Πλησιαζω ακομα πιο πολυ.......Την ακουω να βριζει:"Γαμω τον αερα,πως εγινα ετσι?"μονολογει. Τοτε πεταγομαι εγω και της λεω
Στεφανος:"Τι τροποι ειναι αυτοι δεν σου μαθανε να μην βριζεις?"ρωταω ειρωνικα. Εκεινη ακομα δεν εχει γυρισει να κοιταξει ποιος μιλησε.
Μελινα:"Ασε μας κι εσυ ρε..."εκεινη την ωρα σηκωνει το βλεμμα της προς τα πανω και με αντικριζει με αυτα τα καταπρασινα ματακια της! Πόσο με μαγευουν! Την βλεπω να με κοιταζει με απογνωση λες και ειναι χαμενη στο διαστημα. Μαλλον δεν μπορει να διαννοηθει οτι βρισκομαι μπροστα της.
Μ:"Στ...Στεφα....Στεφανε?"καταφερνει να πει
Σ:"Ναι μωρο μου εγω ειμαι"της λεω χαμογελωντας. Χωρις να το περιμενω,τρεχει πανω μου και τυλίγει τα ποδια της γυρω απο την μεση μου. Αχχ ποσο μου εχει λειψει ολο αυτο. Μου εχει λειωει το αγγιγμα της,το αρωμα της,η αισθηση να την εχω πανω μου! Μακαρι να σταματουσε ο χρονος εδω! Μακαρι να μέναμε για παντα ετσι....να κραταει ο ενας τον αλλον σφιχτα. Σε αυτην την στιγμη δεν χωρανε λογια παραμονο πραξεις.....
Αρχιζω να την φιλαω γρηγορα και κτητικα στο στομα. Την θελω! Μετα απο λιγο βαζουμε και τις γλωσσες μας στο παιχνιδι! Φιλιομαστε ακατάπαυστα και αχορταγα......Το μόνο που θελω τβρα ειναι ναντην κανω δικια μου ξανα μετα απο καιρο!
.....................Στο Ξενοδοχειο.....................
Ξαπλωνω πανω στο στηθος της και μπορω να ακουσω καθε εντονο χτυπο της καρδιας της. Εκεινη μου χαιδευει απαλα τα μαλλια κι εγω της δινω μικρα φιλια πανω στην κοιλια της.
Μετα απο λιγο........
Σ:"Μου ελειψες γαμω την τρελα μου!"της ψιθυριζω
Μ:"Κι εμένα μωρο μου!"
Σ:"Τοσο καιρο που ελειπες νομιζα οτι θα τρελαθω.....Μελινα.....ολο αυτο το διαστημα που χωρισαμε μεχρι να σκεφτεις,συνειδητοποιησα το ποσο βαθια ειναι αυτα που νιωθω για σενα. Καταλαβα οτι μακρια σου δεν υπαρχω,καταλαβα οτι εισαι οτι πιο ομορφο μου εχει συμβει!"της ειπα κοιταζοντας την μεσα στα ματια
Μ:"Να ξερεις οτι ουτε για μενα ηταν ευκολο να παρω μια τετοια αποφαση ομως.....επρεπε να διαλεξω ανεπηρεαστα τι θελω να κανω,γι'αυτο αποφασισα να ερθω στην Ιταλια"
Σ:"Οπα.....για ενα λεπτο ηθελες να διαλεξεις αναμεσα σε μενα και στον Αρη?"
Μ:"Γιατι ρωτας τα αυτονόητα? Εσυ δηλαδή τι νομιζες?"με ρωτησε με ενα αθωο υφακι
YOU ARE READING
Οταν το Πρελθον σε κυνηγαει
Teen FictionΗ Μελινα ειναι μια 17χρονη καστανη με μεγαλα πρασινα ματια. Ειναι ονειροπολα και εχει ορεξη να ζησει μια ζωη οπως ακριβως την φανταζεται αυτη.Μια ζωη με εντονα συναισθήματα και εμπειριες.Εχει μια υπεροχη παρεα που οτι συμβαινει το αντιμετωπιζουν ο...