(düzenlendi✔)
İnsanların düşünceleri önemli değildir ama bir yazar her zaman önemser.
"We fall for each other at the wrong time
(Biz birbirimize yanlış zamanda aşık olduk)
Only for a moment, but I don't mind
(Sadece bir anlığına ama ben aldırmadım)"Ali, yeni yılın ilk sabahında ailesiyle salondaki büyük masada kahvaltı yapıyordu. Sadece çatal-bıçakların konuştuğu ortama hizmetçi kadın usulca girdi ve boğazını temizleyerek elinde tuttuğu zarfı Ali'ye uzattı.
"Size gelmiş efendim" dedi ve geldiği kapıdan çıktı.
Babası ve halası soran gözlerle baktığında, 'okuldandır' diye geçiştirdi. Zarfı alarak dış kapıya yöneldi. Birkaç dakika sonra mektupta yazanların etkisiyle sarsıldı. Selin'den gelmişti ve cümleler sanki başka biri tarafından yazılmış gibiydi. Dikkate alması,onun yanına gitmesi gerektiğini biliyordu ama buna cesaret edip edemeyeceğinden şüphe ediyordu.
Saat 19.02
Ali,gidemedi Selin'in yanına. Çünkü onlar birbirlerine yanlış zamanda aşık olmuşlardı ve çizgiyi çizmeyi bilmiyorlardı.
Her şey sarpa sarabilirdi.
Sonuç olarak gitmedi işte.Selin'de adı gibi biliyordu mektup yazmaya devam edeceğini..
Kız yazmaya devam etti, oğlansa hiçbir şey olmamış gibi davranmaya.
Bölümde geçen şarkı 'Selena Gomez - Sober'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ali'ye, Sevgiler Selin 》AlSel
FanfictionSevgili Ali, bu mektupları yazıyorum çünkü günün birinde birlikte olduğumuz zaman, bu mektuplar seni ne kadar sevdiğimin kanıtı olacak.