Uçak sonunda inmiş bende dışarıya çıkmıştım. Arabamla gelmiştim fakat sonra adamla evin önüne geri gondermistim. Araba cagirmayida unutmuştum. Mecburen etrafa bakıp taksi çevirmem gerekecekti. Etrafa baktığımda bir tane gördüm onun yanına gitmek için harekete geçerken önümde arabanın durmasıyla bende duraksadim. Mavi göz gelmişti.Aracın camını aşağıya indirip bana baktılar. "Seni karşılamaya geldikkk" ah bu yağız gerçekten o işle ilgilenmeseydi gözümde süper biri olacakti fakat gerçek işi onu gözümde korkunç yapıyordu yinede bizim aramizda böyle davranması çok hoşuma gitmişti.
"İyiki geldiniz" onlara bakıp gulumsedikten sonra arka kapıyı açıp bindim.
"Nasıl geçti zamanın". Haliliin sorusuyla dönüp "sıkıcıydı hemen geçmesi için dua eder olmuştum artık berbatti ya artık tamamen buraya aitmisim gibi hissediyorum". Bu sözlerimi söylerken yagizda arkasını dönüp "ooooo" lamaya başladı. Ona bakıp ufak bir sinir bakışı attığında konuşmaya başladı."Normalde biri kendini bir yere aitmiş gibi hissederse geleni o yer ona yabanciysa o kişi aşık olmuş demektir. Bak doğruyu söyle bana aşık mi oldun yoksa " Yagizin şakayla söylediği cümleye gülerken halilin ise dikiz aynasından yüzü aşık bakarken gördüm. Oda benim söyleyeceğim cevabı çok merak etmiş gibi bir hali vardı. "Yok hayır. Aşk bana göre çok uzak bir devrim . Öyle birşey yok ". Son cumlemi halilin gözlerine bakarak soylemistim. "Aşka inancın mi yok . Yada sadece gerçekten aşık olabilecegin birini mi bekliyorsun ". Halil gerçekten bu sorusuyla beni şaşırtmıştı. "Beklediğim biri yok. Aslında aşk anlamında yok. Bu son yıllarda hep ağızda sakız gibi çiğnenmesi aşk kelimesinden beni soğuttu yani bana göre aşk sadece sevgiye bağlanmaya verilmiş bir ad . Ama aşk adı olmadanda yaşanacak daha güzel şeyler vardır. Aşk bitip gidendir sevgi kalandir..." Uzun bir cümle sonunda hepimiz susmustuk.bunun üzerine halil de birşey soylememisti. "Gerçekten halil dostum kac yıldır tanırız birbirimizi ama hiç özel hayatını bilmiyorum sen aşık oldun mu veya merveninde dediği gibi birine bağlanıp onu sevdin mi ?". Yagizin bu sorusuyla gelecek cevabı dört gözle bekler olmuştum . Halil bana bakıp devam etti. "Merveye katılıyorum. Aşk adı üzerinde ama içi boş olan bir eylemdir. Sevmeye gelince evet sevdim. Hala da seviyorum öyle geçip gideceginide sanmıyorum ". Bu sözleriyle kesinlikle içimde bilmeden anlamadan ufak bir sarsıntıya yol açmıştı.
Neden bu kadar umursamistim ki banane yani birini sevmesi çok doğal beni neden sarstı bu sevgisi
"Peki oda seni seviyor mu veya daha doğrusu sevgili veya flört donemimi yada daha uzun zamandır ". Yağız tekrardan çok güzel bir soru sormuştu. Bu herşeyi açığa kavuşturacak şeydi. "Aramızdaki şeyin adı henüz yok. Ama oda beni seviyor adını koymak için çok erken ama aşk olmayacağı çok kesin belli. Evlilik olabilir mesela ". Evlilik vay demek evliliği düşünüyor. "Evlilik çok ciddi bir karardır halil yani eğer aranizdaki şeyin adı yoksa hemen o ciddi karar fazla olmaz mi ?". Bunu gerçekten merak ettigim için sormuştum. "Sanmıyorum zaten birbirimizi sevdikten sonra ha başka birşey soylemisiz ha evlenmisiz bence fark etmez sonuçta herkes benim olduğunu daha açık bilecek " ona hak vererek başımı sallamistim. "Desene dostumun yakında düğünü var " ikiside birbirine bakıp gulumsedikten sonra arabada derin bir sessizlik oluştu. Tabi bu konuşma bende biraz yara açarken yorgunlukda yapmıştı. Evime gidip hemen uyumak istiyordum."Merve bana geçiyoruz değil mi ". Halilin sesiyle başımı kaldırıp "ya aslında bugün yorgunum halsizlikte var üzerimde başka gün artık ben gelirim ". Arkasını dönüp bana baktı "merve iyi görünmüyorsun ne oldu ". Ne mi oldu ben de bilmiyorum ki bilmediğim bir şeyi nasıl sana söylerim ki ben . "Yorgunluk başka birşey yok. ". Evimin önünde durduktan sonra kapıyı açıp indim arabadan arkama bakmadan ilerlerken elimdeki çantayı birinin almasıyla duraksadim . "Ne oldu halil ". Alnima elini koyup ateşimin olup olmadığına baktı "seni iki gün bir yere gönderdik. Hasta olup gelmissin yine. Annen sana hiç iyi bakmamış merve "... Kolumdan tutup eve sürükledi beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Anlaşma
HumorBir anlaşma uğruna hayatının başkasının eline geçmesine sebebiyet veren ve artık bundan bıkan biri. İlk başlarda cazip gelsede ilerleyen zamanlaarda anlaşma şartları onun için çok ağır gelir çıkmak istersin ama seni bırakmazlar. Sonun ölüm olur çıkm...