Odpowiedzi na wasze pytania

613 32 4
                                    

tainiak66

Pytanie do Raćmira..
Czy wiesz że jesteś tylko głupim dupkiem i jeszcze raz tkniesz Kate choćby kijem to Ludwik cię zabije a ja bede tańczyć nad twoim grobem staruszku?

Hahhaha... Bardzo śmieszne Dziewczynko..
Jestem naprawde starym Wampirem.. I to pierwszym.. Ludwik nie ma ze mną szans.!! Jeśli bedę chciał Kate to ją zdobędę! Bedzie moim bankiem krwi..

wiwiLotka
Czy Raćmir i Niall na pewno połaczą swoje siły?

Tak.. ^^  I powiem ci że bedzie się działo.. Niekoniecznie dobrze dla Ludwika.. :(

GusiaP
Czy oni będą ze sobą?

Tak.. O ile Raćmir nie zabije Ludwika a Niall nie zdobedzie serca Kate..

Czy Ludwik ją kocha a ona go?

Te uczucia są tak poplątane.. (* w pierwszej części jest chwila załamania Kate i ona przyznaje tą miłość) ale Ludwik jest zbyt skomplikowany i on nie jest pewny tej miłości...

Jaką firmę ma Ludwik?

Firma Ludwika zajmuje się wieloma rzeczami.. Ta w Kanssas nieruchomosciami (hotele, kawiarnie, banki) A ta w Los Angeles.. To niedługo się dowiecie^^

Jak umarli rodzice Kate?

Mmmm.. Jeśli ja odpowiem na to pytanie to bedzie za duży spojler.. Wiec może z perspektywy Kate wygladało to tak:

"Jej matka zgineła gdy dziewczyna była mała.. Nikt nie znał powodu jej śmierci.. A jej ojciec zginął podczas "Poszukiwania" Nadprzyrodzonych Istot"

wilku959

Niall czemu chce pomóc Racmirowi?? przecież to raczej nie możliwe żeby wywiązał się z umowy.

Niall jest zakochany w Kate.. I zrobi wszystko by ona była jego.. A poza tym chce się zemścić na Ludwiku.. (*dawne dzieje*) Niall ma potężny dar.Bardzo potężny... Tak samo jak Racmir wiec razem mogą dać rade..

---

Jesli o jakimś pytaniu zapomniałam to piszcie w komentarzu..
Nie wiem kiedy next bo pracuje nad długim rozdziałem dla was *-*
Jesli chcecie to mozecie jeszcze pytać odpowiedzi bedą wtedy pod kolejnym rozdziałem ^^

Mglista Droga.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz