Καλοκαιρι:Αυγουστος στην Κρητη...
Ανοιγω τα ματια μου και τον βλεπω.Για αλλη μια φορα ξυπναω μεσα στην αγκαλια του!Σηκωνομαι αμεσως απο το κρεβατι βλεπωντας το μηνυμα της Λιζας,οπου μου ελεγε να συναντηθουμε στη γνωστη καφετερια.Βαζω το τζιν σορτσακι μου με μια κοντη λευκη μπλουζιτσα και τα all stars μου. Χτενιζω τα μαλλια μου και βαζω λιγη μασκαρα για να τονιζονται ακομα πιο πολυ τα πρασινα ματια μου.Ανοιγω την πόρτα σχεδον αθορυβα και παω στην πλατεια να συναντησω την Λιζα στην καφετερια του Μηνα.η Λιζα ειναι η καλυτερη μου φιλη και εχουμε ερθει μαζι στην Κρητη καθως η υπολοιπη παρεα εμεινε στην Αθηνα
Περπατουσα ανεμελα στα σοκακια των Χανιων γεματο ενθουσιασμο! Εκεινη την ωρα μου ηρθε ενα μηνυμα απο τον Αρη.Με τον Αρη τους τελευταιους 5 μηνες ειμαστε μαζι.Ειναι ψηλος με γυμνασμενο κορμι,με μελι ματια και καστανα μαλλια.
Απο:Αρης♡
Μωρο μου καλημερα.Παρε με οταν μπορεσεις,μου λειπεις!Τοτε αλλαξα 100 χρωματα αρχιζα να χλωμιαζω...Δεν το πιστευω πως εκεινος καθε μερα μου στελνει μηνυματα κι εγω τον γραφω κανονικοτατα και τον απαταω με τον φιλο του τον Στεφανο.Αχχ αλλα οσο σκεφτομαι οτι μου εμειναν 2 μονο μερες στην Κρητη και μετα δε θα ξαναδω το Στεφανο τρελαινομαι. Ειμαι τοσο μπερδεμενη,δεν ξερω ποιον πραγματικα θελω...νιωθω πολυ χαλια με ολη αυτην την κατασταση αλλα την εχω πατησει για τα καλα πλεον.
Μετα απο 10 λεπτα στην καφετερεια του Μηνα...
Μελινα":Γεια σου Λιζακι,τι γινεται?"
Λιζα":Καλα αγαπουλα σε περιμενω να μου πεις τι γινεται και τι αποφασισες να κανεις"
Μ":Μην περιμενεις να σου απαντησω ξερεις πολυ καλα πως δεν ξερω τι να κανω"
Λ":Ναι ρε συ Μελινα ομως σκεψου κι εμενα,αναγκαζομαι να σου κανω πλατες κι εσενα και του Στεφανου για να ζαχαρωνεται και εγω να προσπαθω να σκεφτω ενα σορό δικαιολογιες για να πω στον Αρη που ειναι τοσα χρονια φιλος μου"
Μ":το ξερω οτι και να πεις εχεις δικιο αλλα σου υποσχομαι πως πολυ συντομα θα παρω μια αποφαση"
Λ":Φροντισε να σκεφτεις μεσα σε αυτες τις 2 μερες γιατι την κανουμε μεθαυριο και επιστρεφουμε Αθηνα"
Παραγγελνουμε και οι 2 φρεσκους χυμούς πορτοκαλιου και σπαμε πλακα με τον Μηνα λεγοντας ολα τα φρεσκα κουτσομπολια του νησιου...οταν το τηλεφωνο μου χτυπαει και μας διακοπτει,ηταν ο Στεφανος!
ESTÁS LEYENDO
Οταν το Πρελθον σε κυνηγαει
Novela JuvenilΗ Μελινα ειναι μια 17χρονη καστανη με μεγαλα πρασινα ματια. Ειναι ονειροπολα και εχει ορεξη να ζησει μια ζωη οπως ακριβως την φανταζεται αυτη.Μια ζωη με εντονα συναισθήματα και εμπειριες.Εχει μια υπεροχη παρεα που οτι συμβαινει το αντιμετωπιζουν ο...