16

626 71 20
                                    

(düzenlendi✔)

İnsanların düşünceleri önemli değildir ama bir yazar her zaman önemser.

geçen bölümde..

"Bunları buraya yazıyorum çünkü sende bir çiçektin ve ben o çiçeği koparsaydım değerini kaybedecektin. Tabiiki şuan böyle düşünmüyorum. Kalbimin tamamen sana ait olduğunu fark ettim ama şimdide seninki bir başkasına ait.
Dünyanın en zor şeyinin sevdiğin insanın başkasına aşık oluşunu izlemek olduğunu biliyor muydun? Ben artık biliyorum."

*/*/*/*/*/*

Sevgili Ali,

Bilmeni istediğim bir kaç şey var. 2 aydır bu mektupları yazmayı bıraktım. Nedenini merak ediyor musun? Çünkü artık bunun canımı çok acıttığını ve seni sevmenin zor olduğunu anladım. Başından beri kendimi vazgeçirmeliydim. Kendi kendime 'bağlanma' dedim. Seni bu şekilde özlemek istemiyorum. Geri dön..Burada ol. Demek istediğim bana geri dön. Bütün bu şehir ve kalabalık sokaklar ve beni bir kaç saatliğine huzurlu hissettiren Liam; seni asla bana geri getirmeyecekler. Bu konuda kendime de yardım edemem, başkasından da isteyemem ama o gittiğim gün benimle gelmeni dilerdim. Bu, aşık olmanın en zalimce şekli. Sanki bir boşluktan düşüyorum ve yanımda senin olmanı istiyorum ama sen dünyalar kadar uzaktasın. Şimdi senin hayatını fotoğraflardan izliyorum ve benim hayatımı merak edip etmediğini bile bilmiyorum. 

Bütün bunlar sana anlatmak istediğim şeyler değildi. Şuana kadar yazdıklarım, onlar sadece aylar süren bir hipotezin sonuçlanmasıydı. Her neyse. Emre ve Tuğçe buraya, yanıma gelmeye karar vermişler ve seninde gelip gelmeyeceğini merak ediyorum. Eğer gelmezsen, sonraki gün şuana kadar yazdığım bütün mektupları sana postalayacağım ve her şeyi bitireceğim. Telefon numaramı değiştireceğim ve çalıştığım şirket sayesinde bana ulaşmanızı engelleyeceğim. Ve sen hayatının sonuna kadar pişman olacaksın. Bense şuan evimin önünde beni bir baloya davet eden adam ile, ve tabii ki onun için giydiğim bu güzel elbiseyle mutlu olacağım.

en azından olduğumu sanacağım. ama bu da bir şeydir.

Sevgiler, Selin.



Not: bu bölümde geçen cümleler Taylor swift'in bazı şarkılarından esinlenmiştir. 

Dipnot: Selin'in mektubun sonunda onu bir baloya davet ettiğini söylediği adam; Liam.

yorum bırakın tşk

bu arada dizinin bitmiş olduğu gerçeği hakkında ne hissedeceğimi bilmediğimden duygusal konuşma yapmayacağım.

tşk


Ali'ye, Sevgiler Selin 》AlSelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin