ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9

20 4 0
                                    

Σ:"Τωρα τι εγινε και σπαστηκες?"μου λεει ψυθιριστα

Μ:"Μ'αρέσει που με ρωτας κιολας ρε Στεφανε"ειπα δυσανασχετοντας

Σ:"Για πλακα το εβαλα ξερεις σε περιπτωση που μαθει να προβλεψουμε και την ανριδραση του"

Μ:"Ναι καλα,δηλαδη θες να μου πεις οτι το εκανες για να δουμε την αντιδραση του?"

Σ:"Αμαν ρε Μελινα πως κανεις ετσι κουλαρε"

Μ:"Τεσπα αντε παω απο εκει πρωτη,για να μην υποψιαστουν τίποτα ."

Σ:"Δεν πας πουθενά αν δεν μου δωσεις πρωτα ενα φιλι"

Μ:"Τι λες παιδι μου τρελαθηκες?"

Σ:"Ναι εσυ με έχεις τρελάνει! Σε θελω!!!"

Μ:"Σε παρακαλώ μην το κανεις πιο δυσκολο απο οτι ειναι."ειπα και εφυγα διχως να τον αφησω να μιλησει....Μπορεί να μιλησα ετσι αλλα μεσα μου καιγομουν ολοκληρη γι'αυτον.

Η ωρα πια ειχε παει 12:00 και επρεπε να φυγουμε...

Νεφελη:"Λοιπον παιδια τα λεμε! Καληνυχτα"

Λιζα:"Περιμενε ερχομαι κι εγω μαζι σου"

Λ:"Κοριτσακι μου αυριο πρεπει οπωσδήποτε να τα πουμε"μου ψιθυρισε

Μ:"Ενταξει θα σε παρω τηλεφωνο"

Κωνσταντίνος:"Παιδια κι εγω την κανω γιατι θα με παρει εδω ο υπνος στο τελος"

Παυλος:"Οκ ρε παιδια αντε τα λεμε απο εβδομαδας!"

Αρης:"Άντε παμε κι εμεις. Μελινα,Αποστολη σηκωθειτε!"

Μ:"Επιτελους νυσταξα πολυ. Καληνυχτα παιδια ειπα και μπηκαμε ολοι στο ασανσερ της πολυκατοικιας...Μπηκα στο αυτοκινητο του Αρη μαζι με τον Αποστολη και ο Στεφανος ανεβηκε στη μηχανη του.

Μετα απο 20 λεπτα εξω απο το σπιτι μου...

Μ:"Άντε καληνυχτα κουκλακια μου"ειπα χαμογελωντας τους

Αποστολης:"Καληνυχτα κοριτσαρα μου!!"

Αρης:"Εε ηρεμα ειμαι κι εγω μπροστα!"ειπε και σκασαμε και οι τρεις στα γελια!

Μ:"Καληνυχτα Αρουλη! Τα λεμε αυριο αν προλαβω"ειπα και κατεβηκα βιαστικα απο το αυτοκινητο για να μη με φιλησει. Τους χαιρετησα με κινηση του χεριου και μπηκα στο σπιτι...Ανεβηκα σχεδόν αθορυβα τις σκαλες και μπηκα στο δωματιο μου. Ξεντυθηκα,εβαλα τις πυτζαμες μου,επλυνα τα δοντια μου και ξαπλωσα γρηγορα στο κρεβατι μου. Ολο το βραδυ βασανιζομουν απο τις σκεψεις και τις ενοχες μου...Ειμαι πολυ μπερδεμενη (καθολου προτοτυπο)

Οταν το Πρελθον σε κυνηγαειOù les histoires vivent. Découvrez maintenant