Eğer siz de bir cadı olduğunuzu düşünüyorsanız ki bunun anlamı şudur; Tanrıça, Rahibe, Şifacı, Şaman, Bilge Kadın... İşte size 13 mistik işaret...
Yeryüzü Güçleri: Bir cadı yeryüzü kadınıdır. Doğanın doğal güçlerini miras alırız, doğum, dönüşüm, şifa, yeniden doğum. Bunlar yeryüzünün güçleri olduğu gibi kadınların da güçleridir.
"Kadının olduğu yerde, daima büyü vardır."
Ntozake Shange
Hayatınızdaki cevapları Tabiat Ana'ya sorarak bulduğunuz oldu mu? Onun bilgeliği sizin bilgeliğiniz mi? Hayatınız, bedeniniz onunla bağlantılı mı? Örneğin yazları daha cinsel gücü yüksek ve yaratıcı mısınız, sonbaharda artık size iyi gelmeyen şeylerden kurtuluyor ve kesip atıyor musunuz, kışın o karanlık sessizliğinde ölüyor ve ilkbaharda yeniden doğuyor musunuz?
2. Bilgelik: İçinizde antik doğal iyileştirme bilgeliğinden bazı parçalar olduğuna inanıyor musunuz? İnsanlar sizin ateşinizin yanız başına oturup hayatı, onun öfkesini, acısını, muhteşemliğini ve aşkı konuşmayı istiyorlar mı? Onların kalplerine bir tutam umut aşılayarak konuşmaları sonlandırıyor musunuz, belki bir tentür, belki bir bitkisel şifa, belki bir ritüelle, ya da hepsiyle birlikte onları iyileştiriyor musunuz?
Başka bir deyişle başları boka sardığında size geliyorlar mı
3. Doğa: Ormanda, ya da su kenarında yaşıyor musunuz, yaşamıyorsanız bile gerçekte oraya ait olduğunuzu hissediyor musunuz?
Cadılar doğayla bütünleşmiştirler, Tabiat Ana'nın güzelliğine mümkün olduğunca yakın olmak isterler. Doğanın içinde kendilerini evlerinde hissederler.
4. Fırtınalar. Fırtınadan korkar mısınız? Tabiat Ana'nın duygularını dışa vurmasından? Bazen kendi enerji ve arzunuzun fırtınaya neden olduğunu düşünür müsünüz?
5. Hayvani Doğa: Hayvanlar doğal bir şekilde size çekilir mi? Bu planetin yaratıklarına empati hisseder onlar çini ağlar mısınız? Doğal totemlerini bilir misiniz? Onların ziyaretlerindeki bilgeliği anlar mısınız?
Kayıp köpekler sizi evinize kadar izler mi? Kuşlar pencerenize konar mı? Atlar size doğru koşar ve ayaklarını omuzlarınıza koyar mı? Onlarla konuşabileceğinizi onları iyileştirebileceğinizi düşünürler mi? Cadılar ve hayvanların doğayla bağlantıları vardır. Aynı enerjetik dili konuşurlar, onlar birbirlerini tanırlar.
6.Ay: Ay enerjisinden etkilenir misiniz? Aya bakar onunla konuşur musunuz? Küçük bir kızken bile onun ışığından etkilenir, onun fazlarıyla bağlantıda kalır mıydınız?
Örneğin yeni projelere ve aşklara ay büyürken mi başlarsınız, özellikle dolunayda biraz delirir misiniz, eski ilişkileri ve kalıpları o küçülürken bırakır mısınız? Yeni ayda gecenin en karanlığında bilinmeyende ve boşlukta karanlığın potansiyeli ile bağlantıda olur musunuz? Karanlık ayda planlar yapar mısınız?
7.Güçlülük: İyi ya da kötü bütün arzularınızın gerçekleşeceğine dair bir önseziniz var mıdır? Belki kendi gücünüzle ilgili biraz temkinlisiniz hatta kendi gücünüzden korkuyor gibisiniz? Hiç yaşlı bir ruh çağrıldığınız oldu mu
Cadılar zaman kadar eskidir, gözleriniz ki onlar ruhun penceresidir kadim hikayeleri, sırları, mitleri soruları ve cevapları bilirler. Mümkündür ki kadim hakikatleri ve bilgelikleri, büyüyü, henüz unutmazdan önce küçük bir çocukken kullanıyordunuz.
8. Şifacılık. Şifa sanatlarına çekiliyor musunuz? Kendiniz ya da başkaları için doğal ve enerji yüklü çareler arıyor musunuz? Bir insanın sırtına elinizi koyup şifa verdiğiniz ve onun da ağrısının düzeldiği oldu mu? Sadece sizin yanınızda oldukları için insanların iyileştikleri oldu mu? Cadılar doğanın frekansıyla frekanslanmışlardır ve doğal şifacıdırlar.
9. Geçmiş Yaşam Anıları: Hiç acı dolu geçmiş yaşam hatıralarınız var mı? Dışlanmış yanmış ya da boğulmuş hissettiniz mi? Ya da vahşi, bilge, özgür? En önemlisi farklı olmaktan dolayı korktunuz mu? Rahatsız oldunuz mu, sevdiğinizi sevmekten, hakikate konuşmaktan, eski hayatınızdan bahsetmekten. Karmanız iyileşmek için uyanmış durumda. Korkmanız gereken bir zaman değil kimseniz osunuz. İşte karmanızı iyileştirmenin tek yolu, yaşamınızı bütün ifadeleriyle yaşamak. Şimdi sizin zamanınız.
10. Dışarda Hissetmek: Her zaman bir miktar dışarda hissettiniz mi kendinizi? Yabancı, öteki. Yeryüzündeki hayatın biraz dışına sıkışmış içinizden bir büyüsel kabileye ait, içsel bir bilgelik hissettiniz mi? Normlara hiçbir zaman uymadığınız için kutsal, gizli, özel bir şey olduğunu kendinizde hissettiniz mi? Bir tür büyü, sadece diğer büyücülerin görebildiği bir büyü.
Siz büyük kalabalıkların peşinden gidemezsiniz, biraz fazla duyarlı ama yalnız bir kurtsunuz, sizin rüya görmek, yeniden dolmak, düşünmek, Kaynak'la, Doğa ile, Evren'le bağlantı kurmak için zamana ihtiyacınız var.
11. Mistik Kristaller. Doğal taşlara doğru çekiliyor musunuz? Onları enerjinin bir parçası olarak görüyor musunuz? Kuartz, turkuaz, pembe kuartz, gibi taşlara meraklı mısınız? Hep bu tür taşlar etrafınızda mıydı? Cadılar yeryüzünün taşlarını bilirler ve onları enerji ile yüklerler, aşk, bolluk ve koruyucu yararlarının farkındadırlar ve çoğu zaman da onları takarlar.
Cadıların etrafında sürekli mum bulunur, çünkü mumlar melekleri ve ruhları davet ederler, daha yaratıcı, büyüleyici bir atmosfer oluşturmak için mumlara ihtiyacınız vardır. Aynı zamanda mumlar iyi enerji temizleyicilerdir.
12. Büyü: Çocukluğunuzdan beri büyüye inanıyor musunuz? Hayatta ve etrafta büyü görüyor musunuz? Büyülü şeylere çekiliyor musunuz, yaratıklara, fabllara, hikayelere? Büyümenize ve insanların size böyle şeyler yok demesine rağmen.
Dünyanın geri kalanı inansın inanmasın kalbinizde büyücülük, aşk, gizem ve gizemcilik hikayelerine yer var mı? Cadılar, büyü, bilinmeyen ve mistik konulardaki filmlere çekiliyor musunuz? Hiç yalnız olmadığımızı görünmeyen şeylerin olduğunu düşündünüz mü? Her şeyin bir anlamı olduğuna inanıyor musunuz? İşaretler ve semboller sizin için önemli mi?
13. Daha çok Büyü ve Tanrısallık: İşaretlerden ve sembollerden bahsetmişken, içinizde sanki bir Kristal küre varmış gibi hissediyor muzunuz, içinizde bir önsezi varmış gibi. Olacak olan olaylar hakkında konuşurken insanlar size takılıp dikkatle dinliyorlar mı? Bazen ani aydınlanmalarla sonuçları hissedebiliyor musunuz? Diğer insanlar bunları anlamadığında hayal kırıklığına uğruyor musunuz? Geleceğe ve geçmiş yaşamlara dair vizyonlarınız ve rüyalarınız var mı?
İnsanları ve onların enerjilerini iyi okuyabiliyor musunuz? Altıncı hisse sahip misiniz? Tarot'a, Run ya da diğer şeylere çekiliyor musunuz?
Sanırım bunlar yardımcı oldu. İşte size 13 işaret. Bazıları çok tanıdık gelebilir bazılarına tümü tanıdık gelebilir. Cadılığın en önemli mesajlarından biri kendini sevmek, yeryüzünü sevmek, yeryüzünün ve ayın döngüleriyle uyum içinde yaşama felsefesini benimsemektir. İşte gerçekten bu kadar basit. Ama şu tarafı gerçek ki eğer yeryüzüne, toprağa yakınsanız, eğer çok bilge iseniz, çok güçlü çok feminen vahşiliğiniz ve enginliğiniz yüzünden dışlandınız ya da saldırıya uğradınız. Ama artık o günler geçti.
Artık geçmiş karmalarınızı şifalandırma zamanı, kendi gücünüzü, güzelliğinizi, yükselişinizi ve sevdiklerinizi. Yerüyüzünün size ihtiyacı var, elbette bizim de yeryüzüne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parapsikoloji Gerçekleri
Rastgeleஇ Beyninizin sizden sakladığı güçleri ortaya çıkarmaya hazır mısınız ? இ