♡9♡

467 16 9
                                    

On: Ahojky... překvapená? :D

Já jsem se na ten papír jen nevěřícně koukala. On to věděl že sem chodim?!

Já: Tys věděl že sem chodim?

Podala jsem mu papír s nechápavým pohledem..

On: No víš.. jak jsme přátelé na fb  tak jsem si zjistil kdo je ta tvá nej kámoška a napsal jsem jí jestli je tuto ta škola na kterou chodíš... zlobíš se?  😔 

Podal mi papír se smutným pohledem a já se na něj prostě nemohla zlobit, zakroutila jsem hlavou jako že ne a on mě obdařil krásným širokým úsměvem. Pak už jsem se věnovala hodině no vlastně ani moc ne.. kreslila jsem si :D..

Přestávka:

Když zazvonilo na přestávku šla jsem na chodbu kde jsem si dala sluchátka do uší a poslouchala písničky opřená o zeď. Přišla ke mě Jess přitroublým úsměvem a hned na mě spustila.

Jess: To je on?

Já: kdo?

Jess: No ten rytíř ve zbroji ze včerejška :D

Já: hmm jo

Jess začala pištět přes celou chodbu až jsem si myslela že ohluchnu. Musela si jít odskočit tak jsem byla na chodbě sama, jen jsem nakoukla do třídy abych se podívala co dělá Erik. Seděl tam a kolem něj byly snad holky ze všech tříd, nevěděla jsem jestli mam žárlit ale potom co jsem se podívala na jeho výraz jako by ho někdo mučil což byla vlastně I pravda, tak jsem jen na něj vyplázla jazyk. Ani jsem nečekala na jeho reakci hned jsem šla zpátky na chodbu a pokračovala v poslouchání písniček, když v tom ke mě někdo přišel a surově mi sluchátka vyrval z uší. Byla to Klára ne moje zrovna oblíbená spolužačka. Měla drobnější postavu a blond vlasy které měla k ramenům,  nevěděla jsem co mi chce protože my jsme nebyly zrovna kámošky, patřila k těm kteří si o sobě hodně myslí.

Já: co je?
Řekla jsem né moc příjemnym tónem

Klára: Drž se od Erika dál je jenom můj!

Já: mysliš? Tak se ho půjdem zeptat

Klára: Klidně..Myslíš že by se zahazoval s takovou hnusnou káčou?! Tak to se pleteš holčičko!

V tom už ale k nám přicházel jak Erik tak Jesmin

Jess: co se to tu děje?!
Její otázka spíš směřovala na Kláru I ten Jesminin nasranej výraz..

Klára: Já jí jen chtěla ujasnit čí je Erik..

Hned jak to řekla čapla Erika za paži a přitáhla si ho k sobě, on jenom se na mě podíval a nahodil výraz Wtf?! A řekl:

No tvůj rozhodně ne! Krom toho chodim s Jemie.

Podíval se na mě pokřiveným úsměvem.

Klára: To není možný zamluvila jsem si tě, jiná na tebe nemá nárok

Já: Bože ty jsi fakt úplně vypatlaná. On není poslední kabelka!

Podívala jsem se na ní totálně naštvaným výrazem a měla jsem chut jí praštit. Erik to asi poznal tak mi dal ruku kolem ramen a vedl mi do třídy.

Erik: Takže poslední kabelka jo?

Zeptal se mi s dost pobaveným výrazem, já ho jen spražila pohledem, ale už jsem to nevydržela a začala jsem se taky smát.

Po škole:

Šli jsme já a Erik akorát ze školy, ještě nás dohnala Jess aby se rozloučila a pak už šla domů. Erik se najednou zastavil před vlakem, který mi má odvést domů, já jsem se na něj podívala protože jsem nechápala co se stalo, asi to podle mého výrazu poznal protože hned mi řekl.

Erik: Já už to nevydržím

Chtěla jsem se ho zeptat co tím myslí, ale to už měl jeho rty přitisknuté na těch mých. Ze začátku jsem byla překvapená ale pak jsem spolupracovala. Hned jak jsme se oddálili mi řekl:

Erik: Promin já už to nemohl vydržet.. chtěl jsem tak ty tvé rty ochutnat

Já: To je v pohodě.. Takže jak to ted mezi námi je?

Erik: No já nevim ale měl bych nápad.. Mohla by jsi tu být ještě tak hodinu?

Já: No já nevim.. Ale jo mohla

Erik se na mě usmál a hned mi začal někam táhnout. Šli jsme asi 10min, až jsme došli do takový cukrárny, šli jsme dovnitř a já myslela že tu zůstaneme ale opak byl pravdou jen koupil nějaký koláčky a kafe. Pokračovali jsme asi pět minut a pak se na mě škodolibě usmál a zavázal mi oči šátkem, ani nevim kde ho vzal. Chytl mi za ruku abych neupadla a já si jenom užívala jeho přítomnost. Když v tom mi řekl a jsme tady, sundla mi šátek a já si myslela že se v tu chvíli štěstím rozbrečím......

New boy [CZ] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat