12

381 36 26
                                    

1 hafta sonra, 30 Haziran, LA

Paul klip çekimleri ve montajlardan sonra dinlenmem için bana izin vermişti. İlk klibimden hatıra olarak saçımda kullandıkları takma eklentileri bir poşede koyup rastgele anı biriktirdiğim kutunun içine attım. Julia ile resimlerimi gördüğümde onunla okulu dolayısı ile uzun süredir görüşemediğim aklıma geldi.

Daha fazla kendimi kaptırmamak için kutunun kapağını kapatıp yatağımın altına attım. Instagram bildirimlerimi kapatmayı unuttuğum için çalan telefonumu susturmak için Instagrama girdim. Klip yayınlanmadan önce çekimlerden bir fotoğrafı alıp paylaşmıştım.

Anlık bir kararla yorumlara girdiğimde yarısının şarkı hakkında, diğer yarısının ise Justin hakkında olduğunu görmem bir anlık kaşlarımı çatmama sebep olmuştu. Çoğunluk görüşüp görüşmediğimizi merak ediyordu. Bu yorumlardan sonra Paul'un bana yazacağına adım gibi emindim.

İsteksizce yerimden kalkarak mutfağa indim ve kendime yiyecek bir şeyler hazırladım.

Öğleye kadar vaktim şirkette geçmişti.  Albümüm için son birkaç şarkı kaydetmem gerekiyordu ve Paul benim küçük iznimden hemen sonra çalışmalarına son hızla devam ediyordu. "Haydi artık öğle yemeğine git, sonra istediğini yap bugünlük işimiz bitti."

Kapı açıldığında içeri giren Scooter ve Justin, ardından Justin'in kollarında etrafı kırmızı ve sarılı dövmelerini gördüğümde şaşkınlıkla gözlerimi üzerinde gezdirdim. Saçlarına daha fazla özen göstermişti ve kulağında elmas bir küpe vardı. O da beni süzmeyi bitirdiğinde gözlerimiz buluşmuştu.

"Ben de çıkıyordum zaten."

Ayaklanıp kapıya yürüdüğümde arkamdan duyduğum seslerle gözlerimi devirdim. "Justin de seninle gelsin." Elini belimde hissettiğimde açık kapıdan çıkarak elinden kurtuldum. Fakat yeniden gelerek belimi sıkıca kavradı.

"Görüşmeyeli değişmişsin." Dedim alayla. "Evet, biraz."

Öğle yemeği için gittiğimiz kafede önümüze çıkan iki kişiden çok da hoşlandığım söylenemezdi. Özellikle Justin'e 'Kızlar bekliyor' dedikten sonra Justin'in yanımdan ayrılması ile sinirden deliye dönmüştüm. Bunlar Justin'in yeni arkadaşcıkları olmalıydı.

Kendi kendime gözlerimi devirdikten sonra yaptığım tek şey bu kafeden ayrılmak, daha sonra ise evine dönmek olmuştu.

Youtube•BieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin