Tamamen siyah seni kaplamış sanarsin emirler yağdırırsin ondan sonra ufacık bir beyaz buldun mu onun için savasirsin.benim yapacağım belkide bu olacak. Sonunda kim galip çıkacak bilmeden beyazlık saflik için savasacam. Benim gibi onlarca insan var ve hangimiz sağ kalacagimizi bilmeden canımızı ortaya atmaya dünden razıyız...."Merve ciddi ciddi artık ordasin ha " yeni yerime yerleşmiş artık oradaydim pek fazla cikmamistim yukarıya o yüzden gelip grubumdakileri görmek istemiştim ...
"Evet ve ben gittiğimden beri kimse gelmedi yanıma kızıyorum ama gelin koray cidden bekliyorum orda yalnız bırakmayın beni " böyle dememle hepsi derin düşüncelere dalmislardi evin bana bakıp heyecan içerisinde "diğer efendiyi gördün mu şahsen biz hiç varlığını bile görmedik " diye sormuştu .
Bende ona bakıp bu heyecanını yersiz gormustum ama onu bozuntuya vermeden cevaplayacaktim "daha önceden görmüştum ben " bunu dememle koray ciddi misin bakışları atmaya başlarken onun bakışlarını onur dile dökmüştü. "Ciddi misin hiç söylemedin". Ona bakıp bilmem işareti yaptıktan sonra "arada unutmusumdur ama bi kac defa gördüm tabiki ". Hepsi sanki onu görmek büyük birşey mis gibi bana hayretle bakıyorlardı. "Merve telefonunun ışığı yanıyor" evinin beni uyarmasiyla telefonuma bakmistim. Sessizce olduğu için arayani görmemiştim.Elime alıp cevapsız aramaya girip baktım. "Halil " içimden soyleyecegime dışıma vurmustum. Aferin merve sana bunun üzerine evin bana bakıp "artık onlara isimleriyle mi hitap ediyorsun. Ayrıca sende numaraları mi var gerçekten " ona omuz silkip onurun onun kafasına vurmasına içten gulumsemistim. "Evin farkindaysan mervede artık onlarla eşit durumda kalkıp birde onlara ne demesini bekliyorsun tabiki numaraları olacak "
onurun bu sözleri beni yüceltirken kendilerini kendi gözlerinde daha değersiz göstermişti ama ben hiçbir zaman onları ezmeyecektim . Buraya katlanmamin tek sebebi onlardı evine bakıp onurun kurduğu yanlış cümleyi doğru olarak devam ettirdim. "Canım sizdede olabilir numaraları bu birşey degilki onur allah aşkına sanki onlar gibi olmak ne ifade ediyor büyük bir hiç lütfen yani " gerçekten bu sözlerimi içten gelerek söylemiştim. Korayin yüzünde muhteşem bir tebessüm olurken digerleride bana güzel bir bakış atmışlardı. Telefonun ışığı tekrar yanarken benim halili aramadığım aklıma geldi ve tekrar atağında actim.
"Nerdesin merve ". Biraz düşündükten sonra cevap verdim "yukaridayim ". Dusunmemin tek sebebi acaba onlar için bir sorun olurmu doğrucu ama olmayacağını anlayınca rahatlıkla söylemiştim."senin için verilen siparişler geldi gelip bak " ne siparişi neden ben bilmiyorum. Bunu dusunecegime sorsam daha iyi "ben sipariş vermedim halil yanlış gelmiştir" oda sinirlendiğini belirten homurtular çıkartıp "biz senin için özel yapım yaptırdık merve gelsen diyorum ". Üçe ammada uzattım ha "peki kapat geldik " deyip telefonu kapattım. Yerimden kalkıp onlara el salladiktan sonra maskemi takip aşağıya indim. Kapıdan geçip büyük odada onları görünce duraksayip maskeyi çıkardım yanlarına dogru yürüdüm. "Yağız artık seminer yüzünü gorseydim iyi olurdu dimi " dememle pek belli olmasada bence maskenin altında oda tebessüm etmişti. Elini yavaşça kaldirip maskesini çıkardı.
Bir insan böyle mi olur. Muhteşem bir yüze sahip kusursuz derler ya öyle . Bu ikiside neden böyle diye gerçekten içten geçiriyordum. Yagizlada bu sonralarda gayet iyi anlaşmıştik. Sevmişti oda beni. Ama maskenin altından böyle bir yüzün çıkacağını hiç beklemiyordum. Ben iyice onun yüzüne dalıp giderken halilin sesiyle ona döndüm "merve kutu " yerdeki kutu dikkatimi çekti o an yere oturup kutunun kapağını actim.
Acar açmaz şok olmuştum içinde muhteşem derece büyük bir bölümü kırmızıyı kaplayan sağ göz altından başlayıp sonda biten siyah bir maske vardı. Gerçekten muhteşem bir sanat eseriydi. Elime alıp onu tüm güzelliğiyle inceledim. Onun altında olan pelerinde dikkatimi çekince onuda elime alıp ayagiya kalktım oldukça uzun muhteşem oda maske gibi büyük bölümü kırmızı sağ göğüs altından başlayıp sonuna kadar siyahti. Gerçekten hepsi muhteşemdi. Hayran kalmıştım. Dikkatimi diğer iki kutuda çekerken onlarida halil vebyagiz açıp kendileri çıkarmışlardı hem bana hemde onlara özel yapım olarak gelmişlerdi. Demek bunlardı ha. Onlarınki ise büyük bir bölümü siyah sağ yanak tarafları kirmiziydi pelerinleride aynıydı öyle siyah ve kirmiziydi. Aramızdaki tek fark benimkinden kırmızı cogunluktayken onlarda siyah çoğunluktaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Anlaşma
MizahBir anlaşma uğruna hayatının başkasının eline geçmesine sebebiyet veren ve artık bundan bıkan biri. İlk başlarda cazip gelsede ilerleyen zamanlaarda anlaşma şartları onun için çok ağır gelir çıkmak istersin ama seni bırakmazlar. Sonun ölüm olur çıkm...