Rozdział 1

33 3 3
                                    

Obudziłam się z myślą co teraz zrobić....kolejny raz śnił mi się chłopak Amber-która była moim wrogiem odkąd się poznałyśmy. Nagle usłyszałam dźwięk mojego telefonu-dzwonił mój ojczym. Postanowiłam odebrać... :
-Pamiętaj o sprzątnięciu całego domu-poinformował mnie
-Dobrze,coś jeszcze ? - spytałam.
-Tak,pamiętaj o tym co zrobisz dla mnie dziś wieczorem,jeśli nadal chcesz się uczyć w ,,Studio magic".
Po tych słowach rozłączył się. Nadal nie mogłam uwierzyć w to że mój ojczym,szantażuje mnie, tylko dlatego by w nocy, wykorzystać mnie seksualnie. Każdego razu,jak przychodził do mnie w nocy-bałam się,ale czułam też do niego obrzydzenie. Chciałam żeby jak najszybciej skończył to, co zaczął.Wstałam z łóżka,kończąc swe rozmyślania,i zaczęłam się szykować do szkoły. Za 40 minut zaczynały się lekcje.
~~~~~
W szkole :
Od razu po wejściu do szkoły,podeszłam do mojej przyjaciółki Sophie-znałyśmy się od dziecka i wiedziała o mnie dosłownie wszystko. Zanim się z nią przywitałm,poznała po mojej minie o co chodzi.
-Znowu ? -spytała
tylko kiwnęłam głową na znak że ma racje i poszłyśmy razem na lekcje.
~~~~~
Zajęłyśmy swoje miejsca i po chwili przyszła moja nauczycielka z jakimś chłopakiem którego nigdy wcześniej na oczy nie widziałam. Zaczęła nam go przedstawiać :
-To jest James, jest nowy i będzie chodził z nami do klasy.Powitajcie go serdeczie.
Po klasie rozległy się pomruki uczniów,które witały nową osobę. Później lekcja odbywała się normalnie,jednak cały czas, miałam dziwne wrażenie że ktoś mnie obserwuję. Poprosiłam Sophie by spojrzała kto się na mnie gapi,odpowiedziała mi po chwili że to James. Przez reszte lekcji nurtowało mnie jedino pytanie-czego on ode mnie chciał....
___________
Hej! 😊 To jest moje nowe (stare) opowiadanie które postanowiłam tu zamieścić. Będę starać się go kontynuować 💞

PrzeznaczenieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz