Aman Tanrım!
Yıllardır hayalini kurduğum adam karşımdaydı. Sıradan bir tişört ve pantolon giymesine rağmen o kadar harika görünüyordu ki.
Beni şuan sadece coşan Belieber topluluğu anlayabilirdi.
"Hey!Miley"
İsmimi söyledi.Kendimi tutamayıp kalın sesim ile seyircilere katıldığımda şaşkınlıkla tepinen bedenime baktı.
"Sakin ol Miley."
Ellen elini omzuma koyduğunda aniden ona sarılarak zıplamaya başladım.
Ellen gülerek beni durdurduğunda seyirciler ve ben sonu da sakinleşmiştik. Arkamı dönerek gülen Justin'e baktım. Yaklaşarak parmağımı yüzünün çeşitli yerlerine değdirdiğimde yüzü garip bir ifade aldı.
"Aman Tanrım gerçekten burdasın"
Ağaca can havliyle sarılan koala edası ile yapıştığımda kollarını belime sardı. En çok yapmak istediğim şeylerden birini yaparak yüzümü boynuna gömdüm ve kokusunu içime çektim. Beni sarhoş ediyordu, hayal etmekten çok farklıydı. Geri çekilirken normalde yapamayacağım şeylerden briini yapmaktan zarar gelmez diye düşünerek boynunu öptüm.*
Kameralar kayıtta olduğu için Justin'e yapışık bir şekilde oturamıyordum. Yani bilirsiniz, o fazla yakışıklıydı ve ona dokunmadan durmak benim için işkenceydi.
"Evet Drew!"
Justin gözlerini devirdiğinde Ellen dil çıkardı.Tanrım göz devirişi bile mükemmel!
"Hey Miley sen bizi dinliyor musun?"
Gözümü Justin'in üzerinden alıp Ellen'a çevirdim. Utanmıştım.
"Dalmışım üzgünüm"
Güldü ve ellerini birleştirdi."Youtube'a video atmak nereden aklına geldi?"
Dudağımı ısırdım.Şu an yanımda Youtube videoları ile Dünya starı olmuş bir mükemmellik vardı.
"Şey aslında ben hiçbir zaman istemedim. Julia beni gizlice çekerek videolarımı Youtube hesabına aktarmış. Hiçbir şeyden haberim yoktu. Bir akşam televizyonda gezerken magazin kanallarından birinde Justin'i gördüğüm için durmuştum. Daha sonra kendi ismimi duyduğumda; kalp krizi geçirecek hale geldiğimde öğrendim."Justin güldü ve gözlerini benden çekti.
"Justin bu olay sana bir şeyler hatırlatıyor mu?"
Sırıttı. "Kaderiniz benziyor, umarım kendime sakladığım hayallerim doğru çıkar.
Ve söylediği son cümle bu oldu.
*
Yatağımda bir sağa bir sola dönerken düşünmekten kendimi alamıyordum. Ona dokunmuştum, koklamıştım. Televizyona çıkmak umrumda bile değildi. Telefobum titrediğinde çarşafın altından çıkarak bildirimlere baktım.
Twitter: justinbieber sizi takip etti!
Instagram: justinbieber sizi takip etmeye başladı.
Snapchat: justinbieber sizi ekledi.
Justin: Hey! Uyudun mu?
Siktir ne?
Miley
Hayıe uyumadom
Hayır uyumadım*
Justin
Um, nasılsın?
Miley
İyiyim, sen?
Mesajı gördü, 1 dakika geçti, 2 dakika geçti. Telefonu komidine koyacakken son ses çalmaya başladı. Ekranda ismini gördüğümde telefon elimden kaydı. Son anda yakaladıktan sonra telefonu açtım.
"E-efendim."
"Yazmaya üşendiğim için aradım."
Dedi ve kıkırdadı. Ellerim titrediği için telefonu sıkı sıkı tutarak cevap verdim.
"A-anladım."
Konuşmamız bir süre daha sürdükten sonra iyi geceler diyetek kapatmıştık. Şimdi uyku çalışmalarıma dönme zamanın gelmişti.