ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19

11 3 0
                                    

Θελω να πω συγγνωμη που δεν εβαζα τοσο καιρο,αλλα ημουν απασχολημενη με την καινουρια ιστορια μου που γραφω και πραγματικα εχω πορωθει!Σε λιγες μερες θα την δημοσιευσω. Πιστεψτε με εχει πολυ ωραια και αστεια υποθεση!😗 Enjoy!💜

Θα παω να την βρω,αυτο ειναι το καλυτερο που εχω να κανω. Μπορει τοσο καιρο να το επαιζα σκληρος,αλλα τωρα πια δεν γινεται....Οσο περνανε οι μερες η απουσια ποτε της γινεται ολο και πιο εντονη. Γαμωτο το κερατο μου την θελω. Θελω να την διεκδικησω,θελω να την ξανακερδισω,θελω να την εχω και παλι στην αγκαλια μου,να την φιλαω και να μπορω να μυρισω το αρωμα του κορμιου της. Την θελω τοσκ γαμημενα πολυ! Ίσως εκει βρει και κανενα χλεχλε απο εκεινους τους Ιταλούς που παραμυθιαζουν τις γκομενες. Αν εχει βρει αλλον δεν ξερω κι εγω τι θα γινει. Οπα...Στεφανε μαζεψου,δεν ειναι απο αυτες η Μελινα που πανε με τον καθε ακυρο πρεπει να το βγαλω αυτο το ενδεχομενο απο το μυαλο μου. Τωρα αυτο που προεχει ειναι να παω να την βρω,να παω να της μιλησω.

Μετα απο πολλη ωρα σκεψεων πηγαινω στο σπιτι,αλλα δεν ειναι κανεις. Τωρα ειναι η καταλληλη ευκαιρια.Ανοιγω μια αεροπορικη ιστοσελιδα με εισιτήρια για την Ιταλια. Ευτυχως φανηκα τυχερος και εχει πτηση για αυριο για Ρωμη. Χωρις δευτερη σκεψη κλεινω τα εισιτήρια. Και καθομαι ανακουφισμενος στον καναπε. Λιγα λεπτα αργοτερα ακουω το κουδουνι. Πλησιαζω στην πορτα και την ανοιγω. Βλεπω την Νανσυ να στεκεται στην πορτα και να χτυπαει το ποδι της νευρικα στο εδαφος. Πωωωω ρε πουστη μου τι θελει αυτη τωρα? Γαμωτο.

Νανσυ:"Μπα? Επιτελους αποφασισες να εμφανιστεις?"με ρωταει ολο ειρωνια

Στεφανος:"Γιατι ποτε ειχα εξαφανιστει και δεν το θυμαμαι?"ειπα και την κοιταζα παραξενεμενος. Τοτε εκεινη με εσπρωξε στον ωμο και περασε μεσα. Αααα....αρχιζω και τα παιρνω με το υφακι της.

Σ:"Να σου πω τωρα μου παριστανεις την νευριασμενη?"

Ν:"Δεν σου την παριστανω. Ειμαι νευριασμενη."

Σ:"Καλα καλα...Επειδή εγω δεν εχω και πολυ ορεξη σημερα για το καλο σου μην με προκαλεις"ειπα και την αγριοκοιταξα

Ν:"Πας να βγεις και απο πανω τωρα? Λοιπον απαιτω εξηγησεις"

Σ:"Απαιτεις? Ρε ποια νομιζεις οτι εισαι και απαιτεις κιολας? Ακου να σου πω κοριτσακι,πολύ αξια σου εδωσα και πηρες και πανω σου"ειπα αγριεμενος

Ν:"Πως τολμας ρε? Απαιτω εξηγησεις. Θελω να μου πεις που ησουν τοσο καιρο και γιατι δεν απανταγες στα τηλεφωνα?"ειπε τσιριζοντας. Και μου την σπαει πολυ αυτη η φωνη της

Σ:"Πωω ρε που εμπλεξα. Πρωτον δεν ειχα εξαφανιστει ποτε. Δευτερον,απλα δεν γουσταρα να σου το απαντησω και δεν το απανταγα. Ποιο ειναι το θεμα σου?"

Ν:"Τι εννοεις δεν γουσταρες? Υπονοεις κατι?"

Σ:"Ρε κοπελα μου δεν υπονοω τιποτα οτι εχω να πω στο λεω ξεκαθαρα."

Ν:"Δηλαφη έπαιξες μαζι μου? Δεν ημουν ποτε τιποτα για σενα?"Ειπε και αρχισε να βουρκωνει

Σ:"Ακου για πήδημα μια χαρα ησουν για σχεση με τιποτα" Μηπως ημουν πολυ αποτομος? Αλλα τι με νοιαζει αυτη πηγαινε γυρεύοντας με τέτοιες ερωτήσεις.

Ν:"Σε μισω. Μια μερα θα μου το πληρωσεις."Ειπε και εφυγε τρεχοντας

Σ:"Στο διαολο"ειπα καθως εκλεινα την πορτα.

...................Το βραδυ...................

Ο Αρης και ο Αποστολης ελειπαν απο το σπιτι. Ειχανε παει στο μπαρακι.Εγω βρηκα την ευκαιρια να φτιαξω την βαλιτσα μου και τα πραγματα μου. Όταν τελειωσα με ολα αυτα ξαπλωσα στο κρεβατι μου και σκεφτομουν την αυριανή μερα,οπου θα εβλεπα την κοπελα που με κανει να παραλυω οποτε την βλεπω.

Το επομενο πρωι......

Ξυπνησα απο το ξυπνητηρι μου. Ανοιξα τα ματια μου με δυσκολια και πηγα απευθειας προς το μπανιο. Πλυθηκα και μετα εφτιαξα ενα δυνατο καφε για να ξυπνησω.Κοιταξα την ωρα και ηταν 9:20. Οχι ρε γαμωτο μου σε μιση ωρα πρεπει να ειμαι στο αεροδρομιο....Αμεσως σηκωθηκα απο την καρεκλα και πηγα να ντυθω. Εβαλα ενα τζιν και μια μαυρη φανελα απο μεσα απο την γκρκ ζακετα μου. Πηρα την βαλιτσα μου και ανοιξα σχεδν αθόρυβα την πορτα.

***************************
Φτανω στην reception ενος μικρου ξενοδοχειου στο κεντρο της Ρωμης. Ζηταω ενα δωματιο και η receptionist μου δινει το κλειδι του δωματιου μου. Της χαμογελαω και προχωραω σε εναν πλατυ διάδρομο γεματο πορτες δωματιων. Ωαχνω το δικο μου με τον αριθμο 22. Μετα απο λιγο το βρισκω. Μπαινω μεσα και πεταω την βαλιτσα μου στο πατωμα. Κλεινω την πορτα και στη συνεχεια ανοιγω τις κουρτινες,για να φωτιστει το δωματιο απο τον ηλιο. Ξαφνικά ακουω ενα μικρο γουργουριτο απο την κοιλια μου και συνειδητοποιω οτι ειναι μεσημερι και το καλυτερο που θα επρεπε να κανω ειναι να παω σε κανενα μαγαζι να φαω κατι. Παιρνω το κλειδκ του δωματιου,το κινητο μου, λεφτα και βγαινω απο το δωματιο κατευθυνομενος προς το κεντρο της Ρώμης.Μετα απο λιγο καθομαι σε ενα μικρο εστιατόριο και παραγγελνω μια μακαροναδα.

*************************
Αφου τσακισα και την μακαρονάδα μου.Αποφασιζω να παω κανενα περιπατο μιας και ηρθα στην Ρωμη ας το εκμεταλλευτω! Περπαταω χαλαρα στα δρομακια της Ρωμης και απολαμβανω την βολτα μου. Οταν μπροστα μου βλεπω την μορφη της. Ναι αυτη ειναι! Καθεται σε ενα παγκακι τρώγοντας το παγωτο της και τα μαλλια της ανεμιζουν ανεμελα. Αχχ ποσο ομορφη ειναι ακομα και οταν εχει λερωθει με το παγωτο της και προσπαθει να το σκουπισει. Ομως εμενα δεν με νοιαζει τιποτα μου αρκει που την βλεπω καλα! Μετα απο τοσο καιρο μπορω να την δω και να εχω την ευκαιρια να της κανω εκπληξη! Επιταχυνω το βημα μου και πλησιαζω ακομα πιο πολυ.......

Οταν το Πρελθον σε κυνηγαειWhere stories live. Discover now