Ona, on i ja

51 5 1
                                    

Drrrrrrrryn!!! Usłyszeliśmy oboje i zobaczyliśmy komórki.
-Mam mówi, żebym wrócił na obiad. - powiedział Alex, a ja posmutniałam.
-Pa. - krzyknął, a ja pomachałam na pożegnanie.

Po tej chwili sprawdziłam wiadimości.
"Hej,tu Katy. Nie nie jestem Katy Perry. Alex to mój chłopak, więc go zostaw!Miałaś szanse, której nie wykorzystałaś. Twój problem. Jeszcze raz zobaczę jak się całujecie, a to zdjęcje wyląduje na fb."
<załącznik>

Oyworzyłam załacznik, a moim oczom ukazało się zdjęcie mnie, kiedy miałam 7 lat. Byłam szczerbata i na tym zdjęciu rozczochrana. Na zdjęciu widniał podpis:
"Wow, czarownica jak nic!"

Gdy wróciłam do domu włączyłam muzykę najgłośniej jak się dało i poszłam zjeść kurczaka z wczoraj.

Nagle uslyszałam dzwonek do drzwi.
-Alex???!!! - krzyknęłam, a on położył mi rękę na buzi, bo nie chciał, aby jego dziewczyna się dowiedziała.
-Miałem Ci pomóc w pracy domowej. - powiedział Alex.
-Nie, nie prosiłam Cię o to - powiedziałam, a Alex zaprzeczył. -Prosiłam Cię??? Może.... Nie wiem, ale jeśli chcesz to możesz mi pomóc.
Usiadłam na kanapie z książką rozwiązując zadanie z biologii. Nagle czuje jak przeszywa mnie dreszcz i jak czyjaś ręka ląduje mi na lewym ramieniu.
-Alex.... - powiedziałam, ale on przerwał mi wypowiedź kładąc mi palec na buzi.
-Tay, podobasz mi się. - powiedział i mnie pocałował.
Ja jak to ja zamknęłam oczy, a Alex zrobił sefie jak się całujemy i wstawił na fb z podpisem "Moja nowa dziewczyna. Tak, dziewczyna Katy:]"

Gdy tylko to ujżałam wyrwałam mu telefon i wrzuciłam do mojego plecaka. Nagle Alex szykowal się jakby miał się na mnie rzucić, więc wzięłam telefon i pobiegłam uciekając przed Alexem. Na koniec pocałował mnie, a potem wyszedł.
Włączyłam najbardziej romantyczniejszą piosenkę (moim zdaniem), czyli Love Me Like You Do i myślałam o sytuacji, która zdażyła się dzisiaj.

Bardzo pozdrawi blogirl_09, Wojowniczkę Xene i BasiaGGG. Kogo pozdrowić w następnym rozdziale??? Piszcie! Lajkujcie! Ale ogólnie pozdrawiam wszystkich, ale szczególnie wymienioną trójkę. I proszę bez reklam swoich książek czy profili, bo nie od tego są komentarze. ;)
Dzięki za czytanie(jeśli ktoś to czyta, a nie po prostu przewija strony). ;)

Taka Jak JaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz