♡15♡

324 10 3
                                    

Zul si boty a vešel dál jak jsem mu řekla nebo ukázala. Když vešel zeptala jsem se ho jestli nechce něco k pití a on jen přikývl. Sedl si na gauč a já naproti němu, když jsem mu podávala pití a naše ruce se dotkli podívali jsme si jeden druhému do očí a v téhle poloze jsme zase chvilku vydrželi.. BOŽE TY JEHO OČI MĚ ZABÍJÍ!!! Myslela jsem že takhle vydržíme věčně ale on náš oční kontakt přerušil, najednou kdyby v něm něco přecvaklo a jeho pohled nebyl tak milej jako před tím, ted vypadal spíš naštvaně. Sedl si zpátky do původní polohy a odvrátil ode mě pohled. "Co se stalo? vypadáš naštvaně?" zeptala jsem se a on na mě vrátil ty jeho božský oči. "Protože jsem! takhle to nejde jseš děsně žárlivá!" zvýšil na mě hlas a já už to nevydržela, postavila jsem se a v podstatě na něj zakřičela "No tak promin ale co by jsi dělal ty kdybych se cicmala v tvým nejlepším kámošem, ty by si mi to odpustil a další den by jsi mě viděl s hezčím klukem než jsi ty a on by mi dal pusu na tvář?!" ani jsem nevěděla kde se to ve mě bere, slzy se draly na povrch a já si sedla.

Z Erikova pohledu:

Zazvonil jsem na její dveře a čekal až otevře, když jsem jí viděl bylo to jako poprvé zase se mi klepaly ruce. Po tom co jsme na sebe chvíli řvali a já Kačce vysvětlil že to byla má bývalá tak naznačila rukou abych vešel. Sundal jsem si boty a šel si sednout na gauč, musím myslet pořád na tu dohodu, je to pro její dobro pro dobro té kterou miluji...Jemie. Zeptala se mi jestli chci něco k pití jen jsem kývl a ona mi něco nalila. Podávala mi skleničku a když se naše ruce dotkly proudil mnou takový zvláštní pocit..tak moc jí miluji, ale to co chci udělat mi nikdy neodpustí ale je to pro to aby se měla dobře. Jako první jsem odvrátil zrak a zahleděl se na lampu vedle gauče, v očích jsem měl slzy rychle jsem zamrkal abych je zahnal protože se mi zeptala (co se stalo že prý vypadám naštvaně) otočil jsem se na ní a viděl její smutný výraz, který mi zabíjí. Promin lásko řekl jsem si v duchu a i když jsem nechtěl musel jsem na ní zvýšit hlas řekl jsem jí že jsem naštvaný a jak je děsně žárlivá. Její pohled se začal měnit ze smutného na až děsivě naštvaný ani se jí nedivím... Zvedla se a začala na mě řvát:No tak promin ale co by jsi dělal ty kdybych se cicmala v tvým nejlepším kámošem, ty by si mi to odpustil a další den by jsi mě viděl s hezčím klukem než jsi ty a on by mi dal pusu na tvář?!" Měla pravdu až na to že je má bejvalka hezčí než ona protože to není nikdo, z mých myšlenek o tom jak je krásná mě vyrušil její pláč, který hned nastal po té co na mě přestala řvát.. Po pravdě bral bych radši to jak na mě řvala, tohle mi totiž rve srdce. Ale musim to přemoct,dělám to pro ní...

Zvedl jsem se a její skleněné oči se na mě upřeně dívali a hned po té jsem řekl větu které budu do konce života litovat............................................................................................................



Další dílek je tady!!! Za každý vote a komm budu ráda... Lovuju Vás ♡♡♡♡

New boy [CZ] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat