Arkadaşlar farkındaysanız yeniyim ve oylamanız ayrıca hikayemi arkadaşlarınızada önermenizi rica ediyorum. Çok azda olsa okuyan gören sayısı görünüyor oylamayı unutmayın lütfen ....
Beynim allak bullak ne dusunecegimi bilmiyorum. Ne yapacağımi bilmiyorum. Bi oraya bir buraya surukleniyordum. Öyle bir işin içine girmiştim ki burdan çıkışım imkansizlasmisti. Yapacak birşeyin yoktu. Onların beni esir etmesi zoruma gitmişti.
Ben hep güler yüzlü bir insansın. Şimdi ise sertlik ön planda benim için ama ışte buda benim karekterime zıt. Burdakiler ancak kendi içlerinde sohbetlere katılıyorlar her türlü insan var ama hepsi mutsuzlar. Dışarıdan öyle para pul güzel gorunsede gel birde içimizi görün dersem anlayacakmisiniz.
Bazıları öldürülmüş ,işkencelere maruz kalanlar olmuş fakat en önemlisi işkence görenlerin hepsi daha da bağlanıyor.istemiyorum ben onları. Benden uzak dursunlar.
. O işkenceyle ne hale geldiğimi bir ben biliyorum. Ne zor bir durum benim için. Para elimin altında ev araba herşey ama onların istekleri siyahlardan olmam ben rengarenk biriyim nasıl siyahlasacam nasıl onlara uyacak ki. En kotusude bu ışte birine bağlı kalmak. Hayatın onların elinde yonetiliyorsun ve elinden hicbir şey gelmiyor. Çaresizce etrafına bakıyorsun ve onlar ne derse yapıyorsun. Yaptirtiyorlar en onemliside bu onların felsefesi bu siyahlasmak....
Korayla onları konuşmamızın üzerinden 2 hafta geçmişti. Esmeri bizim şirkette işe almışlardı. Ve hergün senetle bir konuşma yapıyordum genellikle iyi iş çıkaran biridir esmer ama onlarda bizi izlediği için semere daha çok yapamayacağı işin içinden çıkamayacağı şeyler veriyordum ki oda benim gibi esir olmasın.
Sadece onu düşündüğümden yoksa oda benim gibi etrafına neşe saçan biri onun bu neşesi kaybolursa tamamen kaybederiz kendimizi onun beyaz kalması lazım sadece beyaz.
"Merve birşey soracam". Esmer için bizim. Odaya bi masa daha getirtmistik ama eşlerin olayların iç yüzüyle hiç karşılaşmadı.
"Sor esmer " bana bakıp bi kahkaha attı.
"Sen şimdi bu şirkette böyle çalışarak mi o ev paralar arabalar hepsi bu şirkette calistigin için mi ?".Gerçekten hazırlıksız yakalanmistim. Esmer benim ailemizde tanır bunları alabilecek güçte olmadiklarinida bilir.
Korayda duymuş ne diyecek diye yüzüme bakıyordu. Koraya çaresizce bir bakış attıktan sonra yanımıza kalkıp geldi.
"Esmer merve bu şirket için çok önemli ve tabiki oldukça ona bunlar daha hiç daha fazlasida olacaktır ". Korayin söyledikleriyle eşlerin gözleri açılmış bende omuz silkmistim. Hiçbirşey istemiyordum.
"Peki bende böyle bir kazanç içine girmek istiyorum koray , -bana dönüp -merve sırlarını bana da anlatsana ". Tekrar ve tekrar ne diyeceğimi bilemez haldeyfim.bu ne saçmalık emin ol bencilligimden değil sadece o bu siyahliga karisirsa gerçekten ne para ne başka şey umrunda olmazdı kurtulmak isterdi.
"Canım ya biliyorsun benim olan herşey seninde sayılır ne gerek var benim gibi yorulmana şey yapma sen hem bende bir anda oldu büyük patron öyle seçmiş bende bilmiyordum.hem ne sıkıntı ediyorsun biliyorsun ki herşeyim senindir evde ortalığa bırakıyorum senin için al istediğini kullan " yerinden kalkıp benim kucağıma oturup sıkıca sarılmıştı bana.
Bende ona sıkıca sarildiktan sonra Koraya döndüm sessizce ağzımı oynattim "teşekkür ederim " oda anlayıp başını hafifçe egmisti. Şirkette bizim gruptan başka kimseyle gorusturmemeyr çalışıyordum esmer elimden geldiğince bu iki haftadır onun peşinde surukleniyordum. Yorulmustum artık ne olacağını bilmeden yasiyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Anlaşma
MizahBir anlaşma uğruna hayatının başkasının eline geçmesine sebebiyet veren ve artık bundan bıkan biri. İlk başlarda cazip gelsede ilerleyen zamanlaarda anlaşma şartları onun için çok ağır gelir çıkmak istersin ama seni bırakmazlar. Sonun ölüm olur çıkm...