Byla to magnetka na lednici na které bylo napsáno: Pro nejlepší kamarádku na světě, moc se mi líbila a já doufala že se tak bude líbit i Jess :) Magnetku jsem vzala ke kase a zaplatila jí, hned jsem vyšla z obchodáku protože jsem si všimla že je dost pozdě. Doběhla jsem na autobusovou zastávku kde jsem byla zase jakž takž včas a hned si nastoupila, když jsem nastoupila dala jsem si sluchátka do uší a koukala se okýnkem na krajinu, když v tom jsem si všimla že nějakej kluk se pořád otáčí a prohlíží jsi mi. Je to celkem zvláštní, když jsem ani nevěděla kdo to je. Už jsem měla vystupovat a já jsem musela projít kolem jeho sedačky, když v tom mi někdo chytil za zápěstí a já věděla kdo to bohužel je. Otočila jsem se abych ho okřikla, nebo mu alespoň něco řekla ale on mi do ruky vrazil nějaký papírek a já musela jít abych stihla vystoupit než se autobus zase rozjede, ještě jsem se ohlídla za ním abych si ho trošku prohlídla měl tmavě hnědé oči, kaštanové vlasy které mu padaly do očí a tlusté růžové rty, a měl modrou bundu vedle sebe tašku do školy a úzký šedivý džíny, ze kterých plandaly kšandy. Hned jak jsem vystoupila tak jsem si musela připustit aniž bych chtěla, že to byl můj tip a byl fakt hezkej, otevřela jsem papírek který mi dal a bylo na něm napsáno: Ahoj, jsem Erik (pak tam bylo číslo ale to jsi vymyslete) jestli chceš zavolej, byl bych rád.
Začala jsem cítit šimrání v břiše aniž bych chtěla "dyt ho ani neznam" řekla jsem si v duchu a přepla si písničku. Už jsem byla jen kousek od domu, když v tom mi napadlo že mu zavolam vytočila jsem jeho číslo a čekala...:
ON: Prosím?
JÁ: Ahoj.. Erik že?
ON: Jo.. Ty jsi ta z autobusu? (slyšela jsem tichý zasmání)
JÁ: Jo... no promin to byl blbej nápad ti volat promin..
ON: Ne počkej chtěl bych se tě na něco zeptat.. (cítila jsem v jeho hlase menší nervozitu)
JÁ: Noo, tak se ptej.?
ON: Jak se jmenuješ?
JÁ: No jmenuju se Jemie.. já vim je to příšerný jméno. :( :D
ON: Ne to není je to hezký jméno..
JÁ: Páni děkuju
ON: Nemáš zač, já už budu muset jít protože budu vystupovat tak ahoj
JÁ: Jo v pohodě tak pa....
Dala jsem si telefon do kapsy a přemýšlela nad naším hovorem a než jsem se vzpamatovala byla jsem u vchodu před dům, odemkla jsem dveře, zula jsi boty a šla nahoru do svého pokoje. Lehla jsem si na postel a měla furt debilní úsměv ale pak jsem slyšela cinknutí že mi přišla zpráva, hned jsem vyskočila a šla se podívat, odemkla jsem telefon a tam byla zpráva od......................
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ!!! :)
ČTEŠ
New boy [CZ] ✔️
Teen FictionPříběh o dívce Jemie, která potká jednou kluka s čokoládovýma očima. Zamiluju se do něj. On do ní. Ale.. vydrží jim to?