"Antrenmana gitmem gerekiyor." dedim öpücüklerinin arasında. Ama o bunu umursamayıp ellerini göğüslerimde ve kalçalarımda gezdirmeye devam ettiğinde itiraz etmek istemiyordum. Ama Koç elli tur ceza versin de istemiyordum.
Boynumda dolanan dudakları bir kez daha inlememe neden olduğunda ellerimi omuzlarına yerleştirip kendimi kucağına biraz daha yerleştirdim. Bacaklarıma dayanıp kendimi ona sürttüğümde boğazından yükselen hırlama, kalçalarımı daha sıkı sarmasına neden olmuştu. "Gerçekten gitmeliyim." dedim başımı geriye atıp öpücüklerini göğüslerimde hissederken.
Derin bir iç çekip ellerimle onu ittirdiğimde sandalyesi geriye doğru hareket etti. Öfkeli bakışlarını bana çevirdiğinde gülümseyip kucağından indim. "Söz veriyorum telafi edeceğim." dedim eteğimi düzeltip çantamı alırken. Kafasını sallayıp ayağa kalktığında önündeki şişlikle onu bırakıyor olmam öfkesinin sebebiydi. Bunun hoşuma gidiyor olması yanlış değildi sonuçta, değil mi?
"Venesa," dedi ben kapının kilidini açmadan önce. Duraksayıp ona doğru döndüğümde eliyle gel işareti yaptı. Hızla yanına ilerlerken ikinci uyarı zili çalıyordu. Belimi kavrayıp eteğimi yukarıya çektiğinde yutkundum, gitmemi daha da imkansızlaştırıyordu. İşaret parmağını çamaşırımın üzerinden şerit halinde hareket ettirdiğinde onun kollarına tutunup düşmemeye çalıştım. Bacaklarım hemen titremeye başlıyordu, sanki onun dokunuşu için yanıp tutuşuyor gibilerdi.
"Yeterince ıslak." dedi gözlerimin içine bakarken. Daha sonra geri çekilip eteğimi düzelttiğinde geri çekildi.
Pislik.
Benim ona yaptığımı o da bana yapmıştı. Beni aciz bırakmıştı.
"Okuldan sonra telafi edebiliriz." gülerek devam ettiğinde kapıyı arkamdan kapatmıştım. Titreyen bacaklarımla soyunma odasına doğru koşarken gülümsememe engel olamıyordum.
♥♥
"Bay Styles ile akşam yemeği nasıldı?" dedi Paige dirseğiyle beni dürterken. Bağcıklarımı bağlamaya devam ederken omuz silktim. "İyiydi."
Tabi son ana kadar ağlamayıp gardımı indirmesem daha iyi olacaktı.
"Bana yutturamazsın,bir şey aklını kurcalıyor."
En yakın arkadaş edinmenin en kötü tarafı; başından savamamak. Söz konusu Paige ise, bu imkansızdı. Belki de birine anlatmak iyi gelebilirdi.
Çantamı koluma takıp soyunma odasından çıkarken beni takip etti ve koluma girdi. Onu yönlendirip arka bahçeye çıkarırken ders zili yeni çalıyordu. Kimsenin etrafta olmadığından emin olduğumda banklardan birine oturdum. "Annem," dedim sadece. Bunu söylemek utanç vericiydi. "Harry'yle flört etmeye çalıştı."
Gözleri ile ağzı aynı anda açılırken çığlık atmamasını umdum. Olduğu yerde zıplayıp ağzını kapatırken bunun olacağını bildiğimden dolayı susmuştum. Okula giren bir kaç kişi bize doğru bakıp bir şeyler mırıldandığında onu eteğinden çekip yanıma oturttum. "Kimseye bir şey söylemeyeceksin Paige yemin ederim seni pa-"
"Annen! Venesa Bay Styles ve annen!" koluma vurup bağırdığında ellerini yakalayıp onu durdurdum. "İşte bundan bahsediyorum gerizekalı, bundan bir daha bahsetmek yok!"
"Hayır Venesa! Bay Styles ve annen!" elimden kurtulup bir yeri işaret ettiğinde arkamı döndüm. Bahçe kapısının önünde gülüşen annem ve Harry, ikinci ders zilinin çalmasını umursamıyor gibiydiler. Annem konuşurken Harry'nin koluna dokunuyor veya saçıyla oynuyordu. Harry ise onu dinliyor ve her ne sikim bir şey söylüyorsa gülümsemeyle karşılık veriyordu.
Tanrı'm annemi öldürürsem cehennemde beni Harry ile aynı yere koyar mıydın?!
Hışımla ayağa kalktığımda Paige kolumdan tuttu. "Derse geç kalacağız V ama şu an girmek istemiyorum." film izlermiş gibi onları izlerken kafamı salladım. Sinirden kuduruyordum ve eğer bir şeylere vurmazsam yere yatıp ağlayacaktım.
"Paige," dedim çantamı bankın üzerine koyarken. "anneme saldırmama engel ol." ağzını açmışken hızla yürümeye başladım. Arkamdan geldiğini hissedebiliyordum ve bana engel olması gerektiğini ama içimdeki o küçük şeytan birini yumruklamaya Paige'den başlamamı söylüyordu.
Onlara yaklaştığımda annemin bakışları beni buldu. Gülümsemesi hafiften solarken, küçük muhabbetlerinin bozulduğuna üzüldüğü belliydi. "Venesa! Biz de tam senin derslerin hakkında konuşuyorduk." dedi annem kollarını bana uzatırken. Sarılışına karşılık vermediğimde kollarını geri çekti. Harry'nin arsız bakışları ve sinir bozucu gülümsemesi beni çılgına çevirirken annemin konuşmasına izin vermedim.
"O dediğin için veli toplantıları düzenleniyor anne, ki bugüne kadar haberin olduğunu bile zannetmiyorum." elimle yavaşça koluna iki kez vurduğumda Paige gergin gülümsemesiyle karşımda duruyordu. "Ve Bay Styles, bugün ki dersleriniz bittiğine göre şu telafi ödevini yapmaya ne dersiniz?"
Sesimin öfkeli çıkmamasına özen göstererek ona baktığımda omuzlarını silkti. "Annenle muhabbet ediyorduk Venesa, telafi ödevi bekleyebilir."
Pislik.
Benimle oyun oynuyordu.
Ve seve seve oynayabilirdim.
"Pekala, nasıl isterseniz. Erkek arkadaşımla zaman geçirmek için fırsat kolluyordum." kollarımı birbirine dolayıp gülümsediğimde Paige kıkırdadı. Harry'nin alaycı bakışlarında hiç bir değişiklik olmazken, öfkelenmesi gerektiğini biliyordum. Ama neden öfkelenmiyordu?
"O zaman neden telafi ödevinde o yardımcı olmuyor? Bu konuda ona iyi şanslar."
Yüzündeki gülümsemesinden bir şey eksilmezken derin bir nefes aldım, bugünün en iyi tarafı belki de annemdi.En azından okuldan erken çıkacaktım?
♡♡
Olaylar dönüp dolaşıyor belki ama bir sonraki bölümler için iki haberim var;
Öncelikle bir sonraki bölüm Harry'nin bakış açısından olacak ve Mama Sober yaramazlık yapacak.
Finale son 5 bölüm kalmış olduğunu söylemem lazım, neden erken bitirdiğimi soracak olursanız; artık şu venesa/harry/kötükadın üçlemesinden çıkamadığım için bitiriyorum.
Ama söz veriyorum ki, beş bölüm boyunca daha önce okumadığınız bir olay örgüsü oluşturacağım jdsşjdaçsjşshdşajöansla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dirty blog :: styles
Fanfictüm o saçmalık blogumda ingiliz edebiyatı öğretmenime edepsizce şeyler yazmamla ve onun bunu öğrenmesiyle başladı. // harry styles fan fiction ♡ daddyk!nk #1 in Hayran Kurgu (12.08.2016)