Video:Sigaramda Dumanım olsan Yar..... Dinleyin....
Fotoğraf:Oğuz Aras Karan ve oğlu Baran Poyraz Karan temsili.
YAZARDAN
Bir insan daha ne kadar acı çekebilirdi ki çektiği acılar artık yetmiyor muydu Deniz'in. Önce öğretmenine aşık oldu ona bağlandı, güvendi onu sevdi. Tüm kainata karşı çıkabilirdi onun için. İlk başlarda her şey güzel gidiyordu Deniz'in hayatı bir masal kadar güzeldi ona göre,giden babasının eksikliğini Oğuz ile dolduruyordu. Deniz'in babası da gitmişti hem de henüz o küçük iken ama annesi yıkılmamıştı Deniz'in ne olursa olsun bırakmamıştı kızını zaten nasıl bırakabilirdi ki canıydı o kanıydı.Deniz'in bir arkadaşı vardı Nehir birbirlerini o kadar severlerdi ki her ne olursa olsun ayrılmazlardı. İyi gün kötü gün hep beraberlerdi. Her şey çok güzel giderken deniz hamile olduğunu öğrendi.Büyü bozulmuştu artık Deniz için çünkü Oğuz'dan hamileydi ve Oğuz'un bebeği istemeyeceğinden korkuyordu ama sonra bunu Oğuz'a anlatmaya karar verdi.Doğum gününde söyleyecekti bunu.Bunun için güzel bir de plan yapmıştı.Pasta kestikten sonra huzur buldukları deniz kıyısına gittiler.Orada bir bankta oturup Oğuz'un göğsünde şarkı dinlerken doğruldu ve tam içinde bebeğinin ilk fotoğrafı ve küçük beyaz bebek ayakkabılarını Oğuz'a verecek iken Oğuz da aynı anda doğruldu ve Deniz'e konuşmaları gerektiğini söyledi. Deniz anlattıklarını dinlerken göz yaşları akmaya başlamıştı. Bu gerçek miydi yoksa Deniz'in kabuslarından bir tanesi mi?Ama hayır değildi Oğuz Deniz'den ayrılmak istiyordu. Deniz gitme diye ağladı arkasından ama Oğuz gitmişti. Deniz'i ve varlığından haberdar olmadığı bebeğini bırakıp gitmişti. Ardında bir enkaz bırakmıştı adeta. Bir bebek ve öğretmeninden ve öğretmeni de gitmişti Deniz'in. Kendini odasına kapattı günlerce çıkmadı oradan Deniz ne okula gidiyordu ne de eskisi gibi etrafına gülümseyerek mutlu bakıyordu. Eski Deniz gitmişti artık onun yerine gözü her gün yaşlı umutsuz bir Deniz gelmişti. Yine bir gün odasında iken telefonunu eline aldı sosyal medya hesabına girdi ve özlediği ,sevdiği adamın fotoğraflarına bakacaktı çünkü onu unutmaktan korkuyordu tam girmiş Oğuz'un fotoğraflarını gezecek iken bir fotoğraf gördü.Oğuz nişanlanmıştı ve bir oğlu olacakmış bu nasıl mükemmel bir acıydı. Demek ki Oğuz Deniz ile gerçekten aşk acısını bastırmak için sevgili olmuştu.Oğuz Deniz'i kullanmıştı ona olan sevgisini kullanmıştı. Deniz o kadının yerinde olmak istedi bir an ama hayır bu saçmalıktı gerçek olamazdı ki Oğuz böyle bir şey yapamazdı ki diye düşündü Deniz ama gerçekler birer birer çarptı yüzüne tokat gibi.
Oğuz Deniz'e hiç aşık olmadı. Onunla Sevdiği kadından ayrıldığı için teselli bulduğu için bir süre sevgili olmaktan zarar gelmez diye düşündü.Hem Oğuz Deniz'i nasıl sevebilirdi ki aklında ve kalbinde Elif var iken. Elif dedikçe içine huzur doluyordu. Gözleri umutla bakıyordu etrafına. Arkasında bıraktığı enkazdan haberi yoktu. Onun için yeni bir hayat başlamıştı artık. Sevdiği kadın ve oğlu yanındaydı artık. Henüz doğmamıştı oğlu ama varlığını hissetmek bile Oğuz'a huzur veriyordu. Hayatı onun için düzelmişti ama bir yerlerinde hep Deniz'e yaptıklarının vicdan azabını çekiyordu. Artık adam akıllı okula gelmeyen Deniz'i merak da etmiyor değildi ne olmuştu ki ona bu kadar mı çok sevmişti beni diye düşünüyordu kimi zaman.
Aradan biraz zaman geçti Deniz bir gün kalkıp okula gitti. İyi görünmeye çalışıyordu iyi olmak zorundaydı bazen de bebeği aldırmayı düşünüyordu. Ama yapamıyordu. Oğuz okulda onu gördüğünde çok şaşırmıştı. Bunca zaman sonra neden gelmişti ki okula.Dersteyken bir an göz göze geldiklerinde Deniz uzunca bakıp Oğuz'un gözlerine geri çevirmişti başını.Bir şeyleri unutmaya çalışıyor gibiydi. Ama umursamadı Oğuz Aras Karan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baba Gitti Kızım
ChickLitBen neye nereden başlayacağını bilmeyen tamamen hayatını yarım bırakmak zorunda kalan biriyim. Canımdan çok sevdiğim bebeğimin ya canına kendim kıyacaktım ya da onu babası olmadan da koruyup sevecektim.Ben ikinci şıkkı seçtim. Kim bilir belki babası...