(düzenlendi✔)
İnsanların düşünceleri önemli değildir ama bir yazar her zaman önemser.
Sevgili Ali,
Son zamanlarda, seni her gördüğümde ve sonrasında banyoda rimelli gözyaşlarımı akıtıyorum. Oysa sabahları özenerek sürer,gün boyu kontrol ederim kirpiklerimi önceden.Birde son 2 ayımı 'aşk' denilen şeyin tüm yaptığının kırmak ve yakmak ve bütün duyguları sona erdirmek olduğunu düşünerek geçirdim.
Dün sabah,okula yakın bir mekanda tek başıma oturup,yeni çekmem gereken makyaj videolarının bir listesini çıkarıyordum.Sonra sen belirdin kapıda,arkadaşlarınla tam karşımdaki masaya oturdunuz.3 kişiydiniz zaten. Kahvemi yudumlayıp işime odaklanmaya çalıştım ama senin kahkahalarını duymak sonsuzluk gibi bir şey olduğu için dikkatimi veremedim,yazdıklarıma.Bir anlığına başımı kaldırdım ve göz göze geldik.Evet,çok klişe.Gülerek selam verdin başınla,bende tekrar ettim aynı hareketi.Arkadaşlarına bir şey söyleyip kalktın ve bana ilerlemeye başladın.Oturmak için izin almadın,karşımdaki sandalyeyi çekip göz kırparak oturdun öylece.Beklentiyle sana baktım.
"Selin dimi?" dedin sırıtarak.
"Evet,öyle ve sende Ali."
"Arkadaşlarımla karşıda oturuyordum ve yanında kahven,çikolatalı pastan ve defterine dikkatle yazdığın şeyle hoş göründüğünü fark ettim.Ve İnstagram'a böyle hoş fotoğraflar atmayı seviyorum."
"Çok teşekkür ederim ama bunun İnstagram'la ne alakası var?" dedim heyecandan titreyen sesimi kontrol ederek.
"Bir fotoğrafını çekip,İnstagram'a atmak istiyorum.Aynı az önceki gibi durur musun? Yani senin için sakıncası yoksa."
"Hayır" dedim hemen"Sakıncası yok,nasıl istersen öyle yapalım."
Küçük bir çocuk gibi masumca gülümsedin,ve o an eğer Tanrı'ya inanmıyor olsaydım sana tapardım.
Sevgiler Selin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ali'ye, Sevgiler Selin 》AlSel
FanfictionSevgili Ali, bu mektupları yazıyorum çünkü günün birinde birlikte olduğumuz zaman, bu mektuplar seni ne kadar sevdiğimin kanıtı olacak.