❤23❤

317 9 1
                                    




O týden později..

Už je to týden co jsem se s Erikem pohádala a on odešel a ani nenapsal. Za tu dobu tu u mě byl táta jen párkrát a Jesmin ani jednou ani na zprávy neodpovídá. Dneska by mě měli pustit půjdu ještě na prohlídku a můžu domů.

Je pro prohlídce jsem zdravá jak rybka a já jedu domů, hrozně se těším. Když jsem přijela domů šla jsem se osprchovat a pak šla až nahoru do pokoje. Stoupla jsem si na poslední schod a vdechla vůni domova "Konečně doma" řekla jsem nahlas a porozhlídla se po mém pokoji, můj pohled se zastavil na váze se suchýma růžema a vedle něj byl dopis. Šla jsem ke stolu a růže vyhodila. "Tati? nevíš co tu dělá ten dopis?" zakřičela jsem na něj dolů. "Byl tu nějaký chlapec a řekl že ti to musí dát" Jen jsem kývla hlavou a otevřela ho, hned na mě vypadla halda fotek a i jeden dopis. Byla jsem překvapená a hned začala číst.

Lásko,

Moc tě miluju a to se nezmění NIKDY. Byla jsi moje první opravdová láska a na tu se nezapomíná. Vzpomínáš jak jsem tě sledoval tehdy v autobusu? Nemohl jsem se na tebe přestat koukat byla jsi tak krásná, jak ti padaly vlasy do očí. Byla to láska na první pohled. Tehdy v nemocnici chtěl jsem ti něco říct, ale nestihl jsem to. Mimochodem to s tou Klárou není pravda nic jsem jí neřekl, vím od koho to ví ale to at ti řekne Jesmin. Budu se stěhovat, vlastně když tohle čteš už jsem pryč. Táta dostal zpátky svou práci a zvedli mu plat. Změnim si i číslo, tak se mi nesnaž volat letíme mimo Česko táta bude pracovat v zahraničí.

MILUJU TĚ NAVĚKY....TVŮJ ERIK

Ps:. To jsou naše a tvoje fotky..

Dopis jsem dočetla a slzy mi telky proudem, ani jsme si vlastně nedaly fb a on i já máme přezdívky a nemáme tam fotky nenajdem se. Už ho nikdy neuvidím, ten jeho úsměv a roštácký plamínky vždy když mě políbil. Miluju ho tak moc... Nevím jestli to vydržím.. Na nic jsem nečekala a zavolala Jesmin..¨

Já: Ahoj

Ona: Ahoj?

Já: Co že ses neozvala a ani za mnou nebyla?

Ona: Víš... promin ale já se trochu spřátelila s Klárou a ona mi to zakázala.. Moc mi to mrzí, mam tě ráda ale ona je na mě tak hodná..

Já: To ty jsi řekla Kláře o tom mým a Erikovo rande?!

Ona: Jo promin....

Já: Musím jít nazdar


Típla jsem hovor popadla svoje věci a běžela na vlak. Dojela jsem do stanice a rozběhla jsem se nikdy jsem neběžela tak rychle. Jednou jsem byla před jeho domem a tam ted běžím..


Doběhla jsem na místo a zazvonila. Otevřel mi postarší pán "Ahoj, copak si přeješ?" zeptal se" Dobrý den.Bydlí tady Erik Král?" Zeptala jsem se "Promin ale to jsou bejvalí majitelé jsou přes týden pryč, nemám na ně ani kontakt" když to řekla málem jsem zase omdlela. "Tak děkuju" jen kývl a zavřel dveře. Hrozně jsem se zase rozbrečela a jela domů. UŽ NIKDY HO NEUVIDÍM.....








Tady je poslední část prvního dílu možná ještě dneska vydám 2. díl..

Moc vám děkuju za vote moc si jich vážím miluju vás❤❤

New boy [CZ] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat