Rozstanie i przyjaźń

50 6 2
                                    

Po drugiej lekcji wyszłam na korytarz i zobaczyłam jak Lucas całuje się z dziewczyną z mojej klasy.
- Lucas! - krzynęłam, a on pociągnął mnie na bok i zaczął mówić.
- Słuchaj, nigdy nie kochałem żadnej dziewczyny i nie mam zamiaru, ponieważ wszystkie są beznadziejne. Nigdy Cię nie kochałem i innych też nie. - powiedział, ale nie zauważył, że nagrywam to dyktafonie.

Po dzwonku na lekcje usiadłam sama w ławce i miałam nadzieje, że ktoś przyjdzie. Nagle do sali wbiegła dziewczyna, która całowała się z Lucasem na przerwie.

Po lekcji pobiegłam odrazu do gabinetu dyrektora i póściłam materiał zebrany na tam tej przerwie. Nagle gdy zaczął lecieć cała szkoła była cicho i przez chwilę myślałam co ze mną zrobi Lucas, więc po skończeniu nagrania pobiegłam do sali. Byłam w niej przed dzwonkiem, lecz nie byłam sama. Dziewczyna, z którą całował się Lucas też tam była.
- Dziękuje, mam na imię Ariana, a ty? - spytała się mnie dziewczyna.
- Mam na imię Taylor. Jesteś tą Arianą?! - powiedziałam podobnie do Lucasa jak do wiedział się, że mam na imię Taylor.
- Nie, a ty jesteś tą Taylor?! - spytała się mnie
- Nie, a tak w ogóle to za co mi dziękujesz? - spytałam się Ariany.
- Za to, że puściłaś ten materiał. Dzięki temu wiem już jaki jest Lucas i zerwałam z nim. - Araina powiedziała bardzo wdzięcznie i przytuliła się do mnie.
- Zostaniemy BFF?! - spytała ucieszona.
- A kto, albo co jest? - zapytałam nie pewnie.
- Najlepsze przyjaciółki ever. - tłumaczyła mi Ari.
- No jasne, że tak. - powiedziałam spokojnie, a Ariana pisnęła.

Po lekcjach poszłyśmy do mojego domu. Słuchałyśmy muzyki, wygłupiałyśmy się itp.

Z góry przepraszam za błędy i dziękuje za te motywujące komentarze.:)

Taka Jak JaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz