P.O.V. Στεφανου
Ανοιξα τον φακελο....
Ειχε μεσα ενα χαρτι που εγραφε πανω:《Αγαπη μου κανε λιγη ακομα υπομονη》
Δεν το πιστευω οτι η Μελινα μου εστειλε τον φακελο. Δηλαδη να μου στελνει φακελους μπορει και να σηκωσει το τηλεφωνο οχι? Αυτο ηταν νομιζει οτι θα με κανει οτι θελει αλλα μεχρι τωρα δεν εχει βρεθεί η γυναικα που θα με κοροιδεψει. Γαμω την μαλακια μου που πηγα και εμπλεξα ? Πως θα καταφερω να νικησω αυτο το τοσο δυνατο συναισθημα.... Χωρις να πολυσκεφτω πηρα το κινητο μου και τηλεφωνησα του Κωνσταντίνου για να βγουμε το βραδυ εξω!Επερεπε να βγω να ξεσκασω λιγο,αν εμενα ακομα λιγο σπιτι θα τρελαινομουν
Στέφανος:"Ελα ρε μαλακα,τι κανεις?"
Κωνσταντίνος:"Ελα ρε...καλα ειμαι εσυ?"
Στεφανος:"Καλα.Να σου πω θα βγουμε σημερα?"
Κ:"Ναι ρε εννοειται,θα σε επαιρνα κι εγω να σε ρωτησω.Κανονισαμε να βγουμε εγω ο Πετρος,η Νεφελη,η Λιζα,ο Αποστολης και η Ευα. Ο Αρης δεν ξερει και η Μελινα δεν απανταει τα τηλεφωνα"
Στεφανος:"Αα...τελεια τοτε. Ολα οργανωμενα βλεπω. Λοιπον θα ψησω εγω τον Αρη να ερθει. Οσο για την Μελινα ουτε του Αρη απανταει,οποτε δεν θα ερθει μαζι μας"
Κ:"Καλα τοτε. Λοιπον κατα της 11:00 τα λεμε στο μπαρακι του Αποστολη"
Σ:"Εγινε τα λεμε το βραδυ"ειπα και το εκλεισα
Οι ωρες περασαν πολυ αργα και αδιαφορα....Πηγα το πρωι στο γυμναστηριο και το απογευμα πηγα με τον Αποστολη για τρέξιμο στη γειτονια.
Το βραδυ.....
Σε λιγο θα επρεπε να ειμαι ετοιμος.Κοιταξα το ρολοι και ηταν 10:00. Μπηκα μεσα στο μπανιο και εκανα ενα χαλαρωτικο ντουζ. Μονο χαλαρωτικο δεν ηταν ομως,παλι την σκεφτομαι,δεν ξεκολλαει στιγμη απο το μυαλο μου. Θα ηθελα τωρα να ηταν μαζι μου να μπορω να νιωθω το αρωμα της,το αγγιγμα της,ολα!!Ομως τερμα πρεπει να την ξεχασω,για να μην εχει αποφασισει τοσο ευκολα και να θελει κι αλλο χρονο σημαινει οτι δεν ξερει τι νιωθει κι εγω δεν την θελω να ειναι μαζι μου αν δεν ειναι μονο δικη μου....
Αφου βγηκα απο το μπανιο εβαλα ενα τζιν και ενα λευκο t-shirt. Εφτιαξα λιγο τα μαλλια μου και ημουν ετοιμος. Κατεβηκα κατω,ομως την ωρα που πηγαινα να παρω τα κλειδια απο τον παγκο της κουζινας ακουσα τον Αρη να μου μιλαει...
YOU ARE READING
Οταν το Πρελθον σε κυνηγαει
Teen FictionΗ Μελινα ειναι μια 17χρονη καστανη με μεγαλα πρασινα ματια. Ειναι ονειροπολα και εχει ορεξη να ζησει μια ζωη οπως ακριβως την φανταζεται αυτη.Μια ζωη με εντονα συναισθήματα και εμπειριες.Εχει μια υπεροχη παρεα που οτι συμβαινει το αντιμετωπιζουν ο...