ΚΕΦΑΛΑΙΟ 21

12 2 1
                                    

Μελινας P.O.V.

Τον έβλεπα να απομακρυνεται και ποναγα μεσα μου. Ηθελα τοσο πολυ να τρεξω πανω του και να του πω οτι....δεν τα εννοουσα αυτα. Ομως δεν ειχα αλλη επιλογη,με πιεζε να αποκαλυψω την σχεση μας σε ολους. Μα πως μπορει να μου το κανει αυτο? Δεν ειμαι ετοιμη ακομα......Αχχ γιατι να ειναι τοσο δυσκολοι οι ερωτες? Βγήκα απο τις σκεψεις μου απο τον ηχο του κινητου μου,ηταν η Λιζα. Ποσο την πεθύμησα!

Μ:"Λιζακι μου! Τι κανεις"ειπα

Λ:"Αγαπουλα μου! Επιτέλους το απαντησες! Απο χτες σε παιρνω και...."δεν την αφησα να ολοκληρώσει

Μ:"Εε....ναι το ξέρω,αλλα ηρθε ο Στεφανος και με βρηκε"

Λ:"Τι?? Μα ποτε,που,πως?"ειπε και οι ερωτησεις επεφταν βροχη

Μ:"Οπα οπα,πηρες φορα!"

Λ:"Αστα αυτα και πες μου...."ειπε ανυπόμονα

Μ:"Ηρθε,τα βρηκαμε και μολις πειν λιγο εφυγε, τσακωθηκαμε και φεύγει απο Ιταλία"

Λ:"Κατσε με μπερδεψες....τι εννοεις φευγει? Χωρίς εσενα?"

Μ:"Ναι."

Λ:"Αφου για σενα δεν ηρθε?"

Μ:"Ναι"

Λ:"Εεε...τοτε,γιατι φευγει?"

Μ:"Γιατι εκενος ηθελε να αποκαλυψουμε σε ολους οτι τα εχουμε και εγω δεν νιωθω ακομα ετοιμη"

Λ:"Πωωω....μπλεξιμο. Αμαν κι εσυ...ποτε θα εισαι ετοιμη? Υποτίθεται πηγες Ιταλία για να σκεφτεις και να αποφασισεις και ακομα δεν εισαι ετοιμη?"

Μ:"Το ξερω,αλλα δεν ειναι....ευκολο"

*********************************
Εχουν περασει 2 μερες απο εκεινη την μερα κι εγω ετοιμαζω βαλιτσες.Επιτελους πηρα την αποφαση και μαλιστα πιο γρηγορα απο οτι περιμενα. Θα παω στην Ελλαδα και θα το τελειωσω με τον Αρη.

*********************************
Στην Ελλαδα,στο σπιτι μου.............

Ανοιγω την πορτα και αρχιζω και φωναζω:"Γυρισα! Γυρισα!"Ξαφνικα ακουω γρηγορα  βηματα να ακουγονται απο την σκαλα.Σηκωνω το βλεμμα μου και βλεπω τον αδερφο μου,τον Φιλιππο να τρεχει προς τα πανω μου!

Φίλιππος:"Επιτελους!"λεει και με αγκαλιαζει. Μου εχει λειψει πολυ,το ζιζανιο! Τοτε αυθορμητα τον σφιγγω στην αγκαλια μου.

Φ:"Οπα,μην με σκασεις κιολας!"λεει και εγω γελαω

Μ:"Αντε ρε σπορε που θα σε σκασω κιολας!"

Φ:"Ποια μιλησε!"λεει και αρχιζει να γελαει. Εκείνη την ώρα ακουω και τις φωνες της μαμάς μου και της αδερφης μου.

Μ:"Μαμα?"

Κορινα (μαμα):"Αγαπουλα μου,γυρισες! Μου ελειψες"λεει και με αγκαλιαζει

Μ:"Αμαν ρε μαμα θα με πνιξεις"λεω προσπαθώντας να παρω ανασα

Φιλιππος:"Για να μαθεις αλλη φορα να με σφιγγεις!"λεει και το διασκεδαζει που με βλεπει να προσπαθω να ανασανω

Μ:"Τωρα θα δεις!"λεω αφου επιτέλους βγαινω απο την αγκαλια της μαμας μου. Τον πλησιαζω και αρχιζω να τον γαργαλαω... Τοτε νιωθω ενα αγγιγμα στον ωμο μου και βλεπω την αδερφη μου (Φαιη).

Μελινα:"Οπα? Τι κανεις αδερφουλα?"λεω με ειρωνια

Φαιη:"Τωρα που ηρθες χαλια"λεει για πλακα!

Μ:"Θα σου λεγα τωρα τιποτα,αλλα εχε χαρη ρε χαζο!"

Φ:"Χαχαχα πειραχτηρι!"μου λεει και με αγκαλιαζει. Απο τοτε που επεστρεψα απο την Θεσσαλονικη εχει γινει τρομακτικα καλη μαζι μου.....ανησυχητικό!
Μετα απο κανενα μισαωρο ηρθε και ο μπαμπας μου. Αφου χαιρετηστηκαμε φαγαμε ολοι μαζι ενα τελειο δείπνο που ετοιμασε ο σεφ μας! Ηταν υπεροχο!

*****************************
Το βραδυ........
Εστειλα μηνυμα της Λιζας για να την ενημερωσω οτι επεστρεψα ζητώντας της να μην το πει σε κανεναν μεχρι αυριο που θα ανοιξει το σχολειο μετα απο τος διακοπες των Χριστουγεννων. Ολο το βραδυ σκεφτομαι ολα τα ενδεχομενα για τομπως θα το παρει ο Αρης οταν του πω οτι χωριζουμε και μετα απο λιγο καιρο με δει με τον φιλο του να εχω σχεση! Με αυτα κι εκεινα η ωρα περασε πολυ γρηγορα και τα ματια μου αρχισαν να βαραίνουν,ετσι με πηρε γλυκα ο υπνος.

Επομενο πρωι..........

Σηκωθηκα βαριεστημενα απο το κρεβατι. Πισω στην καθημερινότητα απο σημερα! Πωωω...ποσο βαριέμαι να παω σχολειο...... Ετσι ξαναπεφτω στο κρεβατι μου,αλλα δεν προλαβαινω να χαρω ακομα λιγο υπνο,καθως η οικιακή βοηθός μου υπενθυμιζει τι ωρα είναι. Χωρις αλλη επιλογη σηκώνομαι πανω,πλενομαι και για ρουχα βαζω ενα τζιν με σκισιματα και απο πανω ενα μαυρο στενο φανελακι.

Μελινα:"Φευγωωω" φωναζω για να με ακουσουν

Μπαμπας:"Πρωινό?"

Μ:"Οχι δεν προλαβαινω..."λεω και κλεινω την πορτα. Βγαινω  εξω και βλεπω τον σοφερ να,με περιμενει μεσα στο τζιπ. Μπαινω μεσα και φεύγουμε.

*********************************
Παιρνω μια βαθια ανασα και μπαινω στο σχολειο. Με το ματι μου βλεπω την Λιζα να κάθεται σε ενα παγκακι και να μιλαει με εναν συμμαθητη μας τον Γιωργο. Πλησιαζω και την χαιδευω απαλα στον ωμο. Εκεινη πεταγεται αποτομα πανω και τρεχει πανω μου να με αγκαλιασει!

Λιζα:"Μου ελειψες ρε τρελοπαιδο!"μου λεει ενω αγκαλιαζομαστε σφιχτα

Μ:"Κι εμενα!"λεω και της δινω ενα φιλι στο μαγουλο




Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 04, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Οταν το Πρελθον σε κυνηγαειDonde viven las historias. Descúbrelo ahora