ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12

27 4 2
                                    

Σημερα δεν θα μπορουσα να παραλειψω να πω και ενα αντιο στον ΠΑΝΤΕΛΗ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ! Καλο ταξιδι και καλο παραδεισο!!
Πυρκαγιά τα ματια σου φωτια....

Το επομενο πρωι....

Πηραμε πρωινο στην καφετερια του ξενοδοχείου και μετα ανεβηκαμε ολοι στα δωματια μας να ντυθουμε για να παμε ολοι μαζι καμια βολτα στην πλατεια και αργοτερα τα κοριτσια στα μαγαζια....

Στην πλατεια....

Περπαταμε ολοι μαζι στην πλατεια βλεποντας καινουρια παραγματα και αλλους ανθρωπους με διαφορετικο αερα και νοοτροπία.

Νεφελη:"Αντε ρε παιδια ποτε θα παμε για ψωνια?"

Κωνσταντίνος:"Το ψωνιο θελει και ψώνια χαχαχα"ειπε ο Κωνσταντίνος για να της σπασει τα νευρα.

Ν:"Χαχαχα πολυ αστειο. Γελασαμε τι να σου πω"

Ευα:"Ααα καλα αρχίσανε τα ιδια παλι αυτοι οι δυο?"

Μ:"Οπως το πες ΠΑΛΙ! Αντε εμεις καλύτερα να φευγουμε"

Νανσυ:"Τελεια θελω πολυ να παω να αγορασω καινουρια ρουχα!"

Πετρος:"Καλα πηγαίνετε εσεις για ψώνια κι εμεις θα κατσουμε σε αυτην την καφετερια"

Λιζα:"Εγινε. Εμεις θα ερθουμε σε κανενα διωρο"

Σ:"Καλα πηγαινετε. Μας ζαλισατε πια"

Μ:"Μωρο μου τα λεμε μετα!"

Α:"οκ αγαπη" ειπε και με φιλησε

Οταν τελειωσαμε τα ψωνια και βρηκαμε ολα τα αγορια στην καφετερια φυγαμε και πηγαμε να ξεκουραστουμε,γιατι ειχαμε εξοδο αποψε. Πηραμε κατι απ'εξω για να φαμε,ωστε να μην τρεχουμε παλι σε ταβερνες.

Η ωρα ειχε παει 8:00....

Ολοι αρχιζαν να ετοιμαζονται για την συναυλια. Εγω με την Λιζα δε ειχαμε ορεξη για συναυλια και το ανακοινωσαμε τελευταια στιγμη.

Η ωρα για την συναυλια ειχε φτασει...Εγω και η Λιζα τους χαιρετησαμε ολους και πηγαμε να κατσουμε στο δωματιο της να τα πουμε...

Μ:"Ευτυχως που δεν πηγαμε,δεν ειχα καμια ορεξη"

Λ:"Μια απο τα ιδια. Να σου πω θες καμια πιτσα να παραγγείλω?"

Οταν το Πρελθον σε κυνηγαειWhere stories live. Discover now