Multimedia:Oğuz Aras Karan
Müzik :Ismail yk. Hasretim Gül yüzüne. .YAZARDAN
Deniz Agah'ın söylediklerine şaşırmıştı böyle bir şeyi asla beklemiyordu.Bir süre ağlamaya devam etti.Agah'ın söylediklerini idrak etmeye çalışıyordu.Ama o artık erkeklere olan güvenini kaybetmişti. Agah'a da guvenmeye korkuyordu. Hem de üstelik o canını yakan ve yeni baba olan , Elif'in oğlunun babası olan Oğuz Aras Karan ' a aşıktı. Kalbi sadece onun için aşkla carpiyordu. Bu kadar zamandır aşık olan hep kendisi olmuştu ama şimdi biri ona aşıktı. Ne yapacağını ne hissedecegini şaşırmıştı. Düşünmeyi bırakıp Agah'ın kollarında ağlamaya devam etti.
OĞUZ ARAS KARAN'dan
O kadar mutluyum ki bunu anlatamam çünkü bunu anlatacak kelimeleri bir araya toplayamıyorum. Oğlum doğdu minnacik mis kokulu bir bebek.Ben baba oldum, Elif anne oldu. Oğlumun doğduğu gün ben desrteydim. Oğlumun doğmasına az bir zaman kalmıştı ama Elif benim evde kalmami istemiyordu çünkü benim annem babam ve onun annesi bizdeydi bu yüzden benim öğrencilerimi boşlamami istemiyordu. Ben ogrencilerime bir konu anlatıp sorular cozduruyordum. Yine derste gözüm Nehir'in yanındaki sıraya kaydı . Yine boştu yanı Deniz gelmiyordu artık. Ne kadar Nehir'e sormak istesem de soramadim . Sorarsam eğer Nehir gidip Deniz'e söyleyecek ve ben onu umutlandirmak istemiyorum.Deniz içinde çok üzülüyordum acaba ne yapıyordu annesi olmadan arkadaşım Sinan da gitmişti .Sinan'ı da severdim iyi adamdı. Neyse ben bunları düşünürken telefonum çalmistı arayan annemdi . Hastaneye gittiklerini ve Elif'in doğuma alındığını ogrendigimde hastanenin adresini alıp dersi yarıda bıraktım ve arabama koştum. Çok heyecanliydim. Nihayet hastaneye vardigimda annemleri buldum oğlumu ve Elif'i sordum. Doğumun bittiğini ve oğlumun bebek odasında olduğunu öğrendim. Sonra Elif'in
Yanına girdim sımsıkı sarildim ona sonra hemşireler oğlumu getirdiler bize . Beyaz giydirilmisti. Simsiyah ve uzun saçları vardı çok küçüktü . Korkarak kucağıma aldım. Benim oğlumdu o. Biraz vakit geçirdikten sonra oğlumla ilk fotografimizi cektirdik ve ben bu sevincimi sosyal hesabimda paylaştım. Oğlumun adını Baran Poyraz koyduk.Baran'i ben Poyraz' ı annesi istedi. Ben hesabıma Elif ile nisanlandiktan sonra ilk defa girdiğim için bir mesaj gördüm ve mesajı açtım mesaj DENİZ SANCAK'TAN di . Nisanimdan hemen sonra gönderilmişti.
''SEN İĞRENÇSİN OĞUZ HEMDE ÇOK SENDEN NEFRET EDİYORUM. O KARIN OLACAK KADINDAN VE DOĞMAMIŞ OĞLUNDAN . SENİ BENDEN ALDIKLARI İÇİN HEPSİNDEN NEFRET EDİYORUM. SANA MUTLULUKLAR DİLEYECEĞİMİ SANMA OĞUZ SAKIN SADECE SANA NEFRETLERİMİ İLETİYORUM. KIRDIĞIN YARIM BIRAKTIĞIN BEN İÇİN SENDEN İNTİKAM ALACAK DEĞİLİM KORKMA . AMA BENİM İNTİKAMIMI SENDEN ALLAH ALACAK. BELKİ DE SENİ SEVDİKLERİNLE SINAYACAK''. mesajı okudum
Ben Deniz'i bu kadar üzmek kırmak istememistim. Deniz benim yüzümden acı çekiyordu. Mesajı silmedim. Kendimi hazır hissetigimde ona uzulmemesi gerektiğini anlatirdim belki.her neyse şimdi oğlum 10 günlük koca adam oldu.Onu kendimden bile sakınıyorum. Kokusuna doyamıyorum canimdan kanimdan bir parçam benim oğlum.
DENİZ SANCAK'TAN DEVAMAgah larda bir gün kaldıktan sonra eve döndüm. Agah bir kaç günlüğüne bir iş seyahatine çıktı. Rüzgar'a da bakıcısı bakacaktı. Ben de kendimi iyi hissetmedigim için evime döndüm. Hamilelik yorucuydu.Kendimi sürekli yorgun hissediyordum. Karnımı duyurdum ve kızımla konuştum. Ona çok alışmıştım dogacagi günü sabirsizlikla bekliyorum. Artık karnımdaki kızım kendini belli de ediyordu biraz. Saat epeyce geç olduğunda ışıkları kapatıp Telefonumu aldım ve odama yatağıma çıktım. Biraz yatakta oyalandiktan sonra uykuya daldım.
Evin alt katından gelen tikirtilarla uyandım. Asagida birileri vardı ve ben ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Sonunda uykumu üzerimden attıgimda evimde bir hırsızın dolastigini anladım. Çok korkuyordum ben ne yapacaktim? Telefonumu aldım elime Hayır Agah'ı arayamazdim çünkü şehir disindaydi. Ne yapmalıyım korkuyordum ayak sesleri gittikçe yaklasiyordu.Uzun boylu ve sakallari olan genç yaşlarda bir adam girdi odama ben çığlık atmaya kalkisacakken bıçağıni vucuduma geçirdi ve koşarak evi terk etti. Üşüyordum ve kanimin aktigini hissediyorum. Yatağıma yıkıldım bebeğime kızıma bir şey olmuş mudur düşüncesiyle daha çok ağlamaya başladım. Aklım durmustu o an birinin beni ve kızımı kurtarmasi gerekti ama lanet olsun ki benim hiç ama hiç kimse yoktu yapayalnizdim. Son anda aklıma Karan geldi ve kızım için gururu bir köşeye bırakıp zor da olsa telefonuma ulaştım. Numarası hala Karan'im diye kayitli olan Oğuz'u aradım. Saat geç olduğundan bir kaç calistan sonra açtı telefonu .
-Alo kimsiniz kiminle görüşüyorum
-Oğuz ben Deniz ogrencin Deniz
-Efendim Deniz ne oldu bu saatte neden ağlıyorsun sana soruyorum Deniz neyin var ne oldu sana
-Oğuz hırsız girdi evime beni yaraladı ne olur yardım et bana çok Üşüyorum.
-Deniz dayan bak ben hemen geliyorum.kendini bırakma ben yetişecem sana bekle beni.YAZARDAN
Oğuz duyduklarına inanamıyordu. Elif'in sıcacık nefesinden ayrılıp hızlıca giyindi ve anahtarlarıni alarak arabasi a koştu. Icinden de Deniz'e bir şey olmaması için dua ediyordu. Nihayet Deniz'in evine vardı. Kapı aralikti hemen içeri girdi her yer dağınık ve karma karışık duruyordu. Deniz'i goremeyince odasına koştu. Deniz bayilmisti hemen onu bir battaniyeye sarıp kucağına alarak olabildiğince bir hızla arabasına koştu Oğuz. Deniz'i arka koltuğa bırakıp elindeki telefonu da alarak kendi cebine attı ve sürücü koltuğuna geçti. Hızlıca en yakın hastaneye sürdü ve kısa bir sürede hastaneye vardı içi inanılmaz derecede vicdan azabı ile doluydu nedeni bilmiyordu ama kendini suçlu hissediyordu . Deniz'i kollarında acile taşıyıp doktorlara emanet etti. Gözlerinden bir kaç damla yaş süzuldu çaresiz ve yalnız Deniz için.
Oğuz içeriden çıkan doktora Deniz'i sorduğunda doktor; bebek de anne de iyi her şey kontrol altında dedi. Oğuz duyduguna inanamadi bir an. Deniz hamile miydi peki ya bebeğin babası ben miyim diye düşündü. Oğuz bir an cebinden gelen telefon sesini taniyamadi sonra Deniz'in telefonu olduğunu anladı. Arayan kişi yerinde Agah yazıyordu. Ilk başlarda açmak istemese de ısrarlı Çalışlar dayanamadı ve açtı telefonu.
-Deniz bebeğim neden geç açtın yoksa uyuyor muydun gerçi sen de haklısın bu saatte uyunulur.
-Deniz yok ben Oğuz.
Agah bir an ne diyeceğini bilemedi ne yani Deniz Oğuz'a mi gitmişti.
-Deniz Nerede ?
-Deniz evine giren hırsız tarafından yaralandı ve su an hastanede.
Diye düz bir sesle cevap verdi Oğuz karşısındaki tanımadığı adama.
Agah duyduklarından dolayı müthiş bir korku ve acıyla sarsıldı.
- Deniz nasıl iyi mi neredesiniz bebek nasıl?
Diye telaşla sordu Agah.
Oğuz iyiler diye cevap verse de Agah'ın içi rahat etmedi. Hastanenin adresini aldıktan sonra da telefonu kapattılar.
Oğuz hala bebeğin kendisinden mi olduğunu düşünüyordu.
Daha sonra Düşünmeyi bırakıp yeni kendine gelen Deniz'in odasına girdi ve sandalye çekip yanına oturdu.
-Deniz iyi misin?
-Iyiyim öğretmenim . Ben teşekkür ederim. Arayacak kimsem yoktu ve tek yakınım da şehir disindaydi. O yüzden sizi aradım. Özür dilerim sizi rahatsız ettim.Bu saatte ailenizin yanında ol.olmanız gerekirdi.
Diye cevapladı Oğuz'u.
Oğuz düşünceyle Deniz'e baktı.
-Deniz saçmalama lütfen ne zaman yardıma ihtiyacın olursa beni arayabilirsin.
- peki ben teşekkür ederim.
Diye cevapladı Oğuz'u.
Oğuz Biraz tereddüt ettikten sonra Deniz'e dönüp
-Deniz o bebeğin babası ben miyim?
diye sordu. .
Deniz ne diyeceğini bilemeden sessizce ağlamaya başladı. Cevap alamayan Oğuz sinirlenerek daha da sesini yükseltti.
-Sana soruyorum Deniz o bebek benim bebeğim mi neden sakladin onu benden hadi söyle ben miyim onun babası?
Deniz şimdi ne diyecekti Oğuz'a gerçeği söylese Oğuz bebeği ondan almak istemez miydi.....BÖLÜM GEÇ GELİYOR ÇÜNKÜ BILGISAYARIM BOZUK. YAZMAYI ÇOK OZLEDIM. LÜTFEN VOTE VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baba Gitti Kızım
ChickLitBen neye nereden başlayacağını bilmeyen tamamen hayatını yarım bırakmak zorunda kalan biriyim. Canımdan çok sevdiğim bebeğimin ya canına kendim kıyacaktım ya da onu babası olmadan da koruyup sevecektim.Ben ikinci şıkkı seçtim. Kim bilir belki babası...