Zaman ardı arkasına bakmadan geçen bir dilimdir. Arkada ne yaşanmış ne yaşanmamış diye asla takmadan geçer. Yaşadığın sevdiğin anlar sana özel kalır. Ama yasayamadigin mutsuz olduğun anlar ise sana kötü olarak aklında kalır.
Sevgi istemek görmek korunmak istersin hayatın bütün renklerini gormek tatmak yaşamak istersin. Siyaha bağlı kalmak istemezsin. Malesef ki onca rengin güzelliğini elimizdeyken de değerini bilmeyiz.
Hep bizlerle sanariz ama birgun çekip gideceğini düşünemeyiz. Çekip gittiğinde ise onu durmadan arar hayatımızda tekrar isteriz ışte buda hayatın degeridir.
Esmer gitmiş kendine iyi bir yaşam kurmuştu. Onun adına çok çok sevinmiştim. Aylardir şirketten eve , eveden sirkete gidip geliyordum. Arada bir esmer konuşuyorduk oda onun neler yaptığını sormak için. Aileme para gönderip duruyordum.
Öyle zamanım geçiyordu. Birkaç defa mavi göz çağırmıştı beni yanına gitmiştim araştırmalar yapmıştım okadar. Alışmak mi bilmiyorum ama artık yerimi yadirgamiyordum.
Hiç olmazsa burdaki kişilerle iyi sohbet edebiliyordum. Koray hep destekti bana bu konuda aramız gayet iyiydi. Bizim gruptan enes aniden çıkmıştı. Bizde anlamamıştım. Zaten çok sessizdi birden böyle bir çıkış ve nasıl çıktığını bile bilmiyordum ve bunu kesinlikle arastiracaktim.
"Merve " ismimi duymamla kapıya doğru döndüm "efendim koray ". Bana dişlerini göstererek gulumsemisti. İlk defa burda biri böyle gülüyordu iyice anlamamıştım. Durup iyice ona baktıktan sonra "okula gitsek mi ". Ah korayla en son okula gittiğimizde gerçekten insanların biz bakışları bernardo.
Hem hayranlık hemde çözmeye çalışıyorlardı. Ama ne yaparlarsa yapsınlar bizi cozemezler. Onların bu tür düşünceleri hoşuma gidiyordu. İnsanız ışte hepimiz illaki birşeyler düşünürüz her insanın düşüncesi farklı . Korayin aklında birşey vardı bunu gayet iyi anladım.
Ardından odaya nehirin girmesiyle durup onu dinledim.ve sasirdigim nokta oda gülümsüyordu.nehiri gülümserken görenlerin hepsi gülmeye başlamıştı. Benden hariç.
"Hadi gençler okula bende geliyorum eğlenme zamanı ". Durup şok gözlerle onlara baktım ne oluyordu böyle gerçekten saçma mi desem yada bunların aklında birseymi var. Koray gelip kolunu omzuma atıp kulağıma birşeyler fısıldadı."Bugün birinci görev bu. Merve unutma görevler günü ve ilk görev bu her sene bir defa bunu yapariz ". Ona bakıp tebessüm ettikten sonra aynı şekilde hepimiz gülerek şirketten çıktık.
Korayin israriyla onun arabasına bindim. Herkes az araba olsun diye bikac arabayı bırakmıştik.
*
Okula gelmiş daha önceki geliş seklimize göre daha değişik hepimiz güler yüzle gelmiştik.
Hepimiz gülümsüyor hararetli birşeyler konuşuyorduk. Çok hoşuma gitmişti uzun zamandır gülmemek ne kadar zordu bugün biliyorum bundan sonra asla bir daha böyle gulemeyecektir.Bu bizim içimizdeki herşeyi dokmemiz için müthiş bir fırsattı.
Okulda böyle gülerek nasıl bir görünüm sergiliyorduk cidden bilmiyordum.bazıları delirmis diyebilirler çünkü hep sert gelirdik gülmezdik. Burdan ayrıldıktan sonra kesinlikle okulun sitesine bakacaktim ...
"Merve " korayin bana seslenmesiyle duygunun arkasına baktığımda korayda bana bakıyordu. Ne oldu bakışı atarken konuşmaya başladı. "Gidelim mi ?". Koraya gülümseyip "bi tek banami soruyorsun koray. ?". Duyup kahkaha attım. Gerçekten buna çok ihtiyaçim vardı. Herkes birden güldükten sonra ayaklanip arabalara bindik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Anlaşma
HumorBir anlaşma uğruna hayatının başkasının eline geçmesine sebebiyet veren ve artık bundan bıkan biri. İlk başlarda cazip gelsede ilerleyen zamanlaarda anlaşma şartları onun için çok ağır gelir çıkmak istersin ama seni bırakmazlar. Sonun ölüm olur çıkm...