Kendi benliğimden habersiz , ruhuma uyguladığım psikolojik baskıyla iki hafta civarı kendimi koskoca evde Emir'le bana ayrılan odaya hapsettim.
Neden bilmiyorum ama Emir benle daha az ilgilenir olmuştu. Ne bir temas uyguluyordu ne de herhangi bir konuşma çabası vardı.
Evet aslında bu benim için çok iyiydi ama canımı acıtması bana koyuyordu. Onu özlüyor gibiyim. Onun öpmelerine karşılık vermemiş olsam da sanki onu istiyor gibiyim. Ya da duygularımın beynime uyguladığı bir tür .... ne bileyim işte saçma salak şeyler.
Geçirdiğim şu iki haftayı kendi beynimin üretmiş olduğu düşüncelerle boğuşarak geçirdim. Ta ki Emir'in bana
" Kendini topla artık. Eve kendini hapsedip ne yapmayı düşünüyorsun? Bir piçin senin duygularınla oynamasına izin verdin zaten, bir de bu kadar olanlara rağmen onu mu düşüneceksin. Kendine gel artık hem de hemen. " diyerek hem kendime gelebilmiştim hem de onun bana ilk defa bağırışlarına şahit olmuştum.
O gece bana böyle bağırdıktan sonra odanın banyosuna geçmişti ve eline ne gelmişse her şeyi kırmıştı. Ve tabi ben bu zamanda yatakta bağdaş kurup sessizce ağlıyordum. Banyodan çıktığın da eli kanıyordu ve ben yine bir şey yapamamıştım. Oysa o bana tüm olanlara rağmen her gece yanıma gelip vücudumda olan morluklara ya da kızarıklara işte krem sürüyordu. İşe de yarıyordu. Kızarıklar geçmişti.Ve evet onunla sadece bir defa beraber uyumuştum. O da zaten yağmurlu gündeydi. Onun şartıyla yanım da yatırmıştım.
Karşı odanın kapısının kapanma sesini duyduğum da üzerimdeki örtüyü hızla kaldırıp ayaklandım ve kapıya doğru koştum. Öyle bir koşmuşum ki kapının ora da durunca ayağım kayıp popomun üstüne düşmüştüm.
"Ahhğ " diyerek popomu sıvazlamaya başlarken bir yandan da ayağa kalkıyordum. Emir beni görüp karşı odanın kapısının önünde durmuştu. Yüzüm popomun ağrısından şekilden şekile girerken
"Günaydın" dedim elimi popomdan çekerken. Hiç tepki vermeden bana bakmaya devam edip bir elini cebine attı.
Ona aldırış etmemeye gayret gösteriyordum. Ama bu benim yapımda yoktu. Suyum kurusun.Her şeye atılıyordum.
Bana bakmayı kesip merdivenlere yönelince bende bir kaç adım atıp
" Seninle gelebilir miyim." dedim .
Merdiven başında durup yüzünü bana çevirdi. Bir süre gözlerimin içine bakıp daha sonra baştan aşağıya süzdü beni. Sanki ... ımm. Çok yoğun bakıyordu gözlerime. Dudağımı kıvırıp cevap beklercesine ona bakmaya başladım.
Vücudunu bana doğru çevirip
" Şöyle bakma" dediğinde anlamayan gözlerle ona bakmaya başladım."Anlamadım" dediğimdeyse eliyle burnunu sıvazlayıp alttan alttan bana bakarak
" Böyle mi geleceksin?" dedi elini burnundan çekip üzerimi göstererek.
Bir üzerime baktım bir de kendisine. Sonuna kadar haklıydı.
Arkandayım adamım.
Kaşlarımı kaldırıp iki elimin avuç içlerini açıp ona uzatarak "Imm. Tamam sen beni bekle ben hemen geliyorum . " diyerek hızlıca konuşup yanından ayrıldım.
Odanın aralık kalan kapısını sonuna kadar hızla açıp banyoya doğru aynı hızla ilerleyip içeriye geçtim.
Pardon ya ben niye direk banyoya geçtim ki üstelik giyeceklerimi de almadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERT GÜZGARLAR
Ficção AdolescenteHerşeyi tesadüf sanarken. Gerçek, yalanların ortaya çîkmasıyla başlar. Eylül geçmişinin izleriyle hayatını sürdürmeye devam ederken ona eşlik eden biri daha vardı. EMİR KANLI Aralarında yaşanan garip çekim gerçeklerle beraber bedenlerini terk ett...