Bölüm 3

2.2K 58 6
                                    

Mutltimedia:Deniz

Diğer bölümlerin devamını biraz daha uzatacağım.Yani hemen anne-kız hayatına geçmeyeceğiz.

Oğuz'a telefon numaramı vermiştim. Mesajlaşıp  duruyorduk her şey güzel gidiyordu.Ama ben korkuyordum.Bir şeyler olacak ve ben Oğuz'dan ayrılacak mışım gibi hissediyordum.Bunların olmamasını dileyerek uyudum.Sabah uyandığımda bir adet mutluluk dolu günaydın mesajıyla karşılaştım. Bu da Oğuz'dandı. Rehberimdeki adına baktım onu rehberime,kalbime Karan'ım diye kaydetmişim.Ama Karanlığım olacağını nereden bilebilirdim ki.

Oğuz gerçekten çok yakışıklıydı.Uzun boyu siyah saçları beyaz teni ve içinde kaybolunabilecek türden deniz mavisi gözleri.Deniz'in mavisi benim mavim gökyüzüm..Tüm düşüncelerimi bir yana bırakıp Oğuz'a günaydın mesajı attım.

Bugün hafta sonu ve veli toplantısı var okulda. Anneme söylediğimde gitmek için adeta can atıyordu ve toplantıya babaların da gelmesi isteniyordu.Çünkü bir aile-öğrenci ve öğretmen toplantısıydı ve bence çok saçmaydı.Ama okul işte.Tabii ki benim kocaman bir sorunum vardı. BABAM. Benim babam yoktu ki,tamam vardı ama benimle bir ilgisi yoktu.Onun bir ailesi vardı ve eminim çocukları için gideceği toplantıları da. Anneme bunu söylediğimde Sinan ağabeyi de getirebileceğini söyledi.Sinan ağabeyi seviyordum bu yüzden o gelebilirdi. Toplantıya daha 2 sat vardı.Oğuz'a mesaj atıp duşa girdim.Sıcak ve rahatlatıcı bir duştan sonra saçlarımı kurutup ne giysem diye düşündüm.Hava serindi bu yüzden siyah dar pantolonumu ve üzerine sade beyaz bir kazak ve onun üzerine de polarımı geçirdim.Bilek boyuna kadar olan olan spor ayakkabılarımı da giyip saçlarımı düzleştirdim ve açık bıraktım.Spor giyinmiştim ve tatlı da olmuştum.Hazır olduktan sonra aşağıya indim.Annem de uyanmış ve giyinmişti.Kahvaltı hazırlıyordu.Koşarak yanına gittim.Boynuna yüzüne öpücükler dondurup çok şık olduğunu hatırlattım.Teşekkür edip çok tatlı olduğumu söyledi. Sonra beraber kahvaltı yaptık.Annemle beraber etrafı topladık ve nihayet toplantı saati yaklaşıyordu.Çok geçmeden Sinan ağabey de gelmişti.Sinan ağabey  yaşça annemden biraz küçüktü.Ama olsun erkek büyük olacak diye bir kanun yok.Hep beraber Sinan ağabeyin arabasına bindik ve yola çıktık.Çok heyecanlıydım annem sevgilimle tanışacaktı ama o bunu bilmiyordu kıkırdadım ve okula yetişmiştik.Toplantı için sınıflara çıktık annem arkadaşlarımın aileleriyle ayak üstü konuştu.Ben de Nehir'le aşk yaşıyordum.Aradan 5 dk geçti ve sınıf öğretmenimiz Oğuz hocamız yani benim sevdiğim geldi.Dar ve lacivert pantolonu gömleği ve içindeki tişörtüyle çok tatlı duruyordu.Sarılmamak için kafamı başka yöne çevirdim.Sonunda toplantı bitmişti herkes çıktı ve birden Sinan ağabeyi Oğuz'un yanında gördüm.İçimden noluyo lan deyip annemle beraber oraya yaklaştık.Meğerse Sinan ağabey ve Oğuz arkadaşlarmış bir dönem aynı evde yaşamışlar. Zaten toplantıda da bakıyorlardı birbirlerine. Tabi ben duruma çok sevindim.Daha sonra Oğuz da dahil hep beraber bir şeyler yemeye çıktık.Tabii ben mutluluktan bir şey yiyemiyordum.Oğuz şu an karşımdaydı. 

                                                                             1 hafta sonra

Annem Oğuz hocayı çok sevmişti ve bir haftada baya görüştük. Oğuz bize yemeğe geldi tabii ki Sinan ağabeyle beraber.Annem Oğuz'u sevmişti çünkü hem Sinan ağabeyin arkadaşlarına değer verirdi hemde benim öğretmenimdi.Ve tabii ki ona güvenmişti. Bizim öyle akrabalarımız yoktu etrafımızda bu yüzden arkadaşlarımız bizim için çok önemliydiler. Annem bugün bana Sinan ağabeyle beraber 1 hafta boyunca iş seyahatine çıkacaklarını söyledi ben ilk defa bir hafta boyunca evde yalnız kalacaktım.Annem beni Oğuz'a emanet etmişti isterse bizde de kalabilirdi annem öyle demişti çünkü.Annem bin bir öğüt ve tembihle evden çıktığında daha saat çok erkendi.Annemi gönderdikten sonra ne yapsam diye düşünürken aklıma Oğuz geldi.Ve Oğuz'u aradım.

- Oğuz aşkım annem çıktı gel sana kendi ellerimle harika bir kahvaltı hazırlayacağım.

-Tamam sevgilim  sen gel dersin de ben gelmez miyim giyinip geliyorum Deniz'im

-Ama o Deniz şimdi seni yer ya hadi hemen gel aşkım seni seviyorum

- Bende Deniz'i yerim ama.Tamam aşkım geliyorum.

Oğuz için harika bir kahvaltı masası hazırladım ve son olarak menemen de hazırdı onu da servis tabağına alıp masadaki yerine bıraktım.ve kapı çaldı Oğuz kapıdaydi kapıyı açıp Oğuz'u içeriye aldım ve hiç görmemiş gibi sarildim
O da karsilik verdi yine muhteşem kokusu genzime doldu.  Gözleri gözlerime bakıyordu ve gittikçe yaklasiyordu . Dudakları dudaklarimi bulduğunda kalbim kapıdan çıkmış kosuyordu bile. Çok hafif ve yumuşak opuyordu.Şoktan çıkar çıkmaz opusune karşılık verdim. Dili dilime degiyordu ve dudaklarimi emiyordu. Bir aralık dudaklarimizi ayırıp kulağıma ''Seni istiyorum'' diye fısıldadi.Bende seni istiyorum diye fisildadim.tekrar dudaklarimiz bulustugunda bedenlerimiz  de  bulaştı.Oğuz beni daha çok kendine çekti elleri kalcalarimda dolasiyordu ve kendini daha çok bedenime dayiyordu beni duvar ile kendi arasına sıkıştırdi .Erkekliginin sertligini önümde hissediyordum.Bu utanmama sebep oldu ama Oğuz'u istiyordum onu istiyordum onu  olmak istiyordum.Beni kollarına alıp odama çıktık beni kendi yatağımın üzerine bıraktı usulca.Uzerime yerleşip yerini aldı boynumu ve dudaklarimi öpüp göbeğime doğru yol aldı gomlegimi açtı ve sutyenimi cekistirdi goguslerimde ellerini gezdirdi çok utaniyordum ve gözlerimi kapattım.Kulagima eğilip ''bebeğim benden utanma lütfen sakin ol seni Istiyorum ''dedi gözlerime bakıp müsade istedi . Istedigi musadeyi verdim . Devam et sevgilim dedim .Gogsumun birini emmeye başladı ve bir bebek gibi emip isiriyordu digerini de okşayip ucunu sıkıyordu minik bir ınilti çıktı ağzımdan gulumseyip göbeğime kadar indi en sonunda pantolonumu çıkardı ne kadar utansam da  ses cikarmayip kendimi Oğuz,'a emanet ettim elleri kadinligimda dolasiyordu ben kendimden geciyordum bana bakıp ''artık dayanamıyorum sevgilim hazır mısın ''diye sordu hazırım dedim ve üzerini çıkarıp yanıma yaklaştı ve üzerime doğru yaklaştı ellerini başımın yanına yasladi ve bir eliyle erkekligini kadinligimda dolastirdi içimde ateşle yaniyordu bir an önce içimde olsun istiyordum . Küçük çaplı bir inilti dudaklarimdan çıkıp ve Oğuz'un kulaklarını buldu .
-Oğuz :Aşkım , kasma kendini bana bırak kendini .
-Ben:korkuyorum sevgilim çok korkuyorum derken dudaklarima yapıştı ve emmeye devam etti birden cigligim odayı doldurdu Oğuz icimdeydi ve bana sakin olmamı söylüyordu. -Oguz: Geçecek aşkım sakin ol seni seviyorum dedi ve içimde git gele devam etti bu an hiç bitmesin istedim ama Oğuz'un sımsıcak ve cok darsin aklımı başımdan aldın demesiyle beraber nefes alışverişi hızlandı ve içimden çıkıp alnima bir öpücük bırakıp benim kadınımsin dedi ve sarıldık.  Şuan hiç bir şey dusunemiyordum . Oğuz'un olmak güzeldi. Ortuyu çekip beni kendine hapsetti ve beraber uykuya daldik. 

Yazım yanlislarim çok oldu çünkü ilk defa telefondan yazıyorum Özür dilerim.Duzenleyecegim..

Baba Gitti KızımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin