Ráno jsem se probudila docela brzo což bylo pro mě samotnou velké překvapení. Hned mě napadlo,že bych nějak srandovně mohla vzbudit kluky. Ale musela jsem něco vymyslet. No jasně! Napadla mě jedna věc kterou jsem taky uskutečnila. Nalila jsem ledovou vodu do dvou kelímků a potichu se vkradla do jejich pokoje. Oba spali a já se těšila jak si to vychutnám. Stoupla jsem si k jejich posteli a obrátila jsem kelímky na jejich obličeje. Oba vyletěli z postele a já se začala strašně smát. ,,Hej!" začal vyvádět Kovy. ,,Já tě zabiju!" pokračoval Martin. Vzali polštáře a začali po mě házet polštáře. Mě to nějak nevadilo a dál jsem se smála. ,,Však počkej.My ti to oplatíme i s úrokem." řekl pomstychtivě Martin. ,,Ne-ee.Prosím." udělala jsem psí oči. Naše ráno.
Celý den jsme chodili po Hong-Kongu. Čína,bubble-tea,obchody a spousta dalšího. K večeru jsem dorazila na svůj pokoj a rozvalila se na postel. Zase někdo klepal. ,,Tak si otevři ne? Však máš kartu." řekla jsem a čekala kdo otevře. Martin. ,,Čáu." posadila jsem se. ,,Ty ještě nejsi převlečená?" ,,A kam jako bych měla být převlečená? Já si teprve lehla." usmála jsem se. ,,Ne jen tak. Dnes budem spolu. Kluci jdou pařit a nás tam nepustí." posmutněl. ,,No jo." taky bych se chtěla ožrat. ,,Co budeme dělat?" zeptal se Martin. ,,Film? Procházka? Ležet? Povídat si?" začala jsem počítat na prstech. ,,Tak já beru film." vyhrkl Martin. Já jen kývla hlavou a šla vytáhnout notebook.
,,Tak jaký?" ptala jsem se a listovala stránkama s filmama. ,,Nějakou komedii. No třeba tohle." ukázal prstem na padesát odstínů šedi. ,,Martine,to není komedie." pozdvihla jsem obočím. ,,Aha." začal se smát a já s ním. Nakonec jsme vybrali komedii Na šrot. Film jsem zapla a notebook jsem si dala na natažené nohy a opřela se o zlavce. Martin se uvelebil taky a koukali jsme. Bylo to srandovní ale ani jeden z nás se tomu nesmál. Do filmu jsme koukali zamyšleně a mlčky.
V půlce,Martin film stopnul a kouknul na mě tak jak já na něho. Svou hlavou se ke mně pomalu přibližoval,nepřestával se mi dívat do očí. Nemohla jsem to vydržet,protože mu to jako trvalo a tak jsem prudkým pohybem hlavu přisunula k té jeho a své rty jsem přitiskla k těm jeho. Začal spolupracovat. Začalo to jen polibkem,pokračovalo to tím že se mi dostal jazykem do pusy. Začali jsme se vášnivě líbat. Rukama jsem si pohrávala s jeho vlasy a on měl své ruce na mých zádech. Pomalu sjel rukama k spodnímu lemu trička které mi bleskově sundal. ,,Hezká podprsenka." usmál se a opět mě políbil. Polibky jel od pusy,ke krku až skončil u podprsenky. Chtěla jsem ještě chvíli počkat a tak jsem ho od sebe jemně odstrčila a sundala mu triko. Sjela jsem k jeho gatím. Odepnula jsem knoflík a gatě jsem pomalu sundávala. Jak jsem to dodělala, Martin opět bleskově sundal moje kalhoty a opět mi polibky sjel až k podprsence. Tentokrát jsem si to užívala. Rukama jsem se vzadu opírala,hlavu jsem zaklonila a jen čekala co bude dál. Polibky jel kolem podprsenky až dojel k rozepínání. Ale zase nic. Seděli jsme naproti sobě. Začal mě opět líbat. Rukou mi sjel od krku až ke kalhotkám,kde se zastavil a ruku položil na můj zadeček. Druhou rukou už mi tedy konečně rozepnul podprsenku kterou odhodil. Seděla jsem tam jen v kalhotkách ale bylo mi to v ten moment úplně jedno. Dál už jsem nečekala a svlékla jsem mu boxerky. Stál mu. On v ten moment stáhnul kalhotky mě a svou chlobou se dostával k mému otvoru. Lehla jsem si a on na mě. Ve vteřině ho do mě vrazil a začal přidávat tempo. ,,Bože." začala jsem křičet. ,,Líbí?" zeptal se. Já odpověděla jen hlasitým vydechováním. Když jsme se tedy oba dva udělali,vyndal ho ze mě a lehnul si vedle mě. Já se posunula k jeho chloubě a vzala si ho do rukou. Usmála jsem se a pusou jsem se do něho pustila. Když už se tedy podruhé udělal lehla jsem si a zakryla se peřinou nebo mi začínala být zima. Byla jsem šťastná. Takhle jsem to chtěla. Rukou si mě k sobě přitáhnul a začal mě opět líbat. Moc dlouho jsme to nevydrželi,protože jsme usnuli.
Než jsem usnula,uvědomila jsem si že jsme nepoužili kondom.............. Byla jsem ráda že beru tu antikoncepci.
Tak jak se vám erotika líbila?
Vaše Christine
ČTEŠ
Twitter (Jmenuju se Martin)
FanfictionTwitter je sociální síť kde není každý. A to spojí Christine (17) a Martina dohromady. Budou se kamarádit a Martin seznámí Christine i se svými kamarády a všichni se vydají na společnou cestu. Jak to tam ale dopadne? Bude z toho něco víc než kamarád...