ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11

20 4 1
                                    

Επιτελους η μερα για το ταξιδι εφτασε! Ειχαμε ολοι συννενοηθεί να βρεθουμε εξω απο το σπιτι του Αρη....

Μ:"Ετοιμη κι εγω!"

Σ:"Επιτελους. Νομιζα πως θα μεναμε εδω. Ποση ωρα κανεις να ετοιμαστεις ρε κοπελα μου?"

Μ:"Τα σχολια νομιζω πως ειναι περιττα Στεφανε. Αλλωστε πρεπει να το συνηθιζεις σιγα,σιγα γιατι και η Νανσυ τοσο θα αργει να ετοιμαστει"

Σ:"Αα οχι οταν προκειται για να αργοπορια,εσυ παινεις το παγκοσμιο βραβειο"ειπε ειρωνικα. Μου σπαει τα νευρα οταν μου παει κοντρα θελω να του χωσω μια κλοτσια...

Α:"Ελα ρε παιδια μην τσακωθειτε τωρα"

Μ:"Αυτου να τα πεις"

Σ:"Τεσπα δε θα ασχοληθω αλλο"

Μ:"Και καλα θα κανεις"ειπα και τον αγριοκοιταξα.Το τηλεφωνο χτυπησε και ηταν ο Πετρος για να μου πει πως ηταν ολοι εξω απο το σπιτι.Γρηγορα πηραμε τις βαλιτσες μας και βγηκαμε εξω. Χαιρετησαμε ο ενας τον αλλον και μετα κανονιζαμε ποιοι θα πανε με το αυτοκινητο του Αρη και ποιοι με του Πετρου.

Πετρος:"Λοιπον εγω θα παρω στο αυτοκίνητο μου τον Κωνσταντίνο,τη Νεφελη,την Λιζα και την Εύα.

Αρης:"Οκ εγω τον Αποστολη,την Μελινα,την Νανσυ και τον Στεφανο."

Μελινα:"Αντε ρε παιδια τελειωνετε δε θα παιξουμε ποδοσφαιρο και μας βαζετε σε ομαδες! Αληθεια τωρα που ειπες Νανσυ,που ειναι αυτη?".

Σ:" Τώρα θα την παρω τηλεφωνο να δω που είναι"ξαφνικα σκαει μυτη μια κοκκινομαλλα ....

Σ:"Οππ να την τελικα δε θα χρειαστει να της τηλεφωνήσω"

Αποστολης:"Ελα ρε αυτη ειναι? Καλα τελειο γκομενακι.Αυτη ειναι που σου ηταν κολλιτσιδα και επαιζες τον δύσκολο?" Ενιωθα το αιμα μου να ανεβαινει στο κεφαλι μου

Σ:"Σκασε ρε μαλακα μην σ'ακουσει"

Νανσυ:"Γεια σου μωρο μου"Ειπε και τον φιλαγε με παθος...θα τον βιασει ετσι οπως παει..

Σ:"Ελα ρε Νανσυ ηρεμα"της ψυθιρισε για να μην ακουστει,αλλα τελικα τον ακουσα..χαχα

Νανσυ:"Γεια σας ειμαι η Νανσυ!" Συστηθηκε με ολους μεχρι που εφτασε και σε μενα..

Μ:"Μελινα"ειπα ξερα και της εκοψα τον αερα. Τοτε μπηκα στο αυτοκινητο για να μην της σπασω τα μουτρα. Δεν το πιστευω ότι θα ειναι μαζι μου και στο αυτοκινητο και στην Θεσσαλονικη. Και μονο που το σκεφτομαι τρελαίνομαι.

Οταν το Πρελθον σε κυνηγαειحيث تعيش القصص. اكتشف الآن