno.
"Dobro,di me vodiš?"nasmiješila sam se.
Osmjehnuo se"Ipak ideš samnom?
"Kreni,prije nego se predomislim"-uputila sam mu ljutiti pogled.
Ušli smo u auto.
"Vodim te u svoj stan"-rekao je.
***
Stan je bio vrlo uredan,sve je bilo u bijelo crnoj kombinaciji. Elegantno ,ali falilo je detalja.Nigdje nije bilo fotografija obitelji,nikakvih osobnih detalja kao da u stanu nitko ne boravi.
"Ne sviđa ti se moj skromni dom?"-pitao me primjetivši moje namršteno čelo.
"Lijepo je ali nekako hladno,baš kao i ti"-vidjela sam da mu je malo zasmetao komentar ali prije nego sam uspijela ista rec povukao me u kuhinju.
"Nisi valjda mislila da sam te doveo tu samo da kritiziraš moj ukus za interijer?"nasmijao se provokacijski.
"A baš sam se nadala da jesi"-pokušala sam zvučati razdočarano.
"Danas sam ja glavni kuhar a ti si moj pomoćnik,nadam se da znaš barem osnove kuhanja"-baš voli provocirat.
"Ma ja sam majstorica u kuhanju"-ovo je najveća laž koju sam izgovorila,jedva da znam ispeći jaja,ali htjela sam mu uzvratiti malo na njegove provokacije.
"Pa krenimo onda,prvo predjelo Riblja juha,voliš ribu?
"Da,iako nisam nikad probala juhu od ribe"
"Pa sad češ imat priliku,zatim glavno jelo tjestenina u umaku od morskih plodova"
Pogledao me čekajući reakciju.
"Odličan izbor priznajem. A desert?"
Približio mi se,nasmiješio se pogledao me u oči. Mislila sam da ću se onesvijestiti koliko mi je godila njegova blizina.
"Pa ja nisam slastičar."Šapnuo mi je na uho i odmaknuo se.
Još uvijek sam bila u transu željela sam da me poljubi,željela sam osjetiti njegovu blizinu.
"Znači morat ćemo se nekako drugačije zasladiti"prišla sam sad ja njemu,pogledi su nam se sreli,nisam mogla više,poljubila sam ga.
Uzvratio je,ljubili smo se strastveno i dugo. U meni je sve gorjelo,sva vatra koja je dugo bila potisnuta u meni kao da se sad rasplamsala.
Odmaknuli smo se,pogledao me i nasmiješio se.
"Desert obično dolazi na kraju"
Oboje smo se nasmijali. Počeo je kuhati,gledala sam ga kako koncentrirano sjecka dok u isto vrijeme proučava recept. Tako je seksi izgledao. Razum je potpuno nestao u meni je ostala samo luda požuda i strast.

Večera je bila gotova,zajedno smo servirali.
Vladala je tišina ali bilo je ugodno. Jelo je bilo jako ukusno.
"Tko te naučio kuhati?upitala sam da prekinem tišinu.
"Sam."kratko je rekao
"Ti sve uvijek radiš sam?"ovo je bila prilika da saznam nešto o njemu.
Samo se ustao,došao je do mene,uzeo mi ruku. Ustala sam,počeo me ljubiti po vratu.Gorjela sam. Lagano je usnama prelazio sve niže prema dekolteu. Lagano sam ga odgurnula,zatim povukla prema sebi,poljubila sam ga strastveno,počela sam mu mrsiti kosu. Osjetila sam da gori koliko i ja. Lagano sam ga vukla prema sobi ne prestajući ga ljubiti.
Napokon smo došli do sobe,snažno sam ga gurnula na krevet.
"Desert samo šta nije gotov"izazovno sam rekla i počela lagano skidati odjeću.
Gledao me požudno i nestrpljivo.
Kada sam ostala potpuno gola bacila sam se na njega. Skinula sam mu majcu i počela ga ljubiti od vrata sve do trbuha. Zatim sam mu otkopčala hlače,okreno me naglo. Skinuo je hlače i bokserice. Počeo me ljubiti po cijelom tijelu. Tigrica koja je spavala potpuno se oslobodila. Nisam bila svjesna koliko mi je falilo strasti u životu.
Osjetila sam da je stavio prste u mene. Uzdahnula sam,postajao je grublji. Sve vise sam uzdisala. Izvadio je prste,okrenula sam sad ja njega. Bila sam na njemu,rukama sam lagano išla prema dolje,uhvatila sam ga prvo lagano zatim sve brže. Vidjela sam da neće dugo izdržati. Počela sam ga obrađivati usnama. Laganim pa sve bržim ritmom.
"Izludit češ me Lea"šapnuo je.
Stala sam,okrenuo me. Poljubio me,ljubili smo se požudno.Konačno ga je stavio u mene. Ruke mi je podigao iznad glave i držao ih tako da sam bila potpuno zarobljena. To je doprinjelo dodatnom adrenalinu,oduzeo mi je svu kontrolu a ja sam mu dopustila. Bio je grublji pa sve nježniji. Kombinacija koja me dovela do najboljeg orgazma u životu.
"Ovo je najbolji desert koji sam ikada probao" rekao je,i legao pored mene.
"Potpuno se slažem"rekla sam i počela se ustajati iz kreveta.
"Jedino opravdanje koje imaš za napuštanje mog kreveta je odlazak pod tuš" rekao je povlačeći me natrag prema sebi"ali onda je nepristojno što me nisi pozvala"
"Vrlo rado bi ostala,ali ne mogu,radim sutra"
"To nije dobro opravdanje,žao mi je" rekao je i počeo me ljubiti.
Proveli smo skupa noć,noć požude ,strasti,strasti koja je potpuno pomutila moj razum,moju potrebu za kontrolom,znala sam da će me ovaj čovjek promjeniti ali nisam znala da će to biti tako snažna promjena. Još uvijek nisam bila sigurna jeli to dobro ili loše.

Ljubav koja ubijaWhere stories live. Discover now