Marzenia?! Gdzie one się podziały?!

47 4 3
                                    

Tak zajęłyśmy się nagrywaniem pierwszej płyty, że zapomniałyśmy o nauce.
- Mam nadzieję, że uczyliście się slówek z ostatniej lekcji. - powiedziała pani od hiszpańskiego.
Nagle pani rozdała nam kartki z słówkami z ostatniej lekcji.

Przetłumacz na angielski.
verduras -
frutas -
manzana -
calabacin -
naranja -
tomate -

Przetłumacz na hiszpański
owoce -
cukinia -
pomidor -

A ja głupia napisałam na 2+. Słabo nie? A Ariana na 1. :(

- Proszę pani... - zaczęłam, ale przypomniałam sobie, że miałam w gimnazjum źle się uczyć.
- Tak Taylor? - spytała się nauczycielka, a próbowałam się jakoś wykręcić.
- Czy.......pani uczyła coś kiedyś prócz hiszpańskiego?
-Nie, ale już zmykaj, bo ominie Cię cała przerwa.
- Dobrze, dowidzenia pani.

Na następnej lekcji, czyli angielskim, było coś czego się nie spodziewałam ani ja ani Ariana.
- Ariana Goodberg. - powiedziała pani, a Ari wstała i zatrzymała się i popatrzyła na mnie jakby chciała powiedzieć "Spoko, dam radę".

-Tay! - słyszę jak jakaś dziewczyna mnie woła.
-Tak? - spytałam patrząc na dziewczynę, która wyglądała jak lalka.
-Dasz mi notatkę z angielskiego? - spytała się mnie jakaś dziewczyna, która była mega popularna.
- Dobra. - powiedziałam i wręczyłam jej kartkę z dzisiejszej lekcji.
-Hej, Tay. - usłyszałam jak Ari mnie woła.
-Hej Ari! Jakieś wiadomości? - spytałam mając nadzieję,że powie, że ma dobrą wiadomość.
-Tak. - powiedziała smutnym głosem. -Nagrałyśmy płytę, ale nie wyślą jej w świat na sprzedaż. - powiedziała Ari.
- Nawet w kraju? - spytałqm się.
- Tak nawet w kraju. - powiedziała Ari i obie posmutniałyśmy.

Gdy wróciłam do domu pierwsze co zrobiłam to walnęłam się na kanapę. Obejrzałam moją ulubioną hiszpańską telenowelę i poszłam zrobić sobie przesłodką salatkę z ogórka, pomidora, sałaty i sosu vinegret.

Odrabiając lekcje usłyszałam dzwonek do drzwi.
- Pójdę otworzyć! - krzyknęłam do mojego brata, który nie dawno wrócił z imprezy.
-Tay, pójdziemy na spacer? - powiedziała Ari.
- Tak, tylko wezmę Figę. - powiedziałam.

Co się stanie na spacerze? Czy marzenia wrócą do Tay i Ari? Aby się dowiedzieć czytaj dalej.

Taka Jak JaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz