god bless the drama club

31.2K 979 1.2K
                                    

"Bay Styles?" dedim boş spor salonuna girerken. Etraf karanlıktı, sadece camlardan içeri giren batan güneşin ışığı aydınlatıyordu. Derin bir nefes alıp kapının arkamdan kapanmasını izlerken ürkek adımlarla köşedeki odadan gelen ışığa doğru adımladım. "Bay S-Styles?" dedim tekrardan, odanın bir kaç adım gerisindeyken. Biraz sonra uzun ve yapılı bedeni göründüğünde derin bir nefes alıp yanına ilerledim.

"Klüp toplantısını iptal etmek zorunda kaldık, ben de sen boşuna gelmiş olma diye bekleyeyim dedim." masasına yaslanırken gülümsedi, bende aynı şekilde ona karşılık verirken elimdeki kağıtları ona doğru uzattım. "Pek başarılı bir yazı olmasada, bir şeyler anlatmaya çalıştım." hafifçe dudağını ısırdığında iç çekip bayılmamak için kendimi zor tuttum.

Uzun parmaklarıyla ödevi kavrayıp hemen önümde dikildiğinde bakışlarını yazı üzerinde gezdirdi, kaşları bir kaç kez çatılmış veya havaya kalkmıştı. Bu iyi bir şey olmalıydı değil mi ?

Kafasını sallayıp onayladığında derin bir nefes alıp gülümseyerek kapıya yöneldim."Aslında," boğuk sesiyle duraksayıp tekrardan ona döndüğümde kalp atışlarım hızlanmıştı. "senin tarafından yazılmış oldukça başarılı bir yazı buldum Venesa." gülümsemesi genişlerken gözlerimi kırpıştırıp dediklerini anlamaya çalıştım. Ne yazısından bahsediyordu ki ? Eğer uykumda bir roman yazmadıysam-

SİKTİR.

Gözlerim şaşkınlıkla aralanırken masanın üzerindeki kağıtları eline aldı. Etkileyici bakışları altında ezilirken, aldığım her nefes batıyor gibiydi.

"Onun eşsiz biçimli dudaklarının tadını merak ediyordum. Onun kucağındayken zayıf noktasını bulduğumda boğuk inlemelerini ve," duraksadı ve gözlerini bana çevirdi. Yanaklarım ısınmıştı ve kan kırmızısı olduklarına bahse girebilirdim. "kalem tutan uzun şekilli parmaklarının içimdeyken beni nasıl hissettireceğini merak ediyordum. Harry Styles, tüm hayatınızda karşılaşabileceğiniz en mükemmel fırsat gibiydi, ve onu her şekilde değerlendirmek için birilerini öldürebilirdim." cümleyi bitirdiğinde gözleri yeniden beni buldu, dudaklarını ısırıyordu Tanrı'm neden dudaklarını ısırıyordu ?

Kağıtları bana uzattığında gözlerimi kırpıştırdım. Kaşlarını kaldırmıştı, almamı işaret ediyordu. Yutkunarak kağıtları parmaklarımın arasına sıkıştırdığımda içimdeki heyecanendişekorku patlamasını dizginlemeye çalıştım. "Okumaya devam et." yumuşak sesiyle birlikte kalp atışlarım daha da hızlanırken ellerim titremeye başlamıştı. "Hadi Venesa, oku."

Derin bir nefes alıp dudaklarımı yaladım. Kağıttaki cümleler benim cümlelerimdi, ama bu hissettiklerim çok yabancıydı. "Y-Yeşil gözleri ruhumdan içeri bakıyor gibiydi, sadece bakışları bile bacaklarımı titretmeye yetiyorken," tekrar derin bir nefes aldım, hemen arkamdaki varlığı her şeyi zorlaştırırken sıcak nefesini boynumda hissedebillyordum. "tek bir dokunuşu beni yakıp geçebilirdi. Tek is-istediğim vücudunun benim vücudumun üzerinde olmasıydı, sert hareketlerinin kalçalarımı titretmesiydi, öpücüklerinin dudaklarımı mühürlemesiydi." parmaklarını boynumdan omzuma yönlendirirken saçlarımı diğer omzuma çekti.

Boynumu yakan sıcak nefesi beni mahvediyordu, öpmesi için yalvarabilirdim. Ama o sanki devam etmemi bekliyormuşçasına hiç bir şey yapmazken devam etmeye çalıştım. "H-Her zaman gözlerimi kapatır ve uzun vücudunun benimkinin üzerinde olduğunu, sıcak teninin benimkini yaktığını hayal ederim. Dillerimiz buluştuğunda büyük elleri kalçalarımı kavrar ve beni kolayca kucağına alır." yumuşak dudaklarını boynuma bastırdığında dizlerim titremeye başlamıştı, ayakta durabileceğimden emin değildim.

Ellerini belime sardığında sırtımı onun göğsüne dayadım. Midem kasılıyordu, içimde büyüyen bir ateş vardı sanki. "Uzun parmakları göğüslerimin kıvrımları üzerinde gezdikten sonra onları kavrar ve onun ismini söylememe neden olur. Dudaklarım onun ismini sayıklarken parmaklarımı saçlarına geçiririm." dişlerini boynuma geçirdiğinde elimdeki kağıtları sıkıca kavradım, parmakları kalçalarım üzerinde geziniyordu ve bu beni tam anlamıyla çıldırtıyordu.

Dilim damağım kurumuştu, nefes almakta zorluk çekiyordum.Parmakları bacaklarımın arasına baskı uyguladığında elimdeki kağıtlar yere düşmüş ve dudaklarımdan küçük bir inleme kaçmıştı. "Venesa," dedi kulağıma fısıldayarak. Kokusunu ciğerlerimde hissedebiliyordum, Tanrı'm zamanı durdurmak istiyordum. "sen çok çok çok kötü bir kızsın." sırıttığını hissettiğimde dudaklarımı ısırdım, parmaklarını oynatmıyordu ve bu fiziksel anlamda acı veriyordu.

Dudakları tekrardan boynumu bulduğunda mantığım koca bir sürtük olduğumu ve durmamı söylüyor gibiydi, kalbim beni yargılıyor ve duygusuz seks hakkında bir şeyler mırıldanıyordu ama vücudum tüm sesiyle 'masanın üzerinde kendini becert' diye haykırıyor gibiydi.

"Çok çok kötü şeyler olmadan gitmelisin kedicik," fısıltısı tenimi yakıyordu. "yoksa ben seni nasıl becereceğimin hakkında binlerce roman yazabilirim."

____

#HappyBirthdayŞerefsizHarry

dirty blog :: stylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin