Bölüm 2

2.3K 56 5
                                    

Multimedia : Oğuz Aras KARAN

Birden alarm sesiyle kendime geldim alarmı susturup telefonu elime aldım acaba Karan gerçekten arkadaşlık isteğime karşılık verip bana mesaj atmış mıdır diye düşünürken kocaman bir hayal kırıklığıyla baş başa kaldım. İnanmıyorum ama gerçek gibiydi. Ne ara uyuyup kalmıştım anlamadım ki. Karan içimdeki samimiyete güldüm bir an daha yeni tanıştığım öğretmenime Karan diye hitap ediyordum. Ama içimde ona karşı bir yakınlık hissediyordum bakışları benim için değişikti bir az diğer insanlar gibi bakmıyordu. Bende ona diğer insanlar gibi bakmıyordum. Salak salak yüzüne bakıyordum. İlk defa birinden bu kadar etkilenmiştim. İlk görüşte aşk mı ne :) İçimden daha fazla saçmalarsam okula geç kalacaktım. Yataktan kalkıp banyoya doğru yol aldım hem kim bilir belki de bir gün isteğimi onaylardı.Banyoda rutin işlerimi gördükten sonra okul için giyindim ve çantamı alıp mutfağa indim annem yine evde değildi bir gün de evde olsa şaşırırdım zaten kadında ki enerjiye hastayım sabah sabah süslenip nasıl erkenden gidiyorsa. Kahvaltılık bir şeyler hazırlayıp yedim aç aç evden çıkılır mı hiç ben öyle kahvaltı yapmayı sevmeyen insanlardan değilim hatta tam tersi çok severim. Kahvaltımı yapıp ayakkabılarımı giyip okula yürümeye karar verdim. Acaba Karan gelmiş midir diye düşünerek yolu yarıladım ve 15 dakikalık yolum kalmıştı okula. Kenardan yürürken birden hızla bir araba geçti yerler ıslak olduğu için tüm su üzerimdeydi neredeyse ve ben sinirle az ileride duran arabaya bağırdım birazcık küfür de etmiş olabilirim ama gerçekten çok sinirlenmiştim şimdi ben bu halle okula nasıl gidecektim ki diye düşünürken o da ne o beni ıslatan arabadan inen kişi olmazdı değil mi beni ıslatan Oğuz hocamız olmazdı. Ben utanarak yüzümü saklarken o giydiği ve üzerinde harika duran takım elbisesiyle bana yaklaştı bir müzik gibi çıkan sesiyle ve mahcup mahcup bana bakan gözleriyle benden özür diliyordu. Ama ben şimdi ona kıyamazdım ki öyle bir bakışa kim kıyabilir ki. Bende kıyamadım işte affettim. Ama onu affetmem üzerimi temizlemiş olmadı. Beni arabasıyla eve bırakmayı teklif etti.

Oğuz Hoca- Deniz ben seni eve bırakayım üzerini değiştirip gelirsin ve beraber okula gideriz  hem sen okula yetişmiş olursun hem bende kendimi affettirmiş olurdum.

Ben ne diyeceğimi şaşırmış ona bakarken kapıyı açmıştı bile bende dayanamadım ve bindim arabasına

Ben-Teşekkür ederim zahmet vermek istemezdim. İsteyerek yapmadınız sonuçta bir kazaydı.

Oğuz Hocam- Deniz ben öyle kuralları pek seven bir insan  değilim  bana sizli bizli konuşmana gerek yok. Rahat takıl benimleyken istediğin şekilde hitap et.

Ben diyeceğimi şaşırmış halde ona bakarken o ise gözü yolda arabayı kullanıyordu. Parfümü çok güzel kokuyordu saçları her kızın sevebileceği ve ellerini içinde gezdirmek isteyeceği türdendi. Acaba ona ne diye hitap etseydim. Karan fazla samimi mi olurdu. Ama ben onunla öyle konuşmaya utanırdım ki.  Ben öyle ona erkek görmemiş gibi bakarken ;

-Deniz hayran hayran bakman bittiyse geldik. dedi gülümseyerek.

Çok tatlı gülümsüyordu.O gülümsüyordu ben aşık oluyordum.

Ne diyeceğimi bilmeyerek aceleyle indim ve hemen geleceğimi söyleyerek eve çıkıp üzerimi değiştirdim. Nedensiz yere gülüp duruyordum tamam kabul ediyorum ben öğretmenime aşık oluyordum. Ne kadar saçma olsa da. 

Aceleyle arabaya geri bindim o da arabayı sürmeye devam etti. Biraz konuştuk o an ki heyecandan ne konuştuğumu hiç hatırlamıyordum. Ama bir şeyi unutmadım ve hep hatırlamak için kendime söz verdim bana benden etkilendiğini söyledi.Her şey rüya gibiydi.O da benden etkilenmişti. Okul çıkışı beni bul diyerek beni okulun iki sokak arkasında indirdi. Ben  okula girdiğimde arabasından yeni iniyordu. Etrafını bir sürü kız sarmıştı bile. O kalabalığın içinde bana göz kırptı bende ona karşılık en şirin gülücüklerimden gönderdim. Ve sınıfa çıktım. 

Nehir sırada oturmuş ve telefondan bir şeyler karıştırıyordu. Emir  Selin ile beraber bir şeyler konuşuyorlardı. Burak ise diğerleriyle maç muhabbetine dalmıştı. Bu arkadaşlarımı çok seviyordum her şey de yanımdaydılar. Başıma ne gelirse gelsin hep de yanımda olurlardı biliyordum.

En sonunda çıkış zili çalmıştı eşyalarımı toparlayıp çantamı sırtıma geçirdim telefonumu açıp fesbukuma girdim . Bu defa gerçekten Karan isteğimi cevaplamıştı. Ve bir mesaj bırakmıştı usulca açtım mesajını . Deniz geç kalma sabah seni bıraktığım sokaktayım diye mesaj bırakmış . Hemen geliyorum yazıp aşağıya indim ne olursa olsun ona seni seviyorum demek istiyordum içimde tutamazdım. bugün onunla tanışalı neredeyse iki hafta edecekti ve duygularım azalacağına daha çok arttı. 

Hızlı  adımlarla yanına geldiğimde sigarasını bitirmiş ve kalan izmaritini de söndürüp çöpe atıyordu. Usulca arabaya bindim. heyecandan ellerim titriyordu. Bana bak güzelim sakin ol dedi. Ama güzelim lafını duyduktan sonra kalbim içimde dans etmeye başladı. seni seviyorum dedim. bir cesaret söyledim ama sonrasında beni neyin beklediğini bilmiyordum . 

Arabayı kenara çekip durdu Deniz bu dediğin doğru mu diye beni sorguladı bana kızmasını beklerken birden ellerimi tuttu bende seni Deniz gözlü kız dedi asıl ben şoktaydım şu an bana bende seni seviyorum demişti. Gözyaşlarıma daha fazla dur diyemedim ve benden habersiz akmaya başlamışlardı. kollarına sardı beni ağlama güzelim diye o güzel kokuyu doya doya çektim içime. 

""  Aradan biraz zaman geçti""

Zaman geçtikçe ben Oğuz'a bağlandım o da bana ben ona güvendim o da bana .Derslerde ne zaman göz göze gelsek hep gülümserdik. Zaman geçtikçe biz daha çok birbirimize bağlanıyorduk. 

Daha sonra ne olduysa oldu ve ben hayatımı tamamen değişterecek şeyler yaptım.



Burada kestim..Yeni bölümde hangi yaptıkları yüzünden hayatı değişti onlar yer alacak.Bu kısımları hızlıca geçmek istedim çünkü bir anne ve kızının hayatını anlatıcam.

Baba Gitti KızımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin