~ üniversite ~

34 5 0
                                    

Üniversiteye başlayalı 1 ay olmuştu. Erzurum işletme kazanmıştım. Tabiki istediğim bir bölümdü.  4 yıl boyunca güzel günler gecirecektim buna emindim.

1 aydır çok şey olmustu. Yurda az çok alismistim. Yeni insanlara arkadaşlara alışmıştım.ama bir tek ona alisamamistim. . Kardesimm ne istiyon ya benden 1 haftadır sürekli peşimde bırak host lan diyesim var ama ışte yemiyor.

Abi cocukda bi para var bi para yani bi host desem parasıyla boğar beni ibne ....

Neyse ....

"Olum kalk artık alla allaa."

"Ne var lan bi rahat yok ha "

"Kalk aşağı inek "

"He inek he "

"Mero getirme beni oraya hadi "

"Bi dinlendirmedin haa hadi lan yürü "

Kubra benim bu bir ayda edindiğim en iyi arkadaşlarımdan biri. Çok iyi hoş bi kız. Görseniz sizde hasta olursunuz kıza. Hem esmer güzeli. Hem tatlı yaniii:)

Aşağıya inmistik. Tabi bizim yurt ve üniversite aynı . Yani üniversitenin üst katındq biz kızların yurdu vardı. Böyle yapmaları çok hoş hiç yorulmuyoz biz yaa ..

Kızım seninki orda"

"Bana bak kubra bu psikosalak benimki değil ikide bir öyle deme. Allahima şöyle bir farların ağzına görürsün ayrıca seninkide onun yanında "

"Hani nerde yok orda "

"Hahahahahaha"

"Lan kacma merve oldurecem lan seni dur lan "

Kubraya sakayi yaptiktan sonra tabi Ben o  hizla Helen kacisiyordum.  Oda Benin pesimden geliyordu. Yakalarsa feci yapacak Beni lan.

Ahaa dur lan kime carptim Ben. Uff vucutta tas mubarek. Yavasca basimi kaldirip yuzune baktim.

"Pa-pardon"
Allah kahretsin ben şimdi niye kekeledim ki

"Onemli değil merve "

"Sen beni nerden taniyorsun"

"Arkadaşın merve diye arkamdan koşuyordu ordan duydum. Bu arada ben emre"

"Ah evet doğru. Memnun oldum "

"Bende ama kacmazsan arkadaşın seni yakalayacak."

"Evet haklısın " deyip yanından koşarak uzaklaştım. Bizim bölümden uzaklasmistik. Yavaşça durup nefes almaya başladım. Artık cigerlerim nefes almakta güçlük çekiyordu.

Arkama dönüp baktığımda kubrada benimle aynı haldeydi. Birbirimize bakıp gulumsedikten sonra kucaklaşıp bizim bölüme doğru yürümeye başladık.

Bizim bölüme gelmeden önce o çocukla. Ay yani emre tekrar karsilastik.

"Barismissiniz"

"Biz böyleyiz "diye hemen atıldı kubra.

"Malesef arkadaş ışte "

"Ahhh" kubranin karnima destekli bir dirsek vurmasiyla iki büklüm olmuştum.

"İyimisin "

"Evet iyim " deyip kubraya ölümcül bakislarimdan firlattim.

"Şey siz hangi bolumdesiniz"

"İşletme sen "diye kubra sordu.

"Hukuk"

"Bizim dersimiz başlamak üzere halil gorusuruz" deyip ordan uzaklaştık.iyi birine benziyordu. Ki aslında ben size bir sır veriyim.

Siyah AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin