Bölüm Şarkısı: Darius // Hot Hands
____
Beklenti içinde dudaklarımı yalarken parmaklarını tenimde gezdirmeye başladı. Saçlarımı geriye atarak açılan köprücük kemiğime öpücükler kondurmaya başladı. Benimle oynayışı karşısında inleyerek altında kıpırdandım. Elindeki küçük paketi yırttığında annemin 'doğru anı bekle' konuşmasının ardından bana verdiği haplar aklıma gelince onlara bir an önce başlamam gerektiğini hatırladım. Gülümsedikten sonra bacaklarımı aralayarak yerleşti, son bir kez boynuma bir öpücük kondurdu.
Kasıklarımda hissettiğim baskıyla çığlık atarken o üzerime biraz daha eğilerek kendine daha çok yer açtı. Tırnaklarımı yatağa geçirirken kendini bir kez daha ittiğinde duvarlarımı zorladığını hissedebiliyordum. "Siktir prenses, çok darsın." derinden gelen sesiyle gülümsemeye çalışırken parmaklarımı çarşaftan çekerek omuzlarına koydum.
Yüksek sesle inledikten sonra derin bir nefes almaya çalıştım, kendini olabildiğince derine doğru ittiriyordu ve bu akciğerlerimdeki hava çekiliyormuş gibi hissettiriyordu. "Tanrı'm.." dedim onun inlemeleri kulağıma dolduğunda, cennetten yükselen ilahiyi andırdığına yemin edebilirdim. Kalçalarını ileri geri oynatmaya devam ederken bacaklarımın arasındaki ateş şimdi bütün vücuduma yayılmıştı ve bu muhteşem hissettiriyordu. Dudakları göğüslerim üzerinde gezinirken tırnaklarımı onun omuzlarına geçirdim, boğuk bir inlemeyle bana karşılık verdiğinde güldüm. Buna karşılık olarak hızını arttırdığında küfretmemek için kendimi zor tutuyordum.
"Beni çıldırtıyorsun kedicik. " kendini o kadar derine itmişti ki, ciğerlerimdeki hava yeniden sıkışmıştı ve duvarlarım onun etrafında kasılıp duruyordu. Gözlerim henüz kapanmışken parmaklarını saçlarımı kavrayıp kendine doğru çektiğinde hızla hareket etmeye devam ediyordu. "Ve bu senin yararına olan bir durum değil." diye devam ettiğinde gülümsemiş ve oyuncu bir şekilde kendimi ona doğru itmiştim. Sonra alacağım hasar umurumda değildi, şu an kasıklarımın aldığı hasar bana ismimi bile unutturabilecek düzeydeydi zaten.
Saçlarım parmakları arasına sıkışmışken, sıkı tutuşu canımı acıtsa da bu yalnızca kasıklarımda ki karıncalanmayı arttırmıştı. Diğer eli dudaklarım üzerinde gezinirken derin bir iç çektim, bu kadar yakınımdayken ondan uzak kalma düşüncesi canımı sıkıyordu. Vücudum titremeye başlarken yaklaştığımı hissedebiliyordum, dudaklarımdan dökülen inlemeler durmak bilmiyordu. Güçlü kollarının etrafıma sarıldığını ve bacaklarımın arasındaki karıncalanmanın büyük ama zevkli bir kasılmayla sonlandığını hissettim.
Aynı şekilde onunda dudaklarından küfürler dökülürken kendini son kez itti ve geri çekildi. Etrafında kasılıp gevşeyen duvarlarım onu tatmin etmeye yettiğinde gözleri kararmış gibiydi, sıcaklığını hala hissedebiliyorken kollarımı onun boynuna dolayıp kasıklarımda ki ağrının sona ermesini bekledim. Tamam ilk seferimi hatırlamıyor olabilirdim belki ama bundan daha az can yakıcı olduğuna bahse girebilirdim, Harry tam olarak hayal ettiğim gibiydi.
"Tam olarak yazdığın gibiydi değil mi ?" aklımı okurmuşçasına gülümserken kafamı sallayıp dün gece bloğuma yazdıklarımı hatırladım. Oraya bir kaç değişik pozisyonda eklemiştim tabi ama ilk sefer için bu kadarının yeterli olduğunu düşünüyordu, ki ben bunu hissediyordum. "Tam olarak hayal ettiğim gibiydi." diye cevapladığım da yatağın üzerine attığı küçük paketi alırken gözlerimi kapatıp sakinleşmeye çalıştım, kalbim hala deli gibi atıyordu.
"Bir kurs için oldukça eğlenceliydi değil mi?" göz kırpıp yanağımdan öptüğünde kahkaha atarak kafamı salladım. "Her cumartesi gelmeyi planlıyorum." dedim o hemen yanıma uzanırken. Beline kadar çektiği örtü, benim hemen göğüslerimin üzerindeydi. Dirseğimi yastığa koyup yanağımı avucuma yaslarken ona doğru dönmüştüm. "Olmaz."
Kaşlarımı çattığımda yüzümün aldığı şekle kıkırdadı, bu kadar komik olan beni reddetmesi miydi yani ? Bir dakika yoksa bu tek seferlik bir şey miydi ? Bir daha bana asla dokunmayacak mıydı ? Çünkü istediğini almıştı, beni yatağa atmıştı ve bir daha istemeye-
"Sakin ol güzelim," dedi dirseğine benim gibi yaslanırken. "cumartesiden cumartesiye dayanabileceğimi zannetmiyorum. Bence daha sık gelmelisin." diye devam ettiğinde kıkırdamıştım, dudaklarını boynuma bastırırken bacaklarımdaki sızı hala devam ediyordu. Ama günün başında verdiği sözü tutmuştu.Sanki ilk kezmiş gibi hissettirmişti.
Oh,Tanrı'm kesinlikle cehennemde yanacaktım.
____
Beklentileri karşılayan bir bölüm olmasını umarak bol bol yorum yapmanızı istiyorum! Ne kadar çok yorum o kadar uzun bölümmmmmmmm :3
Bloğuna yazdıklarını da yazmak isterdim ama nereye sıkıştıracağımı bilemediğim için pas geçtim :( Ama yazarken bile tırnaklarımı kemirdiğim bir bölüm olmasının yanı sıra yeterince harry feels geçirdiğinizi umuyorum, öpüldünüz x
Bir de yeni hikayem olan 'rough' adlı harry styles kurguma bakarsanız çok mutlu olabilirim x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dirty blog :: styles
Fanfictiontüm o saçmalık blogumda ingiliz edebiyatı öğretmenime edepsizce şeyler yazmamla ve onun bunu öğrenmesiyle başladı. // harry styles fan fiction ♡ daddyk!nk #1 in Hayran Kurgu (12.08.2016)