ŞARKI: KORAY AVCI... AĞLAMA YAR
GİF: DENİZ TEMSİLİ.
OĞUZ ARAS KARAN'DAN
Her şey bana çok saçma geliyor tüm bu olanlar yaşadığım her şey bana çok saçma geliyor. İhanete uğramak , kandırılmak ne iğrenç bir duygu ve üstelik elimde benim için çok önemli ve hayatımı değiştirecek bir mektup var ama elimdeki mektupta mürekkepler aktığı için o hayatımı değiştirecek diğer mektubu bulamıyorum. Canım öyle çok yanıyor ki kendimi hiç bir yere sığdıramıyorum. İhanet o kadar ağır bir şeymiş ki birden tüm her şeyi alt üst edebiliyor. Daha bir kaç saat öncesine kadar kendi oğlum sandığım bebeği sarıp koklayarak çıkmıştım evden şimdi ise o bebeğin babasının ben olmadığımı öğrendim. Bu benim için çok ağır bir darbe oldu. Canım deyip sorgusuz sualsiz sevdiğim kadından yediğim bu darbeyi bir ömür boyu unutamayacakdım. Ya ailem onlara nasıl anlatacaktım ben bu iğrenç gerçeği. Düşünmeyi bırakıp o mektubu aramaya başlamam gerekiyordu. Hayatımı ne değiştirebilirdi ki bundan sonra?. Yatak odasının yani daha düne kadar Elif ile benim yatak Odam olan o odayı dağıttım ve bakmadık bir yer kalmayınca diğer odalara geçtim. Ve nihayet bir zarf bulmuştum. Üzerinde benim adım yazıyordu merakım iyice arttı ve zarfın köşesini yırtmaya başladım evde tek başıma olmama rağmen her bir sözcüğü tek tek sesli bir şekilde okumaya başladım.
''Oğuz seni sevdiğimi biliyorsun bunu sana defalarca anlattım , söyledim, hissettirdim.Ben seni bazen bir baba bazen de bir abi yerine koydum.Çünkü benim babam yoktu abim de yoktu o yüzden hayatımdaki tüm erkeklerin yerine seni koydum . Oğuz ben seni tüm yokluklarımın yerine koydum. Seni sevdim sana güvendim . Sen benim öğretmenimdin aynı zamanda . Sadece okulda değil okul dışında da öğretmen oldun bana sevmeyi sevilmeyi aşkı öğrettin.Mutluyduk seninle ileride evlilik hayalleri kuruyordum senin ile hatta bebeklerimiz bile olacaktı.Biliyor musun Oğuz o bebek biraz erken geldi. Şuan karnımda. Eğer o günü beni bırakıp gitmeseydin sana baba olacağını söyleyecektim.Küçük bir Karan'ımız olacaktı. Ama hiç bir şey beklediğim gibi olmadı sevdiğim sen gittin beni bitirdin ve bebeğim eğer doğarsa benim gibi babasız büyüyecek.Kararsızım Oğuz hem de çok kararsız bu bebek doğmalı mı değil mi hiç bilmiyorum. Sen benim bebeğimin babası olmayı hak etmiyorsun Oğuz sen bir bebeği hak etmiyorsun .Şimdi senden nefret ediyorum acaba gidişin benim çektiğim acılara değecek mi ha.?Keşke tanımasaydım seni varlığınla hayatımı hayallerimi yıktın. Git Oğuz yolun açık olsun çektiğim her acı seninle beraber yoluna yoldaş olsun belki o zaman çektiğim acıları az da olsa anlarsın.
HOŞÇA KAL KARANLIĞIM.
Her bir sözcüğü içimi yaka yaka okudum. Benim bebeğim mi olacaktı bu defa gerçekten baba mi olacaktım . Bu nasıl bir duygudur Allah'ım pişmanlik , sevinç , üzüntü hepsi bir arada. Ben nasıl böyle bir hata yaptım ben eğer o günü gitmeseydim oradan kızımın olacağını öğrenecektim . Benim gitmem gerek ben kızımı o adama bırakmam bırakamam tamam biliyorum iğrenç biriyim . Ama geriye dönüp hiç bir şeyi değiştirme GÜCÜM YOK.
YAZARDAN
Oğuz önce ne yapacağını bilemez bir halde dönüp durdu sonra Deniz'in evine gitmeyi düşündü ama ne yüzle gidecekti Deniz'e ne diyecekti ona Özür dilerim deyince affedecek miydi ki onu Deniz . Tabi ki de etmeyecekti . Sonunda Oğuz dayanamadı ve kalkıp Deniz'in evine gitti. Evde Deniz ve Nehir beraber oturma odasına bebek için aldıkları her şeyi toplamışlardı ve hepsini tek tek düzenliyorlardı.Bunu yaparken aynı zaman da minicik elbiseleri severek kendilerinden geçiyorlardı. Bu işe o kadar dalmışlardı ki kapı zilini ancak 2. çalışta duyabildiler. Agah bugün içinde uğrayacağını söylediği için telaşa kapılmadılar pek ve Nehir kalkıp kapıya doğru gitmeye başladı. Deniz pek hızlı hareket edemiyordu artık 6 aylık hamile olunca doğal olarak kendini eskisi gibi dinç hissetmiyordu.Nehir kapıyı açtığında karşında gördüğü leş gibi içki kokan adama şaşkınca bakakaldı. Ağzından fısıltı halinde çıkan sesi ile Oğuz Hocam sizin burada ne işiniz var diye sarhoş adama şaşkınca baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baba Gitti Kızım
ChickLitBen neye nereden başlayacağını bilmeyen tamamen hayatını yarım bırakmak zorunda kalan biriyim. Canımdan çok sevdiğim bebeğimin ya canına kendim kıyacaktım ya da onu babası olmadan da koruyup sevecektim.Ben ikinci şıkkı seçtim. Kim bilir belki babası...