Naprawdę taka sama

41 5 1
                                    

Gdy Ariana wyszła chciałam zacząć odrabiać lekcję, ale zauważyłam, że na moim łóżku leży kartka.

Nasze podobieństwa:

1. Mamy niebieskie oczy.
2. Mamy włosy koloru jasnego blondu.

3. Nie mamy jednego z rodziców.

4. Uwielbiamy dżem i masło.
5. Nie nawidzimy sera feta i oliwek.
6. Chodzimy do jednej klasy.
7. Bierzemy na lunch kanapki z masłem i dżemem, jabłko i wodę niegazowaną.
8. Mamy kanał na yt*, ale nic nie wrzucamy.
9. Uwielbiamy filmy Pixara i Dreamworksa.
10. Nie nawidzimy filmów Disneya.

Gdy to przeczytałam wzruszyłam się, a potem właczyłam jakąś hiszpańską telenowele i odrabiałam chemie.
Igor wszedł do pokoju i przełaczył na jakieś zawody monstertraków, czy coś takiego, a ja przetransportowałam się do pokoju, gdzie skończyłam chemię.

Gdy próbowałam zasnąć to czytałam książkę, uczyłam się, grałam na telefonie, a nawet zaczęłam pisać piosenkę. Miała tytuł "Taka jak ja", a piosenka opisuje moją i Ari przyjaźń.

Następnego dnia w szkole pokazałam Arianie moją piosenkę i uznałyśmy, że ją zaśpiewam i wrzucę na kanał na yt.
A

ri tworzyła muzykę, a ja słowa.


Odniosłyśmy mega sukces, bo przez miesiąc zdobyłyśmy 1 000 subów**.
- Wow!!!! - krzyknęłyśmy razem, gdy przeglądałyśmy kanał.

Gdy piosenka "Taka jak ja" stała się popularna pewien menadżer zaproponował, że pomoże nam rozwinąć skrzydła do kariery taką jaką ma np.: Taylor Swift czy Justin Bieber.

Tak się cieszyłam na spotkanie z wytwórnią płytową, że zapomniałam komórki. Ale ze mnie gapa!!!
-Wow, nie wierzę, że to marzenie się spełnia. - powiedziałam i wzdychnęłam.
- Masz może przy sobie kartkę naszych podobieństw? - spytała Ari.
- Tak, zawsze mam ją ze sobą. - odpowiedziałam.
- To daj ją! - powiedziała Ariana.
Dałam jej kartkę, a ona do pisała: 11. Takie samo marzenie.

*yt - skrót od youtube
** sub - subskrycja, czyli obserwowanie kanału youtubera, aby wiedzieć jakie i kiedy wrzuca filmiki.

Mam nadzieję, że podoba wan się to opowiadanie. Mam wspaniały plan na zakończenie, ale wam go nie zdradze. ;p
Miłego czytania!!! ;)

Taka Jak JaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz