To Selin, Love Ali: 'letters 1.'

1K 103 29
                                    

(düzenlendi✔)

İnsanların düşünceleri önemli değildir ama bir yazar her zaman önemser.

Bu mektup Ali'nin yazdığı bir mektup, o yüzden bölüm başlığı böyle.

'Selin'e, Sevgiler Ali: 'mektup 1.'

Sevgili Selin,
Sana bu mektup tarzımsı şeyi yazmak yaptığım en büyük saçmalık ama her niyeyse yazmaya karar verdim. Eskiden yaptığımız şeyleri düşünmek oldukça tuhaf. Kahkahalar, video çekimleri, şimdi hiçbiri yok ikimiz arasında. Şuan bile sana bakıyorum; yanlış duygular ele geçiriyor beni; aşk,sevgi,kıskançlık.
'Sen şimdi oradasın ve orası ne kadar şanslı olduğunu bilmiyor.'
Neden o işi kabul ettin? Youtube'da ya da her neresiyse yeterince ünlü değil miydin zaten? "Hayır" demiş olmalıydın ve aramızdaki her şeyin bitmesine izin vermeden önce iki kez düşünmeliydin; dünyanın öbür ucuna taşınırken.
O adama sarılırken, onun kollarının bedenini sarmasına izinin verirken aklının bir köşesinde olmalıydım. Bunu hak etmiyor muyum? Sana tonlarca kez hakaret ettim ama bu hissettiklerimi kendime yedirememekten kaynaklanıyordu. Sana karşı bir seyler hissetmek yanlış gelmişti. Artık hislerimden eminim lakin sen yoksun. Buna değer miydi? O adama değer miydi? Kendini onun kollarına  atmış olman beni bitiriyor. Bizim üzerinde bulunduğumuz yokuş güvenilmez*; her an parçalara ayrılabiliriz. Bilirsin bazı insanlar birbirlerini sever ama birlikte olamazlar ve bazı insanlar birbirlerini sevmez ama birliktedirler. Biz birlikte olamayacak olanlarız.

Sevgiler Ali.

*Taylor Swift'in Treacherous şarkısından bir kısım.

Not: Bölüm Taylor'ın Should've Said No şarkısından esinlenerek yazılmıştır.

*Reklamlar*
Hikayeyle alakasız ama O Ses Türkiye'yi izleyen var mı? Aziz'e oy atmayı unutmayın. AZIZ yazıp 1890'a performans sergilerken gönderebilirsiniz jjxhxjxkxjxj *Reklamlar*
Not: size kim kazanmali diye sormadim seviyosaniz azize oy verin dedim aq yorumdan laf yetistirmeyin zjksjzks



Ali'ye, Sevgiler Selin 》AlSelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin