15

395 32 16
                                    

Dudaklarının sıcaklığı bedenimi sararken ona itiraz etmeden sağ elimi ensesine koydum. Sağ elini belime yerleştirip olabildiğince beni kendine çekti. Dudaklarımı aralayıp dilinin ağzıma girmesine izin verdiğimde belimdeki eli aşağılara kaydı. Daha fazla uzatmadan dudaklarımı ondan ayırdım.

Az önce gayet normal bir şekikde onunla öpüşürken hissetmediğim utancı şimdi hissederken arabanın içinin sıcaklaştığını hissettim. Ona iyi geceler dileyerek yüzüne bakmadan kapıya döndüm. Kapının kilit sesi geldiğinde indim ve ardımdan kapattım.

Uzaktan elinde fotoğraf makinesi olan kişiyi gördüğümde Justin'in neden beni öptüğünü anlamıştım.

Evime girdikten sonra ilk işim duş alıp, instagramda Justin ile olan fotoğraflarımızı beğenmek oldu. Daha sonra çektiğimiz fotoğraflardan birini paylaşıp Justin'i etiketledim ve açıklama kısmına bu gece yarısı yayımlanacak şarkımla ilgili bir şeyler yazdım.

Fan sayfaları çoktan arabada öpüştüğümüz fotoğrafları paylaşmaya başlamışlardı. Fotoğrafları yakınlaştırıp incelediğimde gerçekten iyi rol yaptığını gördüm. Doğruyu söylemek gerekirse onunla öpüşmem hayatım boyunca yaşadığım ilk gerçek öpüşmemdi. Bu yüzden içimdeki duygulara hakim olamıyordum. Buna ondan daha önce de hoşlanıyor olmam da etki ediyordu tabii.

Saat on bir'e yaklaşırken Paul beni aradı, iyi bir iş çıkardığım için tebrik etti. Fotoğrafların sosyal medya popüleritesine etkisinden ve satışların nasıl artacağından bahsetti. Onu geçiştirerek iyi geceler diledim. O ise yarın stüdyoya gelmemi söyleyerek suratıma kapattı.

Bugün yaşananlar şarkım için normalde yaşayacağım heyecanı büyük ölçüde bastırmıştı. Şu an Justin ve sevgililik rolü hakkında düşünmeyi kestiğim için tekrar açığa çıkan bu heyecan klip saatine kadar beni uyanık tutmaya yeterde artardı.

Bir saatin geçmesi çok da uzun sürmedi ve müzik videom youtube kanalıma yüklendi. Ben ise uykuma yenik düştüm

*

Sabah uyandığımda saat dokuzdu. Telefonumu kontrol ettiğimde herhangi bir arama veya mesaj görememek beni şaşırtmıştı.

Üzerimi değiştirerek siyah uzun tişörtü ve beyaz ayakkabıları ayağıma geçirdim. Kahvaltı etmeden evden çıkarak arabama bindim. Hava bugün normalde olduğundan daha kapalıydı, yine de güneş gözlüklerimi çıkartmadım.

Paul'un odasına girdiğimde yalnız olmadığını elbette biliyordum.

Yanında yönetimden iki adam, Scooter ve masanın ortasında büyük bir çiçek duruyordu.

"Hoşgeldin!"

Paul bugün çok mutlu gözüküyordu. Nedenini sormadan üzerime atlayıp bana sarıldığında kaşlarımı çattım. Sarılışına karşılık verdim ve bir süre sonra benden ayrıldı.

"Şarkın Billboard Top Yüz listesine bir numaradan giriş yaptı, izlenme rekorları kırıyor ve ulusal radyolarda çalıyor. Bu suratının hali ne böyle?"

Dünkü yaşadığımız gerginlik yüzünden asıl söylemek istediklerimi söylemeden yorgun olduğumu söyledim. Ardından sahte bir kaç sevinç cümlesi ekledim.

Paul çiçeklerle bir fotoğrafımı çektikten sonra altına uzun bir teşekkür yazısı yazdım. Son zamanlarda sevgisinin gerçekliğine inandığım insanlar hayranlarımdı. Beni hep destekliyorlardı.

Önümüzdeki bir iki saat Justin ile olan promo ve albüm hakkında konuşmakla geçmişti. Yakında Jimmy Kimmel ile bir programa çıkacağımj söylemişti, sanırım Ağustos ayındaydı.

Günümün yarısı şirkette geçti, ardından otoparktan arabamı alarak yemek yiyebileceğim bir yer aramaya başladım.

Yemek yemek yerine kahve içtiğim kafeden ayrılmaya karar verdiğim sırada kafenin önündeki kalabalığı gördüm.

Derin bir nefes alıp gözlüklerimi taktım ve kafeden dışarı adım attım.

Gün boyu dışarda güler yüzlü olmam söylenmişti, dediklerini yaparak kameralara gülümseyip el salladım. Justin ile ilgili olan sorulara olumlu yanıt verirken gazeteciler önümü açmaya niyetli gözükmüyordu.

"Party In the USA şarkınız yüz milyona yaklaşıyor. Bunun hakkında söyleyecekleriniz neler?"

Sarı mikrofonu tutan kıza döndüm. "Başta fanlarım ve Paul olmak üzere herkese teşekkür ederim. Hepinize de geldiğiniz ve zamanınızı bana ayırdığınız için teşekkürler. Şu an yetişmem gereken bir yer var rica etsem önümü açar mısınız?"

Herkes bana gülümseyerek önümü açarken arkalardan birinin sesi duyuldu.

"Justin Bieber ile ilişkiniz yatak arkadaşlığı mı?"

Bu soru beni bir anlığına duraksattı ve dönüp soruyu soran kişiye baktım.

"Siz ne dediğinizin farkında mısınız? Lütfen söylediklerinize dikkat edin."

Flaşlar daha da artarken arabamın yanına geldim ve sonunda koltuğumdaki yerimi aldım. Onlar ise arabam gözden kaybolana kadar fotoğrafımı çekmeye devam ettiler.

-

Youtube•BieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin