Oglum Rüzgar ve kızım Duru için çok korkuyordum ve yaklaşan her adım sesinde korkudan aklım çıkıyordu.
....Kapının kolu çevrildi ve odaya temiz giyimli bir bayan girdi şaşkın şaşkın yüzüne baktım o da bana korkma lütfen size zarar vermeyecegim sakin olun oğlumu görmek istiyorum Ruzgar'i onu çok özledim onsuz geçen her gün daha çok kahroldum. Ben hala şaşırmış bir vaziyette kadına bakıyordum bu fotoğraflardan tanıdığım kadarıyla Agahin oldu dediği karisiydi bana döndü tekrar lütfen korkma biraz konusabilir miyiz dedi bu önerisini kabul ettim ve onunla beraber aşağıya indim ışıkları açıp oturduk koltuklara .
Kadın konuşmaya başladı o konuştu ben dinledim
Kadın: Ben Agahin öldü bildiği karisiyim yani rüzgarın annesi. Herkes beni öldü biliyor ve hatta benim dilimden yazılmış bir mektupla başka bir adamla kaçarken öldüğümü sanıyorlar ama bunların hepsini kanıtlayacak şekilde delillerim var ve hepsini anlatacağım özür dilerim evinize sessiz bir şekilde girmeye sizi korkutmaya hakkım yoktu ama beni anla lütfen sende annesin sizi izlediğim kadarıyla rüzgarın ayrı bir odası var ve Agah bugün evden çıktı aslında amacım oğlumu görmek ve sessizce geri gitmekti ama bunu basaramadim anla beni lütfen uzun zamandır onu opmedim koklamadim oğlumu özledim .
Ben şaşkın bir şekilde kadını dinlerken o anlatmaya devam etti bu hali beni epeyce üzmüştü.
Kadın: Sana başımdan gecenleri anlatacağım . Agah la birbirimize deliler gibi asiktik birbirimizi severek evlendik sonra mutluluğumuz rüzgarla daha da çoğaldı . Agah harika bir insandır onu ilk günkü gibi seviyorum hala . Ailesiyle de çok güzel anlasirdik mutlu ve huzurlu bir hayatımız vardı ama bu mutluluğa gölge düşürdüler beni bir pislik gibi gösterdiler kocama bunu bana yapan en yakın dostumuz oldu benim ve Agahin yakın arkadasimizdi bu kadar ileriye gideceğini hiç dusunmemistim bir gün Agah yurt disindaylen bana iğrenç niyetini açıkladı ve bana aşık olduğunu beni bırakmayacağını söyledi o an işte o an beynimden vurulmusa döndüm o bizim ailemezden biri gibiydi . Ve ayrıca psikolojik olarak cokuntude olan bir insandı ve yıllarca kurduğu iğrenç planı devreye soktu . Bu bana aşık olmasini anlattigindan sonra Agaha söylemedim söylersem agah katil olurdu biliyordum o yüzden gizlemek zorunda kaldım bu olayın üzerinden 2 ay geçti ben artık o adamın eve girmesini agahla konuşmasını dahi istemiyordum. Bir gün Agah isteyken yine o geldi ve bana agah in kaza geçirdiğini durumunun ağır olduğunu şuan hastanede oldugunu söyledi bende inandım oyle bir durumda inanmamayi geçirmedim aklimdan ve oğlumu bakicisina emanet edip çıktım onun arabasına bindim sözde hastaneye gidicektik anlatmaya başladı bunun bir yalan olduğunu bakıcı kızla olan anlaşmasını anlattı bağırdım çağırdım beni bırakmasını söyledim ama bırakmadı beni oglumdan ve kocamdan ayırdı benim canlarimi aldı benden beni diri diri öldürdü anlayacağin.Duraksadi gözyaşlarını sildi ellerimi tutup bana inan lütfen dedi bir kaç damla gözyaşı aktı benden devam edin lütfen dedim ve onu dinlemeye devam ettim
Kadın: Rüzgarın bakıcısı ile anlasmislardi o mektupta benim onunla kaçtığimi artık Agahi sevmediğimi yazmışlar ve gün hatta saat belirterek şu uçakta su ülkeye uçuyoruz diye not eklemiş . Gayet hatri sayılır varlıklı bir adamdı o günü o uçağın kendine özel uçması için anlaşmıştı ve uçak o günü düştü diye haber çıkardı televizyonlara da benim adımı soylettirdi fotoğraflarim boy boy televizyonlarda yayımlandı iş adamı Agah Ateşin karısı bir uçak kazasında bir adamla öldü diye yıllarca herkes bizi öldü bildi ama o beni başka bir ülkeye goturdu beni sevdiğimden ayırdı oglumdan ayırdı ondan kurtulmak için çok uğraştım ama olmadı başımda birsuru koruma ile yaşıyordum evden dışarı adimimi attirmiyordu telefon kullandirmiyordu benim rizam dışında bir çok kez bana sahip oldu onun bana sahip olduğu gecelerde gerçekten bir ucak kazasında ölmeyi diledim defalarca .Sonunda o öldü evet o öldü ondan kurtuldum her gece yalvardım Allah'a ya benim canımı ya da onun canını al diye ve sonunda Allah sesimi duydu yaklaşık 2 aydır buralardayım ve Agah la konuşmak için cabaliyorum ama olmuyor ya bana inanmazsa ya benden hala nefret ediyorsa diye cesaret edemedim ama oğlum onu çok özledim ..
Yukarıdan Duru nun ağlama sesini duydum izninizle kızım ağlıyor alıp geliyorum dedim lütfen bekleyin yukarı çıktım ağlayan kızını sardım kollarıma başına öpücük kondurup ondan ayrı kalmanın ne kötü bir şey olduğunu düşündüm ve benim çektiğim acıları bu kadının acilarinjn yanında hiç bir şeydi . O sırada gurultulere Rüzgar uyandı oğlum benim dedim anne dedi bana ilk defa anne kelimesini kullanmıştı yatakdan indirip elini tuttum üçümüz beraber aşağı indik bizi gören kadın koşarak rüzgara sarıldı her zerresini öpüp ağlaya Ağlaya sarıldı oğluna nasıl yapabilmisti o pislik bir aileye bunu nasıl yok etmişti onları neden ask bu muydu onun için . Annesini tanımayan rüzgar ağlamaya başladı denis diye ağlama bebeğim anne geldi dedim ona Duru yu doyurdum koltuğa yanıma koydum rüzgar hala annesinin kucagindaydi annesi çantasından çıkardığı mavi emziği gösterdi üzerinde Rüzgar yazıyordu o günü yanıma aldığım çantadaydi Rüzgarsiz geçen her an bende kalan emzigine sarıldım ağladım oğlumun en güzel anlarını kaçırdım dedi.
Kadının haline çok üzülmüştum ve bana tekrar döndü Agah beni unuttu ve seninle bir yuva kurdu ama ben onu hiç bir an unutmadım ona geleceğim günü bekledim hep ama o artık benden vazgeçmişm sizin yuvanizi yıkmak gibi bir niyetim yok yanlış anlamayın. Onun karısı sensin artık ama iznin olursa eğer herşeyi anlatmak oğlumu rahatça görmek istiyorum dedi . Ona gerçekleri anlattım bir çırpıda hem şaşırmış hem de üzgün gözlerle baktı bana küçücük yaşında zor şeyler yasamissin dedi şükür dedim geçti .YAZARDAN
O gece kadın vedalaşıp çıktı Deniz hala olayın sokundaydi ve Agah geldiğinde kadınla anlaştıkları gibi Agahi karşısına alıp anlatmaya başladı . Agah sakin sakin dinledi Denizi kafası karışık duyguları karmakarışık bir şekilde dinledi . Aynı zamanda Deniz artık boşanmalari gerektiğini Oguzu çok özlediğini ve kızıyla beraber sevdiği adama döneceğini söyledi bunu aslında şuan soylemezdi ama Agahin karısına geri dönmesini istiyordu o yüzden ondan umudunu kesmesini istedi . Agah bunları dinledikten sonra bağırıp çağırmaya sinirlenmeye sınırını eşyalardan çıkarmaya başladı benim karimdi o benimdi o oğlumun annesiydi inanmıyorum bunlar gerçek olamaz o yaşıyor olamaz o gitti o beni bırakıp gitti diye ağlamaya başladı boynuna sarılıp hayır Agah o yaşıyor ve bütün kanıtlarıyla karşına çıkacak o çok acı çekmiş Agah onu dinle onu anla lütfen tam o sırada kapı çaldı Deniz kapıya doğru yürümeye başladı ve açtığı kapida karsisindaki adamı görünce bir an şaşırdı Oğuz karşısında duruyordu Deniz Oguza neden geldiğini sormadan arkasında Rüzgarın annesi belirdi bir an ne yapacağını şaşıran Deniz kadını içeri aldı Oğuz a bekle diyip Duru yu kucağına alıp kapıyı çekti ve bahçede oturan Oguzun kollarında bıraktı kızını. Deniz kapıyı çekmişti çünkü artık Agahin karısıyla karsilasmasi onların artık kavusmasi gerekiyordu.
DEVAMİ GELİCEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baba Gitti Kızım
Chick-LitBen neye nereden başlayacağını bilmeyen tamamen hayatını yarım bırakmak zorunda kalan biriyim. Canımdan çok sevdiğim bebeğimin ya canına kendim kıyacaktım ya da onu babası olmadan da koruyup sevecektim.Ben ikinci şıkkı seçtim. Kim bilir belki babası...