No.19

132 14 2
                                    

Myslela jsem opět na ten začátek. Jak to všechno začalo. Jak nás vlastně dala dohromady jedna sociální sít'. A to bylo štěstí. Twitter nás spojil dohromady. Aby jsme spolu mohli vycestovat do Hong-Kongu kde jsme měli začít ty nejkrásnější chvíle. Aby jsme spolu mohli ležet v posteli a poslouchat spolu písničky. Aby jsme spolu mohli jet na Cinetube. Aby jsme spolu mohli trávit veškerý náš čas. A hlavně aby jsme byli spolu navzájem štastní. Aby jsme se navzájem dělali šťastnými. Milovala jsem ho nade všechno. Nikdy jsem nepoznala takově silné pouto jako s ním. Byl pro mě vším. A já pro něho. Až moc roztomilý. Musím říct i ty špatné věci. Kdy jsme se pohádali kvůli tomu že jsem nechtěla psa ale kočku. Kdy jsme se pohádali že on neměl čas a já se bez něho musela obejít týden. Kdy jsme se rozhádali tak že jsme si týden nezavolali. Kdy jsem na něho vylila skleničku vody a on se urazil a nechal mě zaplatit celou naší večeři o třech chodech. Ty nepěkné chvíle se střídaly s těmi pěknými. A tak to má být. Tak vyvážený. Byla jsem moc ráda že jsem poznala takové člověka jako je Martin.


Řeknu vám to takhle. Všechno jednou končí. Možná i náš vztah. Ale zatím neskončil a nekončí. Takže jsme v pohodě. Máme se rádi. Ale jestli spolu ještě budem nebo nebudem a za jak dlouho se rozejdem nebo se vemem vám neřeknu. Prozatím si jdeme zašukat. 

                                                                                                                                   Vaše Christine a Martin

Tak tímto dílem ukončuji fikci Twitter. Opravdu všem moc,strašně moc děkuju za všechny hvězdičky a komenty. Bylo pěkné je dostávat a odpovídat na ně. Všem děkuji a doufám že se vám celý příběh s Martinem líbil. Děkuju.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 16, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Twitter (Jmenuju se Martin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat