Alex????!!!!

62 4 6
                                    

Dzisiaj sobota! Jak dobrze! Wstałam o 10, ale nikigo w domu nie było. Jej! Wzięłam szybko pilota i chciałam włączyć hiszpańską telenowelę, ale właśnie się skończyła. Nudziło mi się więc napisałam sms-a.
"Hej, Ari! Jak tam?"
Lecz nie dostałam odpowiedzi. Zjadłam kanapkę z serem i ogórkiem, a później poszłam się ubrać w dziurawe jeansy oraz czarną koszulkę na ramiączka z napisem Nirvana z buźką i natruralnie trampki, a dokładnie conversy.

Wyszłam na spacer rozmyślając na kilkoma pytaniami.:
"Gdzie jest mój brat i moja mama?"
"Kim była osoba, która wczoraj mnie złapała?"
"Czy znam tę osobę?"

Nagle dostałam sms-a.
-Ari nareszcie. - pomyślałam.
Lecz ku mojemu zdziwieniu ukazały się dwie wiadomiści. Pierwsza była od mamy:
"Córeczko jestem z Igorem poza miastem, ponieważ wyjechaliśmy do rodzinnych stron na weekend. Sprawa jest poważna, bo jest związana z babcią. Nie wzięliśmy Cię, dlatego, że masz w poniedziałek sprawdzian i musisz się uczyć, a i prezentację, dlatego zostałaś."
Po przeczytaniu sms-a zaczęłam czytać kolejną wiadomość.:
"Hej, to ja. Wczoraj Cię złapałem pamiętasz? Chciałem się spytać czy mogę dowiedzieć się więcej na twój temat?"
Szybko odpisałam.:
"Oczywiście, gdzie się chcesz spotkać?"

On:Wolałbym porozmawiać przez sms-y.
Ja:Proszę! Spotkajmy się!
On:Dobra niech Ci będzie. Gdzie???
Ja: W parku???
On:Spk.*

- Hej! - usłyszałam, lecz nikogo nie widziałam.
Nagle chłopak ten zakradł się od tyłu i......pocałował mnie w policzek.
-Alex????!!!! - spytałam się.
-Tak, to ja.
Alex to mój znajomy z podstawówki. Byliśmy Best Friends For Ever, ale nagle rozdzieliło nas gimnazjum.
-Dlaczego wczoraj uciekłeś? - spytałam się bardzo zaciekawiona.
-Yyy......musiałem wracać do domu. - powiedział, ale wiedziałam, że się wykręca.
-Tay, za nim się na mnie wkurzysz wiedz, że jesteś dla mnie bardzo ważna. Kocham Cię. - powiedział, a mnie na te słowa zatkało.
-Serio??? - spytałam się, a Alex potwierdził i już miał iść kiedy pociągnęłam go za nadgarstek i opadł na ławkę złączając nasze usta w najlepszym pocałunku.

*spk - spoko
Dziękuje za tyle wyświetleń, lajków oraz motywujących komentarzy. Czuję się jakby to był kanał na youtubie, bo dziękuje za wyświetlenia, lajki i motywujące komentarze. Masz książkę napisaną przez Ciebie, albo chcesz jakąś polecić? Pisz w komentarzach. Kogo pozdrowić na koniec następnej opowieści???

Taka Jak JaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz