Mrs.Sober

12.6K 490 346
                                    

şarkıyla :-)

♡♡

"Hayır Maura gelmene gerek yok." dedim yaklaşık bininci kez oflarken. Telefonu omzum ve kulağım arasına sıkıştırıp bilgisayarla ilgilenmeye devam ettiğimde ısrar etmeye devam ediyordu. "Bak çok yorgunum ve bu cumartesini yalnız başıma geçirmeye ihtiyacım var."

Sıkıntıyla beni onayladıktan sonra telefonu kapattı. Bilgisayardaki sayfaya geri dönerken hala yeni bir yazının olmaması canımı sıkmıştı. Venesa uzun zamandır bir şey yazmıyordu ve son görüşmemizde annesinden kaynaklı olan minik tartışmamız bitmiş gibi durmuyordu. Derin bir nefes alıp onu aramak için telefonuma geri döndüğümde zil çaldı. Kapıya ilerlerken sinirlenmekten kendimi alıkoyamamıştım, Maura'nın bu kadar sülük gibi olacağını tahmin edememiştim.

"Gelmene gerek olmadığını söylemiştim Mau- Bayan Sober?"

"Oh, merhaba Harry." dedi gülümserken. Gözlerini içeriye çevirdiğinde gülümseyerek kapıyı biraz daha araladım. Evimi nereden bulduğu hakkında en ufak bir fikrim yoktu ama ondan çok neden bulduğu kafamı kurcalıyordu. Tamam, Venesa haklıydı. Benimle bariz flört ediyordu ama evli kadındı ve işi bu kadar ileriye taşıması beni şaşırtmıştı.

Hemde üzerindeki o elbiseyle. Daha çok gecelik gibiydi.

Salonun ortasında dikilip bana döndüğünde yutkundum, burada olmaması gerekiyordu.

Ve benim de Venesa'yı dinleyip annesiyle bu kadar içli dışlı olmamam gerekiyordu, benim için okula geldiğinde merhabalaşıp konuşmayı bitirmem gerekiyordu, kızını sinir etmek için saçımla oynamasına izin vermemem gerekiyordu.

"Venesa bana kötü anne muamelesi yaptığındam beri düşünüyordum Harry ve," doğrudan gözlerime bakıyor oluşu beni rahatsız etmişti. Venesa bunu yaptığında bariz hoşuma gidiyordu ama annesiyle bu durumda okmak oldukça garipti. "okul aile birliğine katılıp daha ilgili olmaya karar verdim."

Adresime ve diğer bilgilerime oradan kolayca ulaşabilirdi.

"Ne mutlu size." dedim gülümsememi bozmadan, hala kapının orada dikiliyordum. "Sizli konuşmaları ortadan kaldırdık sanıyordum." diye cevapladı bana doğru bir kaç adım atarken.

"Tabi ya, Karen." dedim, o benim önümde dikilirken. Memnun olmuşcasına gülümseyip gözlerini dudaklarıma çevirdiğinde ona fırsat vermeden bir adım geri çekildim. "Peki burada ne işin var?"

Bu sorunun ne kadar kaba olduğu umurumda değildi, yanlış şeyler yapmadan buradan gitmeliydi.

"Aslında bu biraz utanç verici ama seni görmeye geldim." bir kez daha yaklaşıp ellerini göğsüme yerleştirdiğinde, Venesa'nın bu kadar açık sözlü olmasının annesine benzediğini fark etmiştim.

Ve cüretkârlığının.

"Balo gecesi senden etkilendiğimi kabul ediyorum Harry ama yemek akşamına kadar aklımın ucundan böyle bir şey geçmezdi. Yemekteki kaçamak bakışların ve okula geldiğimde hiç geri adım atmaman, hatta karşılık vermen beni ikna etti diyebiliriz."

Gerilemeye çalıştığımda arkamdaki duvar kaçış planımı mahvetmişti. Boğazımı temizleyip rahatsızca kıpırdandığımda ellerini geri çekmekten çok daha da aşağılara kaydırdı.

"Neye ikna etti?" dedim onu oyalamaya çalışırken. Ama bu bana biraz daha yaklaşmasına neden olurken ellerimi onun kollarını yerleştirip biraz ittim.

"Senin de beni istediğine."

Ve sonra beni öptü.

♡♡

harry'yi pek yansıtabildiğimi zannetmiyorum ama en azından olayların nasıl geliştiğini anladınız djsçjdösjdösjzöajsçadjsösösl

finale son 4 :(

dirty blog :: stylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin