Vystoupila jsem a šla rovnou domů, v očích mě štípaly slzy, které se pomalu draly na povrch a v hlavě se mi honily myšlenky "proč mi podvedl? Co jsem mu udělala že mi takhle zradil?" Už jsem byla doma, odemkla jsem si a v předsíni ze sebe skopla boty a šla nebo spíš vyběhla jsem k sobě do pokoje. Skočila jsem do postele ani jsem nevnímala že mám oblečení do školy a dala telefon na nabíječku, automaticky se mi zapl a hned jako zběsilý začal pípat... 10 zpráv na mesengeru,15 zpráv na telefonu a několik zmeškaných hovorů, naprosto jsem je nevnímala a lehla si na záda. Aniž bych chtěla tak jsem si vzpomněla na toho podrazáka Erika a slzy se opět ukázaly, tekly mi proudem po tvářích. Slyšela jsem zabouchání na dveře, tak jsem se zvedla, otřela si oči a i když jsem věděla že je pořád vidět že jsem brečela,tak jsem šla otevřít.Sešla jsem schody a šla rovnou ke dveřím, otevřela jsem je a měla chuť je hned zabouchnout, taky bych to udělala nebejt ruky, která mi v tom zabránila.
Byla to ruka ano Erika..
Já: Co tu děláš?!
I když jsem si dala záležet na tom abych zněla naštvaně, tak se mi v půlce otázky hlas zlomil a jedna neposlušná slza mi ukápla.
On se na mě lítostivě podíval a řekl: "Přišel jsem ti říct s kým si mi to viděla.."
"Já to ale nechci vědět!" Už jsem to na něj zařvala.
"Je to moje bývalá holka"
"Bývalá jo?! Tak jakto že měla tu kytici?!"
"Dal jí jí její přítel"Já jsem se na něj jenom dívala s vyvalenýma očima a vůbec nic jsem neřekla, jenom jsem naznačila rukou ať jde dál.....
Tak je tu další část... Chtěla bych se zeptat na názor na to jak píšu, když někdo mluví, mám tam dávat jenom uvozofky nebo to mám dát na další řádku a popsat kdo mluví? Předem díky za radu a ještě bych se chtěla omluvit, vím že jsou díly poslední dobou krátké😔 Ale nemam moc čas, protože se musím učit 😭 😢
Jinak za vote a komm budu ráda...Lovuju vás ♡♡♡
ČTEŠ
New boy [CZ] ✔️
Teen FictionPříběh o dívce Jemie, která potká jednou kluka s čokoládovýma očima. Zamiluju se do něj. On do ní. Ale.. vydrží jim to?