/// GEÇMİŞ ZAMAN///
Multimedia :DENİZ TEMSİLİ.
VİDEO: Gülben Ergen- Bora DURAN -KALBİMİ KOYDUM. ŞARKI İLE BİRLİKTE OKUNMALI .
GEÇMİŞ'ten DEVAM
Oğuz ile sevgili olalı her şey çok güzel gidiyordu. Hayatımın belki de en mutlu günlerini yaşıyordum onunla.Onu her şeylerden çok seviyordum her şeyden kıskanıyordum saçının her bir teline değen rüzgarlardan kıskanıyordum Oğuz'u. Adını duyunca içime huzur doluyordu o benimdi ben onundum biz birbirimize aittik. Mavi gözleri bir tek bana bakıyordu benimle olunca benimkilerde ona. Bu gün Oğuz 'un doğum günüydü ona güzel bir sürpriz yapmak istiyordum ve onunla baş başa olmak istiyordum. Bu yüzden okuldan çıktıktan sonra Oğuz'a mesaj atıp işi olup olmadığını sordum işinin olmadığını öğrendiğimde bende ki sevinç görülmeye değerdi. Oğuz Aras için bir şeyler yapmak beni mutlu ediyordu onunla geçirdiğim her saniye beni mutlu ediyordu. Ben Oğuz'a aşıktım bunu artık her zerreme itiraf etmiştim. Beynime kalbime.
Oğuz'un çok sevdiği ve sürekli baş başa vakit geçirdiğimiz bir deniz kıyısı var o kadar huzur verici ki. Orada Oğuz'la olunca içimdeki huzur daha da katlanıyordu. Bu yüzden Oğuz'a oralara yakın olan bir kafede önce bir pasta keseceğiz ve ona aldığım hediyeyi vereceğim önce ondan sonra da o sevdiği yere gideceğiz beraber tabi ki tüm o güzel manzaraya şarkısıyla ve gitarıyla eşlik edecek olan Nehir olacaktı. Nehir bize biraz uzak bir yerde bizim için güzel şarkılar söyleyecek idi . Ona bu teklifi yaptığım da hemen kabul etti. Şimdi diyeceksiniz ki Nehir ne ara seninle Oğuz'u öğrendi. Nehir benim en iyi arkadaşım olduğu için ve bende ki pozitif değişimleri gördüğü için sürekli baskı yaptı ben de itiraf etmek zorunda kaldım. Öğrensin hem benim için daha iyi oldu eniştesini de tanımış oldu .
Okuldan çıkar çıkmaz önce kafe ile anlaştım ve 1 saatliğine kafeyi tamamen kiraladım. Ne kadar para istiyorlarsa verdim annemin paraları sağ olsun :) canım annem benim ne zaman paraya ihtiyacım olsa hep yardımcı olur. Daha sonra eve gittim ve giyecek bir şeyler aradım bugün oğuz için çok daha güzel olmalıydım.
Her şeyden önce gidip güzel ve rahatlatıcı bir duş aldım. Banyodan çıktım ve odama girdim. İlk olarak saçlarımı kuruttum. Daha sonra siyah sade ve diz üstü bir elbise giydim üstü dar ve altlara doğru genişliyordu elbisem sade olduğu için küpe ve bir bileklik ile renklendirdim son olarak da siyah dolgu ve hafif topuklu ayakkabılarımı giydim saçlarımı da düzleştirip serbest bıraktıktan sonra son olarak makyajımı yaptım o da bittiğine göre hazırdım hediye poşetimi ve el çantamı da alıp bir taksi çağırdım ve dışarıya çıktım çok heyecanlıydım. Oğuz'a mesaj atıp kafenin adresini verdim. Ve aynı zaman da Nehir' e de deniz kıyısının adresini.
Nihayet güzel geçen bir yolculuktan sonra kafeye ulaşmıştım. Her şey hazırdı tek eksiğimiz Oğuz'du ve o da gelmişti. Gelir gelmez kollarına koştum huzur kokan bedenine sarıldım ama o eskisi gibi sarılmadı bana son bir haftadır soğuk idi bana karşı bunu hissediyordum ama takılmamıştım fazla.
Biraz oturduktan sonra garson Oğuz ile benim fotoğrafım basılı olan pastayı getirdi ve masaya bıraktı. Oğuz'un ellerini tutup onu çok sevdiğimi söyledim ve doğum gününü kutladım gözlerinden bir kaç damla yaş süzüldü yerinden kalkıp sarıldı bana bende dayanamayıp bir kaç damla göz yaşımı serbest bıraktım çok duygusal bir andı ikimiz içinde. Ama sanki vedalaşıyor gibiydi sarılması daha da çok bastırdı beni kendine ben de o muhteşem kokusunu çektim içime. Pastayı kestikten sonra biraz oturup kalktık ve deniz kıyısına geldik hediyemi burada vermek istiyordum Oğuz'a.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baba Gitti Kızım
ChickLitBen neye nereden başlayacağını bilmeyen tamamen hayatını yarım bırakmak zorunda kalan biriyim. Canımdan çok sevdiğim bebeğimin ya canına kendim kıyacaktım ya da onu babası olmadan da koruyup sevecektim.Ben ikinci şıkkı seçtim. Kim bilir belki babası...