ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

24 4 1
                                    

Οι μερες περναγαν πολυ αργα και βασανιστικα...Επιτελους ομως εφυγε και αυτος ο μηνας,ηρθε επιτελους ο Οκτώβριος,απορω κι εγω πως αντεξα τους τελευταίους  2 μηνες με ολα αυτα που ειχαν γινει.

Το πρωι με βρηκε στο διωροφο σπιτι του Αρη οπου εμενε μαζι με τον αδερφο του,Αποστολη.Ξυπνησα απο ενα απαλο χαδι πανω στην πλατη μου.Μολις ανοιξα τα ματια μου ειδα το γλυκο βλέμμα του Αρουλη μου καρφωμενο πανω μου! Του εδωσα ενα φιλακι και τον ρωτησα τι ωρα ειναι.
Μ:"καλημεραα!Τι ωρα ειναι?"

Α:"ειναι 10 το πρωι,νομιζω πως ηρθε η ωρα να ξυπνησεις"

Μ:"αφου το λες εσυ θα σηκωθω!"ειπα και του χαμογελασα!

Α:"Μπραβο ετσι, υπακουη σε θελω!"

Μ:"Ναι καλα τωρα,μην παιρνεις και πανω σου!"ειπα και σκασαμε και οι δύο  στα γελια!"

Αφου φαγαμε το πρωινο μας,ηρθε κι ο Αποστολης στην κουζινα.

Απ:"καλημερα πιτσουνακια!"
Α:"Ελα ρε μαλακα ποση ωρα κοιμασαι πια?"
Απ:"ναι,ενω εσεις πατε πίσω! Τεσπα τωρα που σε βρηκα θελω να σου πω και για τον Στεφανο.
Μ:"Για τον Στεφανο ειπες?"    Δεν το πιστευω αυτο που ακουσα μολις τωρα. Για τον Στεφανο?θελει να του μιλησει για τον Στεφανο? Δεν το πιστευω πως το έμαθε?

Απ:"Ναι για τον Στεφανο ειπα.Σας εχω τρομερα νεα.."
Α:"Για πες ρε συ εχεις κανενα νεο του? Εχει 1 μηνα τωρα που τον παιρνω τηλέφωνα και δεν απανταει"
Απ:" Μαλλον θα ειχε δουλειες  και γι'αυτό δεν το απανταγε. Αλλα δε θα πιστεψεις τι  μου ειπε!"   Τοτε αρχιζα να χλωμιαζω και τα ποδια μου δεν με κρατούσαν.

Μ:"Εεε αντε πες μας θα μας σκασεις!"
Απ:"Ερχεται εδω!! Θα μετακομισει μονιμα Αθηνα! Δεν ειναι τελειο?"

Α:" Δεν το πιστευω οτι θα ερθει...καλα και γαμω τις παρέες θα ειμαστε!!Εσυ Μελινακι δε χαιρεσαι?

Μ:" Εεε καλα δεν πεταω και τη σκουφια μου αλλωστε ξερεις οτι ποτε δεν  συμπαθουσα  και ιδιαιτερα αυτο το παιδί."ειπα με τρεμαμενη την φωνη μου

Απ:" καλα βρε Μελινα κι εσυ τι σου εκανε το παιδι?Θα δεις πως θα τον συμπαθησεις σιγα σιγα."

Μ:"Ναιι τι να σου πω να εισαι σιγουρος γι'αυτό!"Δεν μπορω να το χωνεψω ολο αυτο,νιωθω οτι δεν θα μπορεσω να διαχειριστω την κατάσταση αμα τον δω μπροστα μου.Χωρις να πω κουβεντα ανεβηκα γρηγορα στο δωματιο και πηρα την Λίζα τηλέφωνο και της ειπα να συναντηθουμε αμεσως!

Μ:"Παιδια εγω φευγω να παω για λιγο στην Λιζα που της ετυχε κατι και θα τα πουμε μετα! Γεια"

Οταν το Πρελθον σε κυνηγαειWhere stories live. Discover now